fbpx

MY BRAND ONLINE

בניית אתר תדמית

חושבים מחוץ לטמפלט

כמו שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, כך גם אין הזדמנות שנייה לפעם הראשונה שלקוח החלומות שלכם פוגש את אתר התדמית שלכם. יש כל כך הרבה אפשרויות היום לבנות אתרים מתבניות קיימות, ולצערנו לא מעט אנשי מקצוע שעובדים לפי מבנים קבועים ותמונות מאותם מאגרים. אבל בדיוק כמו שבכל פעם שאתם יוצאים מהבית אתם לא שמים לב לצבע ולטקסטורה של דלת הכניסה שלכם- כי אתם כל כך רגילים שהמוח שלכם פשוט 'מדפדף' את זה.. בגדול, זה גם מה שקורה כשלקוח פוטנציאלי פוגש עסק או חברה, באתר גנרי, שבנוי במעין שבלונה שהוא ראה כבר מיליון פעם. המוח שלו פשוט יעביר את זה הלאה.

אז אחרי שנדאג שגוגל לא 'ידפדף' את האתר שלכם הלאה, אלא יביא אותו למקומות הראשונים באמצעות קידום אורגני מתקדם, נבטיח בנוסף- שגם הלקוח הפוטנציאלי לא ירצה 'לעבור הלאה' מהאתר שלכם. שיהיה לו ברור שהוא מצא בדיוק את מה שהוא מחפש. זו המומחיות שלנו, וככה אנחנו הולכים לעשות את זה:

הבנת ערכי הליבה וה DNA של העסק או החברה, יצירת 'פרסונה עסקית' שמזהה את העסק דרך תכונות בולטות, חוזקות, חולשות, רצונות, חלומות, חזון ומטרות.

התכנסות צוות המומחים שלנו סביב שולחן הקריאייטיב והחלטה על קו עיצובי מותאם למותג, צבעים, גרפיקות, תמונות איכותיות ועוד...

פלואו' המניע להגדלת סל הקנייה

אפיון מבנה האתר, סגמנט אחר סגמנט, עמוד אחר עמוד, תוך יצירת 'פלואו' המותאם לחוויית משתמש מעוררת עניין והשראה, שמזמינה להמשיך ולקרוא עם אזורי הנעה לפעולה אפקטיביים.

כתיבת טקסטים שמעוררים את החוויה הרגשית הרצויה כבר מהמשפט הראשון ועד לשורה התחתונה, ע"י קופירייטר וכותב שיווקי יצירתי ומנוסה.

פיתוח האתר על פלטפורמת WordPress, תכנות מתקדם בהתאמה למנועי החיפוש ולקידום אורגני מיטבי, תוך התאמה לכל סוגי המסכים, הרזולוציות והדפדפנים.

זו התדמית שלכם. בואו נבנה לה אתר מנצח.
איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

או

מלאו את טופס האפיון

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן