fbpx
קידום אורגני ביוטיוב

המדריך המלא לביצוע קידום אורגני ביוטיוב


קידום אורגני ביוטיוב אינו מסתכם בהעלאת סרטון בלבד, אלא ביצירת מערך שלם המעניק לסרטון חשיבות ונראות. על מנת לבצע קידום אורגני ביוטיוב קודם כל יש לדעת איך לעלות סרטון לאוויר. כמו קידום אורגני בגוגל יש דימיון רב בכל הקשור למחקר מילות מפתח ולאופטימיזציה אך גם ישנם הרבה הבדלים.

בואו נצלול פנימה כדיי לדעת כל מה שצריך לדעת על קידום אורגני ביוטיוב.

מחקר מילות מפתח


כמו חקר מילות מפתח של קידום אתרים בגוגל, כך גם כאן חשוב לבצע חקר מילות מפתח עבור קידום אורגני ביוטיוב.
תוכלו להסיק תובנות רבות על מה אנשים מחפשים אם רק תבדקו בהצעות האוטומטיות של סרגל החיפוש.

חקר מילות מפתח


כמו חקר מילות מפתח של קידום אורגני בגוגל, מומלץ לשים לב שהביטויים שבחרתם אינם תחרותיים מדיי והרלוונטיות שלהם גבוהה.
מומלץ לבצע מחקר מילות מפתח גם כאן >> Google Keyword Planner.

למה?
כי יוטיוב היא לא המקום היחיד בה אנשים מחפשים סרטונים אלא גם בתוצאות החיפוש של גוגל. לכן בחרו מילת מפתח המתאימה עבורה שני מנועי החיפוש.

קידום אורגני ביוטיוב מתחיל באופטימיזציה של סרטונים


חשוב להבין שישנם 2 אלגוריתמים המבצעים אופטימיזציה לסרטונים:
הראשון – אלגוריתם ההמלצות – המדרך תוכן מומלץ בדף הבית.
השני – אלגוריתם החיפוש – המדרג תוכן בתוצאות החיפוש של יוטיוב.


אלו הדברים שיעזרו לכם לבצע קידום אורגני ביוטיוב כמו שצריך:

  • רלוונטיות – כולל גורמים כמו: האשטגים, כותרת, תיאור ותוכן הסרטון
  • מעורבות – כולל גורמים כמו: תגובות, לייקים, הרשמות וזמן צפייה
  • איכות – כולל גורמים כמו: אילו ערוצים מפגינים סמכותיות, מומחיות ואמינות

התאמה אישית – התחשבות בהיסטוריית החיפוש של המשתמש

אז חשוב למה לשים לב כאשר עושים קידום אורגני ביוטיוב?

  • האם הצופים צפו עד סוף הסרטון?
  • האם הם ביצעו מעורבות? כמו לייקים, תגובות או הרשמות?


כדאי מאוד ליצור תוכן שיעודד מעורבות בסרטונים וללמוד הרבה מהסרטונים שהעלאתם, מה עבד יותר טוב ומה עבד פחות טוב.

עוד משהו שכדאי לדעת – האלגוריתם של יוטיוב נותן בעיקר עדיפות לכל הקשור בנושאים כמו חדשות, פוליטיקה ומידע רפואי.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

אלו הדברים שתצטרכו למלא כשאתם מעלים סרטון לאוויר:

  • כותרת – השתמשו במילות מפתח שבחרתם ובכותרת בין 65-70 תווים (כולל רווחים).
  • תיאור – השתמשו גם שם במילות מפתח. מומלץ לא לעשות ארוך מדיי, עד 300 תווים (כולל רווחים).
    תוכלו להוסיף שם גם את כתובת האתר, כתובת עמוד הפייסבוק ועוד.
  • תמונה ממוזערת – בחרו תמונה שתגרום למשתמשים שלכם להבין על מה מדובר ולהקליק עלייה.
  • האשטגים – כמו פרסום בפייסבוק וגם פרסום באינסטגרם חשוב להשתמש רק בהאשטגים הרלוונטים לסרטונים שלכם. עוד על האשטגים תוכלו למצוא כאן – שימוש בהאשטגים.
  • רשימת השמעה – השתמשו ברשימת השמעה כדיי לגרום לצופים להמשיך לסרטון הבא שלכם.
  • שפה – מומלץ לבחור בשפה בה רוב הסרטונים שלכם יהיו.
  • זכויות הפצה – מתן אפשרות להטמיע את הסרטון שלכם באתרים אחרים תגדיל את החשיפות שלו ותשפר לכם את אותו קידום אורגני ביוטיוב.

קטגוריה – הקפידו לבחור את הקטגוריה הנכונה מתוך ה-15 המופיעות לכם.

כמה אסטרטגיות חשובות לקידום אורגני ביוטיוב:

אחרי שביניתם את הבסיס, חשוב להתמקד גם באסטרטגיות המתקדמות שמעלות את קידום הסרטונים שלכם לרמה הבאה.

שיתופים והפקות משולבות

 שתופים עם יוצרים אחרים ביוטיוב הם דרך נהדרת להגיע לקהלים חדשים. כאשר שני יוצרים משולבים, הם מחליפים קהלים ומביאים חשיפה גבוהה יותר לכל אחד מהם.

שימוש בכלים חיצוניים לקידום אורגני ביוטיוב

ישנם כלים רבים הזמינים בשוק שיכולים לסייע לכם בניתוח הביצועים של הסרטונים שלכם. כלים אלה יכולים להציע המלצות לשיפור האופטימיזציה שלכם ולתת לכם תובנות על מה הצופים שלכם אוהבים ומה פחות.

הבנת הקהל

מעבר לנתונים הכמותיים, חשוב להבין את הקהל שלכם. שאלו את עצמכם: מה הם אוהבים לראות? מהם התגובות השכיחות? מה המוטיבציה שלהם לצפות בסרטון שלכם? הבנת הקהל שלכם תסייע לכם ליצור תוכן שהם יאהבו ויגיבו אליו.

אינטגרציה עם רשתות חברתיות אחרות

יוטיוב הוא רק פלטפורמה אחת. אל תשכחו להשתמש ברשתות חברתיות אחרות כדי לגבור את החשיפה של הסרטונים שלכם. הפצת הסרטונים בצורה הזו תגביר את הגילוי האורגני שלהם.

תודעה לאיכות הסרטונים

 לא כל הסרטונים יהיו להיטים, אך חשוב שכל סרטון שתעלו יהיה ברמה הכי גבוהה שאתם יכולים להציע. הצפייה בסרטונים מחודשים קודמים והבנת מה עבד ומה לא, יסייע לכם בייצור סרטונים איכותיים בעתיד.

אינטראקציה עם הקהל

 אחת היתרונות הגדולים ביוטיוב היא היכולת ליצור אינטראקציה ישירה עם הקהל. תגובות, לייקים ושיתופים הם רק חלק מהכלים הרבים הזמינים לכם. אל תהססו להגיב לתגובות, לקבל משוב ולהעריך את הפידבק המתוך הקהל. האינטראקציה הזו משפרת את ההתחייבות ומגבירה את האמון הקהל בכם ובתוכן שאתם מייצרים.

פרסומי הפניה וקישורים

בסיום כל סרטון, הציגו המלצות לסרטונים אחרים בערוץ שלכם או קישורים לאתרים ומדעם קשורים. זה יעזור לשמור על הצופים בערוץ שלכם ולהגביר את זמן הצפייה הכולל, מרכיב המשפר את הפופולריות בתוך אלגוריתם החיפוש של יוטיוב.

מילוי המידע הבסיסי

השקיעו ביסודיות במילוי התיאור של הסרטון, הכותרת, התגיות והקטגוריה. מדובר בפרטים שעשויים להיראות פחות חשובים, אך הם מהווים את הבסיס לקידום האורגני.

עקבו אחר נתונים בשביל קידום נכון

 כלים כמו "יוטיוב אנליטיקס" מספקים לכם נתונים מגוונים על הביצועים של הסרטונים שלכם. נצלו את המידע הזה כדי להבין מה עבד ומה לא, והתאימו את האסטרטגיה שלכם בהתאם.

השתמשו באנוטציות

 האנוטציות הן הודעות קטנות שמופיעות בזמן הסרטון. הן יכולות להפנות לסרטון אחר, לערוץ, לאתר חיצוני ועוד. הן יעילות במיוחד לשמירה על הצופים מעורבים ופעילים.

המשיכו להתחדש ולהשתדרג

העולם הדיגיטלי הוא עולם שבו הכל מתחדש במהירות. חשוב להמשיך וללמוד, להתעדכן בחידושים, להתנסות בגישות חדשות ולהיות גמיש.

אלו הטיפים שלנו לפני שאתם מעלים סרטון לאוויר

  • אל תנסו למכור יותר מדיי
  • הניעו לפעולה – כמו מידע נוסף, מעבר לאתר ועוד
  • תמללו את התוכן שלכם
  • פרסמו את הסרטון שלכם בכל הערוצים החברתיים ודרך פרסום ביוטיוב


משרד פרסום – פוש דיגיטל

אם הגעתם לשלב שבו תרצו שצוות מקצועי יבצע לכם קידום אורגני ביוטיוב או קידום ממומן ביוטיוב זה הזמן לפנות לפוש דיגיטל.

משרדנו מלווה כבר שנים עסקים בפלטפורמות כמו פרסום גוגל, יוטיוב ובשאר רשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

השאירו פרטים או התקשרו עכשיו ונציגנו יחזור אליכם בקרוב

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן