fbpx

OUTBRAIN

פרסום באאוטבריין/טאבולה

עולם התוכן הממומן

כמה פרסומות ומודעות קפצו לכם היום ברשתות? בדיוק. עולמות הדיגיטל רוויים שיווק וכולנו מוצפים. זו הסיבה שבהרבה מקרים אנשים מדלגים על מודעות ובאנרים אפילו מבלי לשים לב, וכאן מגיע הערך העיקרי של שיטת ה Content Marketing. אאוטבריין וטאבולה הן פלטפורמות תוכן ממומן 'צד שלישי' שפועלות באתרים נבחרים ('פאבלישר'). כך, מופיע התוכן שלכם באתרים המובילים ופוגש את הלקוח הפוטנציאלי בנראות של כתבה או מאמר תוכן, ולא של פרסומת. מדובר בקמפיין שיכול להביא לא מעט טראפיק לאתר שלכם, וגם לעזור לשפר את קידום האתר בגוגל באופן אורגני- כתוצאה מהופעת התוכן שלך באתרים חזקים בעלי סמכות גבוהה.

תוכן הוא שם המשחק

צרכנים רוויים מפרסום כבר אמרנו? לכן חשוב כל כך שפרסום מאאוטבריין או טאבולה, יהיה חלק מהאסטרטגיה השיווקית שלכם. ויש עוד יתרונות בסיפור הזה:

הזדמנות לתת ערך מוסף אמיתי ולגרום ללקוח הפוטנציאלי שלכם לפנות זמן להעמיק בתוכן.

כתבה או מאמר איכותי, מעניין שמביא נקודת מבט מעניינת, ימצב אתכם כאוטוריטה בתחומכם.

התוכן מוצג באתרים מובילים כמאמר או כתבה באופן שמעודד להיכנס ולקרוא, מבלי לשים לב שמדובר בפרסום.

כמו שכבר אמרנו, הקישור לאתרים מובילים מעלה את רלוונטיות האתר שלכם מבחינת גוגל ומעלה את הדירוג האורגני שלו.

בהשוואה לקידום ממומן בגוגל וגם לפרסום בפייסבוק, עלויות קמפיין באאוטבריין / בטאבולה, יהיו ברוב המקרים, נמוכות יותר.

אופן הפרסום המקומי בפלטפורמות התוכן הממומן, מאפשרות להגיע לקהל רלוונטי וזמין יותר.

ניתן לשלוט על הביד (סכום לקליק) עד רמה של 0.01$ ! יתרון נוסף בשליטה על התקציב היא ביכולת להגדיר איזה פבלישר יפרסם את הכתבה שלך ואיזה לא.

הפרסום באאוטבריין/ טאבולה לא רק מצריך זמן רב, אלא גם מומחיות והיכרות מעמיקה עם הפלטפורמה. בדיקת הקמפיין צריכה להתבצע ברמה היומית, ע"י קמפיינר צמוד שצריך להסיק תובנות יומיות לגבי אפקטיביות התוכן, איזו מודעה עבדה טוב יותר, איזה פבלישר עבד חזק יותר ועוד.. מדובר בקמפיין שיכול ליצור עבורכם חיבור משמעותי לקהלים חדשים ורלוונטיים, ויש לנו את המומחים שיוכלו לגרום לזה לקרות.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן