fbpx

INSTAGRAM

פרסום ממומן באינסטגרם

תמונה אחת שווה אלף עוקבים

אינסטגרם של היום, היא הבת האסתטית והצעירה של אבא פייסבוק. ברוב המקרים, לעסק שנוכח בפייסבוק כדאי שתהיה נוכחות גם באינסטגרם. נראות היא הערך המוביל של הפלטפורמה, לכן חשוב לבנות פרופיל עסקי ממותג ומעוצב מלא בכל הפרטים הדרושים, עם היילייטס מעוצבים ומעודכנים. הפרופיל העסקי שלכם צריך להיות ביטוי של זהות המותג באופן שתופס קודם כל את תשומת העין, מלווה בתוכן כתוב שתופס את תשומת הלב.

מעורב אינסטגרמי

אינסטגרם זו פלטפורמה קלאסית לשילוב של קמפיינים ממומנים שיכולים להביא תוצאות מיידיות (במודעות ובסטוריז), יחד עם בניית הפרופיל באופן אורגני לטווח הרחוק. לצד הקמפיינים, להשקיע בצמיחה אורגנית באינסטגרם, זה כמעט הכרח. עם תכנון אסטרטגי נכון, תוכלו להפוך את הפרופיל העסקי שלכם למוביל, ליהנות מעוקבים רלוונטיים (לקוחות פוטנציאליים אמיתיים) וליצור קהילה אינטרקטיבית. זה כמובן ידרוש השקעה של זמן, לכן כדאי לעשות את זה באופן חכם ומקצועי:

אנחנו כאן ליצור עבורכם את התמהיל הנכון בין בנייה אורגנית לטווח הרחוק, לבין קמפיין אינסטגרם שייקח אתכם רחוק!
עניין

בניית גאנט בראייה כוללת של תמהיל הפוסטים הנכון, לפחות חודש קדימה. תכנים תמציתיים, מעניינים המעניקים ערך מוסף ופרספקטיבה חדשה ומעניינת, למגוון נושאים מעולמות תוכן הקשורים לעסק שלכם. פוסטים שיוצרים הזדהות, עם תמונות איכותיות תחת השפה העיצובית שלכם. עקביות – ניהול העמוד והעלאת התכנים בצורה קבועה, תוך מעקב אחר פרמטרים התנהגותיים של הקהל שלכם ותזמון אופטימלי של הפוסטים.

אינטראקציה

עידוד תגובות בדרכים שונות, תיוג לקוחות וקולגות, פוסטים המעודדים תגובות בתוכן שלהם ועוד..

בניית קהל

העלאות סוגי רילז שונים, תוך תכנון ומעקב מה מגיע להכי הרבה חשיפה. סרטוני רילז נחשפים לקהלים חדשים, ושימוש נכון בהם יכול ליצור צמיחה אורגנית מהירה של הפרופיל העסקי שלכם. פוטנציאל צמיחה נוסף טמון בשימוש חכם ומדויק בהאשטגים הרלוונטיים, בכמות ובדרך הנכונה ואף במילות חיפוש. 

אינטראקציה

עידוד תגובות בדרכים שונות, תיוג לקוחות וקולגות, פוסטים המעודדים תגובות בתוכן שלהם ועוד..

ככה נראים הלקוחות שלנו באינסטגרם

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן