fbpx

billboards

שלטי חוצות

נוכחות חזקה בשטח

נכון שאנחנו מבלים לא מעט מול מסכים. אבל כשאנחנו ברכב, בבית קפה או בטיול עם הכלב ומרימים רגע את העיניים מהמסך- שם הוא נמצא. פרסום החוצות הוותיק, שעדיין בועט.

לא רק בענק

המושג 'שילוט חוצות' ישר גורם לחשוב על בילבורד ענק באיילון, וכן זה בהחלט דרך לעורר באזז למותג בענק, אבל בדרך לפרסום על גבי מבנים, בניינים  גשרים ושילוטי ענק, יש מגוון פרסומים אפשריים בשטח. החל ממודעות קטנות שניתן לראות מקרוב יותר על תחנות אוטובוס ומתקנים עירוניים שונים ועד פרסומי 'גרילה' שיכולים לפגוש אותנו על ספסלים, בבתי עסק שונים ומקומות בילוי, בגלויות, גרפיטי, סטיקרים ברחובות ועוד… המשמעויות של צורות הפרסום השונות והמגוונות היא, כמובן כלכלית (ממאות שקלים ועד עשרות אלפים ויותר) ולכן ממש חשוב לבנות את האסטרטגיה השיווקית המתאימה והיעילה ביותר, לצורכי פרסום העסק שלכם.

מרימים את העיניים

באופן כללי, פרסום שלטי חוצות מצליח להגיע לקהל רחב מאד של אנשים ובעיקר מייצר מודעות סביב המותג ובאזז תקשורתי, ועם זאת גם ניתן להניע באמצעותו לפעולה ולפרסם מבצעים שונים, בפריסה ארצית או מקומית באזור בית העסק. וגם כאן יש כמה יתרונות שלא נרצה להתעלם מהם:

תודעה ציבורית

בין אם נרצה או לא, פרסום בשטח הוא משהו שקשה להתעלם ממנו. גם אם מישהו לא מתעכב על שילוט מסוים, סביר ששם המותג ייכנס לו לתודעה.

כאן להישאר

בעולמות הדיגיטל אנחנו בוחרים, מתעכבים או מדפדפים הלאה בקצה האצבע. על פרסום חוצות שנמצא 'על הדרך' לא נדלג במכוון ומשהו ממנו ימשיך ייתנו ויישאר לנו בראש.

הנעה מהירה לפעולה

פרסום ממוקד בסמוך לבית העסק, יכול להוות דרך מצוינת להניע את הלקוח להגיע ולקבל את השירות.

כמו כפפה לעסק

התאמת הקמפיין ודיוקו ברמה האסטרטגית, בתכנית הכוללת מערך מיקומים, גדלים וסוגי מודעות, פיתוח קונספט קריאייטיבי המתורגם לשפה גראפית וקופירייטינג מנצח, היא מהלך מהותי בבניית קמפיין חוצות. בתהליך זה נוודא שהתקציב שלכם מנוהל באופן מיטבי, תוך הקפדה על מהלך שיווקי אפקטיבי לסוג המוצר או השירות, ולעסק בכלל. זאת לצד בחינה מעמיקה של פרסום נלווה בפלטפורמות הדיגיטליות, או במדיות נוספות- הכול בהתאם לצורך ולתקציב. לקוחותינו פועלים על פי תוכנית מובנית שמתחילה באפיון של המוצר וניתוח קהל היעד, בדרך אסטרטגית כוללת המותאמת אישית, במיטב הרעיונות, המומחיות וההשראה.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 5,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן