fbpx

SEO

קידום אורגני מקצועי

מומחה SEO שרץ אתכם למרחקים ארוכים של הצלחה

קידום ממומן הוא דרך מצוינת לקידום נקודתי. אבל כשיש לכם נכס דיגיטלי מהותי לעסק כמו אתר תדמית או חנות- זה למעשה בית העסק שלכם בעולם הדיגיטלי, זו הנוכחות העסקית שלכם – ולכן חשוב להביא אותו למקומות הראשונים של גוגל, בדרך אורגנית. כי זו הדרך היחידה שתבטיח שתישארו שם באופן רציף, לטווח הרחוק.

קרקע לצמיחה

בזמן שקידום ממומן הוא כמו לקנות תפוחים, קידום אורגני הוא כמו עץ תפוחים משלכם שתמיד מניב פרי. המומחיות שלנו היא להכשיר את הקרקע וללוות את גידול העץ שלכם להצלחה אולטימטיבית לאורך זמן.

כל התשובות נכונות

ברגע שיש לכם אתר, קידום אורגני הוא סוג של הכרח. מחקרים מראים שאם האתר שלכם לא מגיע לעמוד הראשון של גוגל הוא כנראה כמעט ולא ייחשף. שזה קצת כמו לפתוח מסעדה מדהימה על אי בודד שאין שום דרך להגיע אליו. אז הנה כמה עובדות על החשיבות של קידום אורגני:

חשיפה

לפי מחקר שערכנו כ-75%-80% מהגולשים מקליקים על קישורים אורגניים, מאחר שיותר ויותר אנשים מעדיפים ללחוץ על קישורים שאינם ממומנים.

אוטומציה מוחלטת

עם קידום אורגני מקצועי ונכון האתר שלכם יגיע לדירוג גבוה בגוגל ויישאר שם, כי קידום אורגני הוא כמו מצבר שמטעין את עצמו וצובר תאוצה (בשונה מקמפיין ממומן, שהחשיפה מקיימת כל עוד הקמפיין פעיל, ויורדת חזרה לקן ההתחלה ברגע שהקמפיין מפסיק)

ניתור ושיפור

בקידום אורגני אנחנו יכולים ממש לנתר ולשפר את תנועת הגולשים, ולשפר את יחס ההמרה באופן תמידי- מגמת אופטימיזציה קבועה, מתמדת ומתפתחת.

לא מתווכחים עם שורה ראשונה

הדרך היחידה להגיע למעמד חזק ועצמתי בגוגל היא קידום אורגני, מאחר שמדובר בצמיחה טבעית של האתר ומתקיים אפקט צבירה שלא קיים בשום צורת קידום אחרת. כך תוכלו להבטיח שקהלי היעד הפוטנציאלים שלכם, יגיעו קודם כל אליכם, כשהם יחפשו את השירות או את המוצר שאתם מציעים.

אמינות וירטואלית

אתרים שמגיעים לשורות הראשונות בגוגל, נתפסים ע"י האלגוריתם כאתרים בעלי סמכות גבוהה, כאוטוריטות בתחומם- כי הם בנו את עצמם לשם באופן אורגני ששומר על עקביות. גוגל אוהב עקביות וגידול אורגני ומפרש את זה כאמינות של האתר- מה שבסופו של דבר נותן פוש רציני, גם לקמפיינים הממומנים שתעשו בדרך.

האלגוריתם בעד

גוגל כל הזמן יוצרת מיטוב ושיפורים של האלגוריתם על מנת לקדם את האתרים החזקים שלה, שנמצאים במקומות המובילים באופן אורגני.

חיווט וקידום

כשהאתר מקודם אורגנית, קל לנו יותר ליצור תקשורת עם לקוחות שנמצאים פיזית באזורכם (למי שיש בית עסק שאינו רק דיגיטלי)

פיתוח עסקי

העולם האורגני מניב עוד ועוד ביטויים חזקים יותר עם נפח גדול יותר וחידושים טכנולוגיים שתמיד תוכלו לרתום לפיתוח העסקי שלכם באמצעות האתר.

תהודת מותג

קידום אורגני איכותי, יבסס את העסק/החברה שלכם כמותג שנטמע במרחבים הווירטואליים ובתודעה הציבורית וצובר הכרה, חשיפה וקהילת לקוחות. כאן גם נכנס כל נושא המיתוג וזהות המותג, קריאייטיב נכון ובניית האתר שהם חלק בלתי נפרד ממה שאנחנו יודעים לעשות עבור הלקוחות שלנו.

רווח עצום ביחס להשקעה

מהות הקידום האורגני, שהוא למעשה תהליך גדילה טבעי שנבנה לאורך זמן, מאפשר גם לעסקים קטנים לפרוץ בגדול, בהשקעה שאין צורך להגדיל אותה כדי להשיג יותר, אלא להיפך.

רוצים לדעת איך הקידום האורגני שלכם?

השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם עם דוח קידום אורגני מפורט

להגיע למקום הראשון בגוגל על מנת להישאר

קידום אורגני אם כן, הוא השקעה לטווח הארוך. כדי לוודא שההשקעה הזו תהיה טובה ומשתלמת עבורכם,  חשוב לוודא שהכול נעשה ע"י מומחי קידום אורגני (SEO) שיבטיחו לכם תוצאות אופטימליות.

התהליך כולל מספר שלבי אופטימיזציה חשובים שיש להעביר את האתר שלכם המותאמים מתוך מאות טכניקות אפשריות. ווידוא טעינת אתר מהירה, נראות איכותית, שילוב תמהיל נכון של מאמרי תוכן הכוללים מילות מפתח, דומיין, חוויית משתמש, יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים באתר, ופרמטרים נוספים. כל אלו דורשים מחקר מעמיק, בשילוב בקיאות והיכרות עם כל העדכונים המשתנים של גוגל.

הנינג'ות של זירת ה SEO

עולם ה SEO הוא זירה מורכבת. לאחר שהבאנו מאות לקוחות למקומות הראשונים של גוגל, אנו מיומנים בזיהוי כל השגיאות האפשריות שאולי קיימות באתר שלכם כרגע, ובשיטות המתקדמות ביותר כדי לגרום למנועי החיפוש המתקדמים של גוגל לזהות את האתר שלכם כאיכותי, אמין, המעניק ערך מוסף ללקוח. בין אם יש לכם אתר קיים ובין אם נבנה אותו אתכם מאפס, יש לנו את כל מה שצריך על מנת ליצור מגמה ברורה של גוגל לקדם את האתר שלכם שלב אחר שלב, למקום הראשון עם מאות אלפי מבקרים. מכאן השמיים הם הגבול.

במקום סיפורים הנה המספרים

בין לקוחותינו

רוב האנשים ברשת האינטרנט מתחילים בחיפוש שלהם על ידי פנייה ראשונה למנועי חיפוש שונים, כדי למצוא מידע, שירותים או מוצרים שהם זקוקים להם או מעוניינים לדעת עליהם יותר.
כאשר אתר מקבל קידום אורגני, יש שיפור משמעותי בדירוג של כל הדפים המרכזיים שלו בתוצאות החיפוש של המנועים השונים כך שהוא מייצר טראפיק שמתורגם ללידים.

ישנם שלושה פרמטרים מרכזיים: קישורים, אופטימיזציה ותוכן:
קישורים – מדובר על מערך קישורים מחוץ לאתר שיוביל לאתר שלכם.
תוכן – מדובר על תכנים איכותיים שיעלו ברמה החודשית לתוך האתר שלכם.
אופטימיזציה – בהתאמה ל-208 פרמטרים של SEO, מומלץ לעשות רק עם חברה לקידום אתרים מנוסה.

מחירי קידום האתרים בגוגל משתנים על פי תחרות, אך המחיר הממוצע לקידום אתר עם תחרות בינונית יעמוד על כ-3,500 שקלים ויכלול אופטימיזציה בתוך ומחוץ לאתר.

בעקבות התפתחות טכנולוגיית ה-AI, ישנם רבים שמנסים לעשות קידום בטכנולוגיות כאלו ואחרות.
אולם גוגל מזהה את התוכן הזה ויותר חשוב, המשתמש מזהה את התוכן הזה.
המוטו של גוגל הוא איכות על כמות, אז תמיד תזכרו את זה!

התקדמות האתר למקומות הראשונים יכולה לקחת שנה פלוס.
אך במקרים רבים ניתן לראות את המגמה החיובית אצלנו פורצת כבר בחודשים הראשונים!

קידום אורגני מתאים לכל עסק ובעל נכס דיגיטלי כזה או אחר שרוצה לייצר לידים ללא תלות בצורה ממומנת אך גם בעל סבלנות עד שזה יקרה.
לכן הרבה מהלקוחות שלנו מתחילים קודם בקידום ממומן לפני שבאים אלינו לאורגני.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

דילוג לתוכן