חברת שיווק דיגיטלי

חברת שיווק דיגיטלי – איך לעשות שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות – המדריך למתחיל

כולנו נמצאים ברשתות החברתיות
בשנת 2004 הגיחה פייסבוק לעולם ותפסה אותנו לחלוטין לא מוכנים. בעיקשות ועניין היא המשיכה להתקדם ולצמוח ולבסוף – תפסה את המעמד היוקרתי בה היא נמצאת כיום. בהמשך לפייסבוק קמו עם השנים רשתות חברתיות רבות נוספות שזכו להצלחה משמעותית לא פחות ולוקחות חלק מהותי בחיים שלנו כיום. כיום, אין אדם כמעט שלא מבצע שימוש ברשתות החברתיות עם חברת שיווק דיגיטלי – מדובר בכלי מצוין להכיר חברים חדשים, להתעדכן אקטואלית ולגלות דברים חדשים. ולכן, זה לא באמת מפתיע שמדובר גם בכלי שיווקי מצוין ששווה לכל עסק לבצע בו שימוש. בשביל לעשות לכם קצת סדר, הכנו עבורכם מדריך בסיסי בנוגע לשיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות. בהצלחה!

פלטפורמת הסרטונים החזקה עם חברת שיווק דיגיטלי – יוטיוב

את יוטיוב כולנו אוהבים. מדובר ללא ספק באחת מהפלטפורמות החברתיות החזקות ביותר שיש בעולם של ימינו. ניהול דף יוטיוב חזק בעל פעילות שוטפת יכול לעזור ללקוחות הפוטנציאלים שלכם להכיר אתכם יותר מקרוב, ליצור עליכם רושם חיובי ולבסוף – לפנות לשירות. בשביל לחזק את דף היוטיוב שלכם תוכלו לפרסם אותו באתר העסק ודפי העסק ברשתות החברתיות השונות, להעלות תכנים איכותיים בצורה שוטפת וכמון – להנות מקניית צפיות ביוטיוב ואמצעי קידום ממומן, שיחזקו את הסטטוס שלכם באתר.

כוכבות המפתח – פייסבוק ואינסטגרם

פייסבוק ואינסטגרם הן ללא ספק הכוכבות החזקות ביותר שישנן כיום ברשתות החברתיות האהובות שלנו. הרצת חשבונות עסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם היא דרך מצוינת להתיידד עם הלקוחות, ליצור עבורם רושם חיובי וכמובן – לתת להם קצת להכיר אתכם. השתדלו לדאוג לפעילות שוטפת ברשתות החברתיות – העלו תכנים רבים, השתתפו בדיונים שקשורים לתחום העיסוק של בית העסק שלכם ושמרו על זמינות גם בצ'אט. בנוסף, גם כאן פלטפורמות של קניות לייקים, צפיות ועוקבים לצד קידום ממומן, יכולים כמובן לסייע.

פלטפורמות הצ'אט – וואטסאפ וטלגרם עם חברת שיווק דיגיטלי


אם אתם רוצים לקחת לשלב הבא את רמת הזמינות של בית העסק שלכם – למה שלא תהיו זמינים בצ'אט? נוסף על נוכחות בצ'אט של פייסבוק, פתיחת משתמש וואטסאפ וטלגרם עסקי תקפיץ את העסק שלכם לרמה חדשה לגמרי. בחשבון תוכלו לתת מענה ללקוחות על שאלות בנוגע למלאי ושעות פתיחה או לחילופין, לקשר אותם לנציג שירות טלפוני. בנוסף – תוכלו לאפשר ללקוחות להנות ממענה אוטומטי של בוט בצ'אט, שייתן להם מענה לשאלות גנריות ופשוטות עד להגעה של נציג אנושי שיוכל לסייע במקרים מורכבים יותר. מגניב, לא?

נשאר רק להתחיל


קידום בית העסק האהוב שלכם דרך הרשתות החברתיות הוא תהליך מאתגר וארוך ובכל זאת – לגמרי שווה את ההשקעה. תקדישו זמן לפעילות ברשתות החברתית, תשקיעו ובמידת הצורך – תיעזרו בשירות של חברת שיווק דיגיטלי שיסייעו לכם בתכנון העבודה ואפילו בהרצה של הדברים. שיהיה לכם המון בהצלחה!

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן