fbpx
קידום דיגיטל - קידום באינסטגרם

קידום באינסטגרם

קידום באינסטגרם לבד או עם משרד פרסום?

כל בעל עסק בין שהוא אוהב את הרשת החברתית אינסטגרם או לא, מבין שבדרך שלו לקידום העסק שלו, הוא חייב לכלול פעילות באינסטגרם. בעלי עסק רבים לא מבינים שבכל מה שקשור לתהליך קידום באמצעות אינסטגרם, מה שיוצר השפעה זו לא הכמות, אלא איכותם של העוקבים. מהי הדרך לייצר אסטרטגיה שיווקית עבור פרסום באינסטגרם? למה בשום פנים ואופן לא כדאי לקנות עוקבים ואיך תהפכו את העסק שלכם למותג?

קידום באינסטגרם

כשמדברים על קידום בדיגיטל בתחומים אשר קשורים לקהל הצעיר, החשיבה הראשונית היא על קידום באמצעות אינסטגרם. עם למעלה ממיליארד משתמשים, החשיפה באמצעות רשת חברתית זו עשויה להתרחש בממדים רחבים ומדויקים. השלב הראשון הוא לזהות את הקהל שלך באינסטגרם והחלק החשוב ביותר בשלב זה הוא ליצור פרסונה.

פרסום באינסטגרם – יצירת פרסונה

עלייך להגדיר מראש את האישיות של העוקב הרצוי ברמה האישית ביותר. בן כמה הוא? מהיכן הוא בארץ? מהם תחומי העניין שלו? מה יגרום לו לעקוב אחריך?

אל תפסיק לעלות תכנים

קבע לך כמות קבועה של פוסטים / סטורי בכל שבוע שאתה יכול לעמוד בה. תרשום לך תזכורות כדיי לא לפספס, מתי לעלות כל פוסט ומתי להעלות כל סטורי. כדי לא להיות בלחץ, עדיף לתכנן לפני כל תחילת חודש מהם הפוסטים שיעלו בחודש הבא. נסה לגוון ככל הניתן בסוג השירותים שאותם אתה מציע ובאופציות פרסום, לדוגמה סרטונים קצרים זה הדבר שעובד באופן מיטבי, לא רק בפלטפורמת פרסום באינסטגרם אלא גם בפלטפורמות של פרסום בטיק טוק, פרסום בפייסבוק פרסום ביוטיוב ועוד. עם זאת נסה לשלב גם סטורי, IGTV , פוסטים קצרים ופוסטים ארוכים. לפי המעורבות של העוקבים, תוכל לקבל אינדיקציה מה עבד יותר טוב ומה טוב פחות.

קידום באינסטגרם טיימינג זה הכול

בדוק באילו שעות הגולשים מביעים יותר עניין ובאילו שעות זה קורה פחות. בדרך כלל בשעות הבוקר ובשעות הערב, קיימת המעורבות הגדולה ביותר שלהם. כמו כן, תתייחס למועדים, חגים ולטרנדים שקורים בארץ ובעולם.

שתף פעולה עם משפיענים

ככל שתגדל יותר עם עוקבים אמיתיים (משפיענים יודעים מי קנה עוקבים ומי לא וזאת על פי המעורבות) יותר ויותר אנשים יהיו מעוניינים לבצע איתך שיתוף פעולה. בעזרת אירוח אינסטגרם לייב עם משפיען או מוביל דעת קהל, תוכל להגדיל מכירות ולהגדיל את כמות העוקבים.

אל תשכח לבקש מהם לעקוב

נהוג לבקש בתחילת כל סרטון ובסוף כל סרטון לעקוב אחר העמוד הרלוונטי, להגיב בתגובות למטה ולסמן לייק. בכל מה שקשור לפלטפורמות של קידום באינסטגרם וכך גם קידום בפייסבוק, המעורבות היא המפתח להצלחה. פייסבוק ואינסטגרם חושפות יותר פוסטים אשר יש להם הרבה מעורבות, לכן אל תתביישו לבקש כל דבר שיכול להניב לכם מעורבות.

ניהול קמפיינים באינסטגרם

קניית עוקבים בין שזה לאינסטגרם ובין שזה לפייסבוק, הוא לא רעיון חכם. כמו שקראתם פייסבוק ואינסטגרם נוטות לפרסם יותר פוסטים שיש להם מעורבות. נניח שקניתם אלף עוקבים מהודו, ועכשיו החלטתם לעלות פוסט חדש. פייסבוק תחשוף את הפוסט הזה לכל העוקבים שלכם, העוקבים הללו שלכם כמובן לא יעשו לכם לייק, יגיבו או יבצעו מעורבות. דבר זה יגרום לפוסט שלכם לקבל פחות חשיפה. זאת אחת מהדרכים של פייסבוק ואינסטגרם, להעניש אנשים אשר מנסים לבצע מניפולציות על המערכות שלהם. באופן זהה גם אם תבצע ניהול קמפיינים בפייסבוק או ניהול קמפיינים באינסטגרם, הפוסט שלכם ייחשף לרשימת החברים שלכם ומאחר שלא יהיה מעורבות, ציון האיכות שלכם יפגע.

קידום אורגני באינסטגרם האם קיים בכלל?

לחברות גדולות עם מאות ואלפי עוקבים אנו מציעים להשתמש בשירותי ניהול עמוד אינסטגרם. אותם עוקבים (בהנחה והם אמיתיים) הם מכרה זהב שיכול להניב לחברות הללו הרבה מאוד כסף באמצעות המכירות. בעזרת סוכנות דיגיטל או משרד פרסום איכותיים, תוכלו ליצור פוסטים מעוצבים בכתיבה שיווקית שיגרמו לעמוד שלכם להיראות מיליון דולר. בעזרת אסטרטגיה שיווקית, דרך ניהול קמפיינים תוכלו לגרום לעוקבים לבצע יותר מעורבות בעמוד האינסטגרם שלכם.

הטיפים של פוש דיגיטל

שלבתיאור
אנליזת יעדהבנה מעמיקה של הקהל היעד: זה מי שאתם מעוניינים להגיע אליו. כולל הבנה של גילאים, תחומי עניין, מיקום, ואינטרסים.
תכנון אסטרטגיהגדרת אסטרטגיה ומטרות ברורות: מה אתם רוצים להשיג באמצעות הקידום באינסטגרם, כמו עלויות לחשוב על אותרת שיתוף של הקהל.
יצירת תוכןיצירת תוכן איכותי, מעניין ומקורי שמתאים לקהל. הכלול יכול להיות תמונות, סרטונים, פוסטים, ועוד.
שימוש בהאשטגיםשימוש בהאשטגים רלוונטיים: הוספת האשטגים הנכונים לתוכן תעזור לאנשים למצוא את התוכן שלכם.
פרסום תוכןפרסום התוכן באופן רגולרי: פרסמו את התוכן שלכם בקביעות ובזמן הנכון על מנת להגיע לקהל רחב יותר.
שיתוף פעולהשתפו פעולה עם משפיענים שרלוונטים לתחום שלכם כדיי לייצר מעורבות גדולה יותר.
אינטראקציהאינטראקציה עם הקהל: תגיבו לתגובות, הודיעו על מבצעים, ופרסמו תוכן שנוגע לקהל היעד. זה יביא להקשר אישי עם העוקבים.
אנליזה ושיפורשימוש בכלים כמו Instagram Insights לניתוח ושיפור: בעזרתם תוכלו להבין מה עובר דרך שיפור ולהתאים את האסטרטגיה לפי הנתונים המתקבלים.

עוד כמה טיפים לסיום

  • השתמש באימוג'ים מתבצע כדי ללכוד את תשומת הלב.
  • שפר או למד צילום ועריכה.
  • השתמש בסוכנות דיגיטל או משרד פרסום שהם מומחים ובעלי מיומנות רבה בכל מה שקשור בקידום ובפרסום באינסטגרם.

בהצלחה!

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן