fbpx

Article

פרסום כתבות בתשלום

כותבים הצלחה

אחד הטרנדים השיווקיים הבולטים של קידום האתר שלכם ברשת, הוא תוכן פרסומי המגיע ללקוח הפוטנציאלי שלכם ככתבה ערכית ומעניינת המתפרסמת באתר גדול ובעל מוניטין. כתבה מהסוג הזה אינה 'זועקת' פרסום, אלא נותנת מידע מסקרן ומעשיר שממצב את העסק העומד מאחוריה כאוטוריטה בתחומו, באופן המעורר אמון כלפי העסק אצל הלקוח הפוטנציאלי.

מאתרי הענק לאתר שלכם

הפרסום באתרים חזקים מבטיח חשיפה אורגנית מול גוגל, לצד גולשים שיקליקו על הקישור ויגיעו היישר לאתר העסק שלכם, מה שיגביר משמעותית את הטראפיק באתר שלכם, את כמו הפניות ואת דירוג האתר בגוגל.

וככה זה קורה

כאשר גוגל מזהה שאתרים חזקים ובעלי מוניטין, מפנים טראפיק לאתר שלכם, הוא מסיק שאתם רלוונטיים ומעניינים, מקדם אתכם מבחינה אורגנית, ומעלה את רמת החשיפה שלכם לכל מי שמחפש מילות מפתח, בתחום העיסוק שלכם.

הצד העדין של הפרסום

תוכן שיווקי ממומן באמצעות כתבה, הוא מהלך שיווקי ששם בראש סדר העדיפויות את הערך ללקוח. עולם הדיגיטל הוא לפני הכול עולם תוכן ולכן יש כאן דרך פרסומית מומלצת מאוד, ויש גם מספר דברים שממש חשוב להקפיד עליהם:

הכתבה צריכה להיות כתובה היטב, מעניינת, ורלוונטית לתקופה למדיה, לנושא ולקהל היעד.

חשוב לבצע תחקיר ולהפעיל מחשבה, על מנת לתת נקודות מבט חדשה ועומק. להקפיד על טון ושפה התואמים את ייחוד העסק ושמעוררים חוויה רגשית אצל קהל היעד.

עריכת הכתבה צריכה לכלול חלוקה לתתי נושאים, תוך שמירה על FLOW מרתק, זורם ונעים לקריאה.

שמירה על נאותות שפה, וכתיבה מקצועית ואיכותית.

מילה של Ynet

אתרים גדולים ומוכרים, נתפסים בעיניי קהל היעד שלכם כמהימנים ובעלי תוקף, וזו תהיה גם ההתייחסות לכתבה שלכם שתפורסם שם. עם זאת, יש דברים מהותיים שצריך להביא בחשבון במהלך שיווקי כזה:

בחירת אתר חכמה, תוך בדיקת עלויות ווידוא שהקהל באתר מתאים לעסק שלכם.

פרסום בתכיפות ובמינון הנכונים, שירגיש מהימן ולא יעורר חשד מבחינת האלגוריתם של גוגל.

בניית קישורים נכונה וחכמה מבחינת SEO לקידום מיט

אנחנו כאן להדריך אתכם שלב אחר שלב, כדי לבצע את הדברים בתבונה, ולהפיק את מיטב התוצאות.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 5,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן