fbpx

linkedin

קידום בלינקדאין

נכנסים לזירה העסקית של עולם הדיגיטל

לינקדאין שהוקמה במקור כפלטפורמה עסקית לשימושי השמה, גיוס משקיעים ונטוורקינג, הפכה בשנים האחרונות למרחב תוכן עם יותר מ 700 מיליון משתמשים. כרשת חברתית-מקצועית לינקדאין עדיין שומרת על האוריינטציה העסקית שלה, עם אפשרויות קידום ממומן הכוללות מודעות לידים ומודעות וידאו, איסוף נתונים, קידום פוסטים וקמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש).

 

יש לכם עסק עם רצינות

בשונה מרשתות חברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם, לינקדאין פונה לקהל מקצועי עם זיקה עסקית, בעיקר בתחומי ההייטק, המשפטים וההנדסה, אבל לא רק. לאחרונה ניתן למצוא בלינקדאין יותר ויותר תחומים אחרים, ועדיין חשוב לבדוק האם זו הפלטפורמה המתאימה עבורכם. במקרה שכן, זו רשת מצוינת ליצירת קשר בין אנשי מקצוע למעסיקים, בין עסקים ללקוחות, ליצירת שיתופי פעולה מעניינים ולקידום יזמים, חברות ועסקים.

מניהול מיומן לקידום ממומן

ניהול פרופיל לינקדאין לעסקים, מצריך השקעה לאורך זמן. החל משלב התכנון וההקמה של עמוד מקצועי שישקף את התדמית שלכם עד לניואנסים, דרך הזנת התכנים שיעלו את חשיפת הפרופיל שלכם ועד לבניית תכנית השיווק לקמפיין הממומן המתאים לכם.

קידום ישיר למטרה

היתרון הגדול ביותר של פרסום בלינקדאין, היא האפשרות לטרגט ברזולוציות גבוהות של מיקוד- בהתאם לגודל הארגון, כישורים ספציפיים של קהל היעד ועד לתפקיד ספציפי בארגון. תכנון וניהול התקציב הוא חלק בלתי נפרד מהקידום. לינקדאין מאפשרת תשלום לפי מחיר קליק, כמו בגוגל (PPC), או מחיר להופעות כמו בשאר הרשתות החברתיות (CPM). ברוב המקרים כאשר המטרה היא המרות נעדיף לשלם בשיטת PPC, וכאשר המטרה היא להעלות את המודעות למותג נעדיף להשתמש בשיטת CPM. כדי לרתום את כל היתרונות של לינקדאין למינוף העסק או החברה שלכם, חשוב לדעת איך לבצע מחקר מעמיק לטרגוט המדויק, וכיצד לבנות את הקמפיין באופן אופטימלי שלב אחר שלב, ע'י מומחה לינקדאין. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן