fbpx

GOOGLE

ניהול קמפיינים בגוגל

אנחנו כאן כדי שלכל לקוח פוטנציאלי יהיה קליק עם העסק שלכם

כשמישהו מדבר על מקום מדהים שאתם לא מכירים, כשאתם חייבים חופשה או כשמכונת הכביסה מקרטעת, מה הדבר הראשון שאתם עושים? ברור.  גוגל. וזה בדיוק מה שעושים הלקוחות הפוטנציאלים שלכם כשהם מחפשים את השירות שאתם נותנים. אז איך תוכלו לוודא שהם יגיעו דווקא אליכם? קמפיין ממומן זו בהחלט דרך אחת לעשות את זה.

קמפיין ממומן שמממן את עצמו

קידום ממומן בגוגל היא דרך שמתאימה להשגת תוצאות מהירות יותר (בשונה מקידום אורגני שלוקח יותר זמן). חשוב להבין שלא מעט פרמטרים משפיעים על תוצאות הקמפיין- התקציב מול תחום העיסוק שלכם, רלוונטיות הקמפיין, מתחרים, מילות מפתח ויותר מהכול- הדרך בו הוא מנוהל. והמטרה שלנו לבנות קמפיין חכם ואפקטיבי במתודות הייחודיות שלנו, שיממן את עצמו תוך זמן קצר וייצור רווחים משמעותיים לעסק שלכם.

חיי האלגוריתם

גוגל לא הגיעה להיות גוגל בזכות תשלומים עבור חיפוש, אלא בעיקר בגלל טכנולוגיה שבודקת את הרלוונטיות של תוצאות החיפוש שלה 24/7. וכאן הקמפיינר שלכם נכנס לתמונה האלגוריתם של גוגל חי ונושם, הוא תמיד מתעדכן, תמיד בתנועה, והדבר החשוב ביותר כדי להשיג את התוצאות שחלמתם לעסק שלכם, זה קמפיין שמנוהל חכם, נכון ומדויק וקמפיינר שחי אותו ברמה יומיומית, ונמצא צעד אחד קדימה לפני האלגוריתם.

תמיד בקליק עם הקמפיין שלכם

אפשר לחשוב על קמפיין ממומן בגוגל כמו על מכירה פומבית של קליקים. מאחר שמדובר במנוע החיפוש המצליח בעולם, חוד החנית של קידום בגוגל מופנה לעלות המוצעת לקליק ביחס למילות החיפוש הרלוונטיות. לכאורה אפשר לחשוב שכמו במכירה פומבית, ככול שנשים יותר כסף על קליק כך נגיע ליותר תוצאות, רק שזה לא עובד בדיוק ככה. כחברה שמכירה לעומק את רזי האלגוריתם ואת אחורי הקלעים של גוגל, המטרה שלנו היא ליצור עבורכם קמפיין שיגיע למקסימום תוצאות במינימום עלות פר-קליק (PPC) לכן חשוב כל כך לדעת איך לנהל את התקציב בצורה חכמה.

אופטימיזציה של הצלחה

לפי תחום העסק שלכם, נבנה עבורכם את המשפך השיווקי האופטימלי. יש תחומים שהובלה לדף נחיתה ישיג מקסימום המרות, במקרים אחרים קמפיין שיחות המוביל ישירות להתקשרות טלפונית יתאים הרבה יותר. לדעת מה יעבוד הכי טוב עבור העסק שלך זו המומחיות שלנו. בשלב הבא, נדאג למיטוב תמידי של הקמפיין, דרך עדכון מונחי חיפוש ביחס לתחום, מחקר מתחרים מעמיק, מחקר מילות מפתח, תמהיל נכון של סוגי מודעות, תוכן המודעות, שימוש בתכנית שותפים של גוגל, מעקב אחר המרות והתנהלות לקוח, ניתוח תוצאות ושימוש במכלול הכלים של הפלטפורמה.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן