fbpx
איך לעשות קידום אורגני

קידום אורגני SEO – איך לעשות קידום אורגני כמו נינג'ה?

קידום אורגני SEO מבחינתם של בעלי אתרים מסחריים רבים, היא כותרת יפה לתהליך עבודה לא ברור. ואולם, אם אתם משקיעים קצת זמן ותכנון, ייתכן מאוד שתוכלו לראות תוצאות יפות מאוד בתהליך קידום אורגני SEO, שיביאו את העסק שלכם למצב שיא ההצלחה. אבל, אם אתם רוצים לקחת כמה מקדמי ביטחון, שווה לכם להכיר את יתרונות העבודה על תהליך קידום אורגני בגוגל, עוד טרם תחילת העבודה עליו.

מה זה קידום אורגני SEO

קידום אורגני מתאר תהליך של שיפור האתר לSEO (Search engine optimization) . דרך תפיסת ביטויי מפתח נוכל לייצר חשיפה גבוהה ומדוייקת של אותם משתמשים המחפשים את המוצרים או השירותים שלכם בגוגל. אותה חשיפה תתורגם לכניסות לתוך האתר, ואותם קליקים יתורגמו כלידים.

זאת בעצם אסטרטגיה לטווח ארוך שבדרך כלל רואים את התוצאות לאחר חצי שנה – שנה בניגוד לשירות ניהול קמפיינים בגוגל שהתוצאות שלו נראות מיד לאחר העלאת הקמפיין לאוויר.

רוצים לשמוע עוד על קידום אורגני? השאירו מספר טלפון וכבר נחזור אליכם

מה הם חמשת היתרונות המרכזיים של תהליך קידום אורגני SEO?

זה יותר זול יותר מלהשקיע ממומן 

אל מול עבודת קידום ממומן אגרסיבית של עשרות אלפי שקלים, תהליך קידום אורגני בגוגל הוא תהליך נגיש במיוחד. נכון, תמיד יש צורך להשקיע משאבים בתוכן איכותי, באתר בנוי במופתיות, בקישורים לאתרים מומחים ואפילו בליווי אישי ליצירת תהליך רווחי. אבל, ביחסי עלות מול תועלת, קידום אתרים אורגני איכותי, מניב רווחים מצוינים כמעט לכל אתר.

תהליך העבודה מתאים לכל אתר

בין שאתם מנהלים בלוג, אתר מסחרי או חנות דרופשיפינג ענפה, קידום אורגני מסייע לכם למצוא את מקומכם בין תוצאות החיפוש הראשיות של גוגל, במילות החיפוש הכי חשובות לעסק שלכם. זאת, על ידי יצירת אסטרטגיית עבודה אישית והתאמת תהליך העבודה למשתנים הטכניים השונים של האתר שלכם.

זה תהליך

כשיש לכם זמן לעבד את התוצרים של תהליך קידום אורגני, אתם יכולים להגיב לטעויות או מכשולים בדרך בצורה הראויה. בעבודה עקבית ואופטימיזציה מתמדת, ניתן למקסם את תנועת הלקוחות ולהביא את האתר שלכם לכדי שלמות, על אחת כמה וכמה במקרים בהם אתם פועלים תחת תקציב פרסום מוגבל.

יש לכם אינספור הוכחות להצלחה

כמעט כל אתר שמכבד את עצמו בימינו, שואף להביא תנועה אורגנית ממנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. ולכן, אתם תראו את ההשקעה בתהליכי קידום אתרים באה לידי ביטוי במותגים גדולים, בדיוק כמו באתרים קטנים, שיכולים לספק תחרות הולמת בקלות יחסית, בזכות תהליכי עבודה נכונים.

הרחבת קהל הלקוחות שלכם

אם בקידום ממומן אתם מתמקדים בקהלי יעד מאוד ספציפיים כדי לא לבזבז כספים מיותרים, קידום אורגני מאפשר גישה רחבה יותר לגולשים מכל רחבי הארץ והעולם. כל גולש שמחפש מוצרים או שירותים בנישה שלכם, יכול תוך רגעים ספורים להגיע לאתר שלכם ולהתרשם מהרמה המקצועית ואיכות העבודה שלכם, גם בלי שהשקעתם סכומי כסף נכבדים כדי להניע אותו לפעולה.

איך עושים קידום אורגני SEO?

קידום אורגני מורכב מ208 פרמטרים של גוגל. חלק גלויים כמו רספונסיביות וחלקם סודיים.

אך למעשה ישנם 3 פרמטרים מרכזיים והם : קישורים, תוכן ואופטימיזציה.

קישורים – לכל חברה לקידום אתרים או מקדם אתרים יש מערך קישורים משלו. מדובר באותם אתרים שאותם הוא קידם לטובת הלקוחות שלו. ברגע שאתר גדול ימליץ על האתר שלכם, גוגל תבין שאם אתר גדול המליץ עליכם אז כנראה שאתם גם חשובים וכך יעלה את הביטוי שבחרתם לקדם במיקומים.

עדכון הפינגווין – הינו אלגוריתם של גוגל שבו הוא קובע את איכות האתר המקשר והרלוונטיות של האתר המקושר.
לכן חשוב להבין אילו מערך קישורים יש לאותו חברה לקידום אתרים או מקדם אתרים, לקישורים יש משקל חשוב על הקידום.

תוכן – קידום אתרים בגוגל הינו מעין שיתוף פעולה מול גוגל. ככל שתציעו תוכן שיעניין יותר את המשתמשים שלכם, כך גוגל תחשוף אותכם יותר.

איך גוגל מבינה שהתוכן שלכם מעניין? בואו נדבר על עדכון הפנדה:

עדכון הפנדה – אלגוריתם של גוגל שקובע האם התוכן שלכם איכותי או לא. האם נכתב על ידי אדם מומחה? האם יש ייחודיות? האם יש שגיאות כתיב?
הוא מבין זאת לפי כמות האנשים ששהו בעמוד המאמר בהתאם לכניסות, גללו לתחתית הדף ועוד.

אופטימיזציה – למרות שלגוגל יש אלגוריתמים מורכבים מאוד, ישנם דברים שהוא עדיין מסתבך לאנדקס. מדובר כמעט על כל דבר בתוך האתר כמו: תמונות, עמודים, כותרות ועוד.

זאת לדוגמה תמונה של אופטיזמיה לתמונה:

טקסט אלטרנטיבי – בו צריך לכתוב את תיאור מטרת התמונה

כותרת – נושא התמונה

כיתוב – נכתב עבור אנשים לקויי ראייה שיאפשר להם להקליק על התמונה ולשמוע על מה התמונה מדברת

תיאור – הסבר על מה רואים בתמונה

מלבד אופטימיזציה לתכנים יש גם אופטימיזציה לשיפור מהירות, שיפור נראות, שיפור ביצועים ומעקבים ברמה היומית כדיי להסיק תובנות אילו עמודים הכניסו טראפיק ואלו לא.

האם כדאי לבצע לבד או עם חברה של קידום אורגני SEO?

במידה וחשבתם להתחיל לקדם את האתר שלכם בגוגל עומדים בפניכם שתי אפשרויות.

האחת –  תצטרכו להשקיע למעלה מ10 שעות חודשיות על אופטימיזציה, כתיבת תכנים ולהשקיע כסף רב על קניית קישורים.

השנייה – לבחור בשירותי חברה לקידום אורגני.

בואו נעשה חישוב:

נניח ששעה שלכם שווה 200 שקלים.

אופטימיזציה – 10 שעות אופטימיזציה = 2,000 ₪

תוכן – 5 שעות כתיבת מאמרים = 1,000 ₪

קניית קישורים – 2,000 ₪

כפי שניתן לראות, השקעה של למעלה מ-5,000 ₪ .

כמה עולה קידום אורגני?

קידום אתרים בגוגל נע בין 1,500 ₪ ועד ל2,500 ₪ בחודש.

הכול תלוי הניסיון, המקצועיות והשירותים אותם היא מספקת וכך גם התחרות ונפח החיפושים של המתחרים שלכם.

כפי שניתן לראות, הרבה יותר משתלם לבצע קידום אורגני עם חברה לקידום אורגני מאשר לבד.

לכן גם אם אתם מקדמים אורגניים מעולים, מומלץ לבצע האוטסורס בנושא.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

האם כדאי להעסיק עובד מקדם אתרים או חברה לקידום אורגני?

כפי שניתן לראות, העבודה של קידום אורגני מתחלקת לכמה מחלקות:

מחלקת התוכן – שנעשית על ידי כותב תוכן

מחלק האופטימיזציה – שמתבצעת על ידי איש SEO

המחלקה הטכנית – אשר מתבצעת על ידי מתכנת

המחלק העיצובית – המתבצעת על ידי מעצב מדיה

לכל מחלקה יש את הניסיון והידע שלה בתחום. קשה מאוד למצוא מקדם אתרים שיודע לעבוד בתור 2 אנשים אז בתור 4 זה כמעט בלתי אפשרי

כמה עולה קורס קידום אורגני SEO

אם לא השתכנתם, קורס קידום אתרים נע בין 4,500 ל8,000 ₪ הכולל הכשרה של בין 6 ל-14 חודשים.
כפי שציינתי, קורס קידום אתרים אינו מספיק כדיי לבצע קידום לאתר שלכם, אלא גם קורס כתיבה שיווקית, תואר בעיצוב מדיה ותואר במדעי המחשב 😊

איך לבחור חברת קידום אתרים?

בסופו של יום לכל חברה לקידום אורגני יש את הטכניקות שלה לקידום. חלקם מצליחות יותר וחלקם מצליחות פחות.

לכן מומלץ להיפגש עם כמה חברות ולבחור באותו חברה שהכי התחברתם אלייה, הכי הבינה את הראש שלכם והכי נשמעת מקצועית.

תשאלו את השאלות הנכונות כמו: מה השירות כולל? האם אפשר לראות תוצאות של לקוחות? בנוסף כדאי גם לבקש כמה מספרים של לקוחות ממליצים.

רוצים לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ עבור העסק שלכם? צרו איתנו קשר בצור קשר או התקשרו ומייד נחזור אליכם.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן