fbpx

FACEBOOK

ניהול קמפיינים בפייסבוק

כשקהל לקוחות הופך לקהילה

לפייסבוק יש 3 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, ולמרות כל ה'ילדים' והמתחרים שנולדו לו כמו אינסטגרם או טיק טוק, הוא עדיין משמש כערוץ הפצת התוכן העיקרי עבור עסקים ומשווקים. מצליחים להיזכר איך נראתה השגרה שלכם לפני פייסבוק, או לדמיין אותה בלעדיו?  בטוח שהשאלות האלו מעלות כל מיני מחשבות, אבל כשמדובר בשיווק העסק שלכם, פייסבוק זו פלטפורמה שיכולה לחבר אתכם לאלפי לקוחות חדשים, ליצור איתם אינטראקציות ולהפוך אותם לקהילה, באמצעות מערכות חכמות שמנהלות אותה. הכול שם לרשותכם, אם רק תעשו את זה נכון. אבל צריך לדעת איך.

מי מחפש את מי

בשונה מגוגל שנותן מענה למי שכבר מחפש את העסק או את תחום העיסוק שלכם, פייסבוק הוא רשת חברתית, שמי שנמצא שם הגיע כדי להתעדכן, לראות מה קורה בפיד ובקבוצות ועוד.. הוא לא שם כדי לחפש אתכם, אלא המודעה שלכם תופיע מולו 'במקרה'. זה כמו ללכת לראות הופעה ולעבור בדרך ליד חנות. מה יגרום לך להבחין בחנות? ומה יגרום לך לעצור ולהיכנס, אפילו אם אין לך ממש זמן…?

לגרום לגולש לעצור ולהפוך ללקוח

זה אולי קצת יפתיע, אבל ברוב המקרים, למה שיקבע אם הגולש יעצור על המודעה שלכם או לא, אין קשר לזמן, או לכמה הוא עסוק. עפ"י הסטטיסטיקות לפייסבוק יש 1.91 מיליארד משתמשים יומיים בעולם, כך שאנשים מבלים בפייסבוק ללא קשר לכמה הם עסוקים או ממהרים. אז מה בכל זאת קובע אם הם יעצרו על המודעה שלכם או לא?

כשהלקוח הפוטנציאלי פוגש את התוכן שלך בפייסבוק- יש לך 3 שניות שאתם 'אחד על אחד', רק שאתה לא שם. התוכן שלך כן. זו ההזדמנות שלך למשוך אותו. ובשביל זה, ממש כמו באהבה ממבט ראשון, צריך שלעסק שלך תהיה זהות ברורה וייחוד שעובד כמו מגנט, ושתדע גם את מי העסק שלך ממגנט. מי לקוח החלומות שלך. מה הוא אוהב? איפה הוא מסתובב? מה החוזקות שלו? החולשות? מה הוא צריך? היית מזהה אותו ברחוב? כל זה נקרא אפיון, זה השלב הראשון והבסיס להכול, וזה שלב מרתק שאנחנו מתרגשים לעבור אותו עם כל לקוח שלנו.

עכשיו צריך לוודא שמה שאתם מציעים יפגוש את הקהל שזה מאוד רלוונטי עבורו. וכאן יש את הכלי המדהים של פייסבוק שמאפשר לטרגט קהל, אבל חשוב לדעת איך לעשות את זה באופן המדויק ביותר, ליצור קהלים מתוך קהלים, להגדיר נכון את זמני הופעת הקמפיין ביחס לקהל ועוד.. לשפר ולעדכן כל הזמן תוך כדי תנועה, כי הכול משתנה כל הזמן. הקהל, המגמות והטרנדים והמערכות של פייסבוק. בשביל זה אנחנו כאן, תמיד מעודכנים, תמיד צעד אחד קדימה.

בתקופות שיש משהו עיקרי שמעסיק אתכם, חיפוש דירה, אתם בהריון, בתחילת זוגיות, או כל דבר מהסוג הזה, אתם בטח שמים לב שפתאום זה מרגיש שכל האנשים סביבכם במצב דומה. זה קורה בגלל שהפוקוס שלכם נמצא תמיד על מה שמעסיק אתכם באותו הרגע. וככה זה עובד גם בקריאייטיב. אם כבר הגעתם לפיד הנכון של האדם הנכון, אתם חייבים לוודא שהוא לא יפספס אתכם, רק בגלל שהעיצוב, הצבעים והמסר של המודעה לא משך את הפוקוס שלו או לא עורר בו את החוויה הרגשית הנכונה. יש לכם שניות בודדות לתפוס את העין של הלקוח הפוטנציאלי- וכאן מגיע החלק היצירתי, האחר, המעניין. לדעת להגיד הרבה במעט. לזקק את המסר שישקף את הייחוד שלך. לתת את מלוא תשומת הלב בבחירה של הפונט, של הצבעים, הנראות והמילים.

לאחר שהקריאייטיב מזוקק ויש מסר חד, חשוב לא פחות לדעת להעביר אותם דרך קונספטים שונים שמתחרים ביניהם. לערוך A/B TASTING כדי לראות איזו מודעה מניבה מקסימום תוצאות, ולהביא קדימה את המיטב של המיטב. לעקוב אחר תנועת הקהלים, לדייק, לטייב ולחיות את הקמפיין שלכם יומיום. לפעמים גם כמה פעמים ביום.  זו המומחיות שלנו

להישאר בתודעה

אם דיברנו על 'אהבה ממבט ראשון', אז בעולם הדיגיטל שיווק מוצלח מתפתח למערכת יחסים. וכאן נכנסת לתמונה מומחיות הרימרקטינג (שיווק מחדש). אחרי שיש קמפיין באוויר, לא נעצור שם. באמצעות מערכות פייסבוק נבנה קמפיין רימרקטינג, שיודע להופיע שוב באופן חכם ואפקטיבי אצל הגולשים הרלוונטיים שכבר נחשפו לעסק שלכם, ועדיין לא ביצעו פעולה. בקמפיין רימרקטינג מאוד חשוב לדייק בתדירות, במסרים ובקהל היעד, לתוצאות אופטימליות.

להשיג הרבה יותר

פייסבוק מאפשרת להשיג תוצאות יפות בהשקעה ידידותית יחסית. כך שאם פרסום בפייסבוק יימצא כפלטפורמה מתאימה לאסטרטגיה ולמטרות השיווקיות שלכם, עם ניהול תקציב נכון של קמפיינר מומחה, תוכלו למנף את העסק שלכם משמעותית.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן