fbpx
מדריך קידום אתרים

קידום אתרים אורגני בגוגל

האתר שלכם עלה לאוויר לפני כמה חודשים, התנועה דלילה והתוצאות לא מדהימות (בלשון המעטה), ואתם מתוסכלים. עכשיו, יש לכם שתי אפשרויות – לנטוש את האתר או להילחם על הנכס הדיגיטלי שלכם ולהפוך אותו למוצלח בעזרת הליך קידום אתרים אורגני בגוגל. ואם בחרתם בתהליך קידום אורגני בגוגל, אתם רוצים לעבוד על פי שלבים מבוססים של מומחה קידום אתרים מקצועי.

מה זה אומר קידום אתרים אורגני בגוגל בכלל?

הפירוש של קידום אתרים SEO / קידום אורגני היא אופטימיזציה לאותם מנועי החיפוש דרך התצורה הטכנית של האתר, התוכן, הרלוונטיות ואיכות הקישורים.

קידום אתרים SEO הינו באמצע שיתוף פעולה מול גוגל כדיי שידרגו את האתר שלכם טוב יותר וכך תוכלו לקבל מיקומים טובים יותר.

מיקומים טובים יותר = טראפיק לאתר.

איך מנועי החיפוש פועלים?

מנועי החיפוש מציגים תוצאות עבור כל שאילתה שהמשתמש מקליד. הם עושים זאת דרך סריקה של כל האתרים בעזרת הרצה של אלגוריתם מתוחכם שקובע לפי אילו פרמטרים להציב את התוצאה הראשונה.

ישנם 208 פרמטרים של גוגל, חלקם גלויים כמו מהירות משתמש, התאמת האתר לנייד וחלקם סודיים.

מנועי החיפוש מנסים לעזור לאנשים למצוא את מה שהם מחפשים עם התוצאה הרלוונטית ביותר.

לדוגמה אם מחפשים מסעדה במקום מסויים, מנועי החיפוש זקוקים למיקום של אותה מסעדה ולסגנון המסעדה. ככל שפרטים אלו יהיו באתר, כך גוגל תסרוק בקלות יותר את אתר המסעדה.

בעצם קידום אתרים SEO עוזר להבין את הרצונות והצרכים של גוגל, אך גם של המשתמש וכך עוזרים להגדיל את כמות הפניות עבור האתר שלכם.

מה חשוב לדעת על תהליך קידום אתרים אורגני בגוגל?

כדי לצלוח תהליך קידום אתרים באינטרנט, מומלץ לעבוד על פי חמשת המשימות הבאות:

  1. מחקר מקדים לתהליך – בנו את הפרופיל של הנישה שלכם. הבינו מה הלקוחות מחפשים ואיך אתם יכולים לספק להם את הפתרון, בצורה שונה ובבידול מהמתחרים שלכם. כמובן שחשוב למפות גם את התכנים המעניינים ביותר ולהבין מה הן נקודות החולשה, כך שתהיו מוכנים לכל תרחיש.
  2. למילים יש כוח – מחקר מילות מפתח הוא ה-מפתח לתהליך קידום אתרים אורגני. המילים האלו, הן אלו שיביאו אתכם לעמוד התוצאות הראשון ולתפוצה רחבה בקרב משתמשי גוגל השונים. ולכן אתם רוצים לעשות הכל כדי למצוא מילות מפתח עם פוטנציאל אמיתי בהליך קידום עסקים באינטרנט.
  3. שיתופי פעולה וירטואליים – קישורים לאתרים חיצוניים, בדיוק כמו קישורים פנימיים באתר שלכם, הם עוד פרמטר שמראה לגוגל את איכות האתר. השקיעו במציאת קישורים איכותיים ואל תחששו ליצור שיתופי פעולה מעולים על קולגות בתחום העיסוק. אתר אינטרנט מלא בקישורים איכותיים הוא לא רק אתר שמצליח תהליך קידום אורגני, אלא גם אתר שמעניק לגולשים שלו מידע אינפורמטיבי ומעניין.
  4. פנייה ממוקדת לקהל – חשוב לדבר עם הקהל בשפה שהוא מבין. לכל נישה יש את השפה שלה ואתם רוצים ללמוד את ה"סלנג" או הוויב שמניע את הגולשים לפעולה. כך, תוכלו להשקיע זמן ביצירת תקשורת אפקטיבית עם תוצאות מעולות.
  5. תיקון תקלות לשיפור השירות – אתר אינטרנט מקצועי הוא אתר שכל הזמן עובר שיפורים ושינויים. מצב שיא ההצלחה לא מגיע ללא חודשים של עבודה קשה, כך שאנו מציעים לכם להטמיע את הנכונות לשינויים כבר בשלבים המוקדמים ולחפש כל הזמן נקודות לשיפור ממשק הגולש באתר.

למה שחושבים על קידום אתרים SEO חושבים ישר על גוגל?

עבור רוב האנשים קידום אתרים SEO הוא מילה נרדפת לאותו קידום בגוגל. כנראה שזה מאחר שלגוגל יש למעלה מ-92% משוק מנועי החיפוש העולמי. אך חשוב לזכור שישנם אתרים כמו BING וYANDEX שגם יכולים לייצר טראפיק גבוה מאוד. חשוב להבין באיזה מנוע חיפוש המשתמשים שלכם מחפשים ורק לאחר מכן לבחור איפה ואיך לעשות קידום אתרים בגוגל.

קלט ופלט

נניח שאתם מחפשים את הביטוי "פוש דיגיטל" בגוגל. גוגל מבינה שהתכוונתם לסוכנות הפרסום פוש דיגיטל ולכן היא מציבה בראש החיפושים, לכן זאת נחשבת מבחינתה פלט טוב.

בנוגע לביטוי "ניהול קמפיינים", גוגל מנסה להבין איזה אתר הוא הרלוונטי ביותר בנושא ומוצאת את פוש דיגיטל גם.

מה יוצא לגוגל מאותו קידום אתרים SEO?

גוגל מרוויחה מכך שמשתמשים סומכים על השירות חיפוש שלה.

היא גם נותנת לאותם עסקים שרוצים לעשות קידום דיגיטל או ניהול קמפיינים בגוגל הזדמנות להיות ראשונה ברשת החיפוש וכך מרוויחה כסף כאשר משתמשים לוחצים על המודעה.

הצעד הראשון בדרך- בחינת אפקטיביות האתר נכון להיום

במידה ואתם מעוניינים למצוא את המקום הכי טוב להתחיל בו תהליך קידום אתרים אורגני, אנו מציעים לכם את הצעד הראשון האולטימטיבי. בתור חברת לקידום אתרים אורגני יש לנו את הכלים להבין מה היא נקודת הפתיחה של כל אתר. ולכן בדיקה מהירה וחינמית של האתר שלכם היא בהחלט אופציה. אתם רק צריכים להחליט מתי נוח לכם להתחיל ואנחנו נשמח לספק לכם מיפוי אופטימלי של אתר האינטרנט. כך שיהיה לכם קל הרבה יותר להבין מה הן המשימות המרכזיות שלכם בדרך להצלחה המיוחלת של האתר המחודש שלכם.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן