fbpx
פרסום ממומן ביוטיוב

פרסום ממומן ביוטיוב – המדריך המלא – איך להניע לפעולה ב-5 שניות !

יוטיוב מושכת למעלה מ-2 מיליארד מבקרים בכל חודש! כך הופך לאתר השני הפופולארי ביותר בעולם לאחר גוגל, אם החלטתם שהעסק שלכם צריך פרסום ביוטיוב, במדריך זה נסקור את כל הדרכים לבצע פרסום ממומן ביוטיוב ואיך להניע לפעולה ב-5 שניות !

סוגי פרסום ממומן ביוטיוב

  • מודעות in stream הניתנות לדילוג
  • מודעות in stream שלא ניתן לדילוג
  • מודעות video discovery / in display
  • פרסום ברשת המדיה או באנרים

מודעות in stream הניתנות לדילוג

מודעות אלו נקרים גם pre-roll או mid-roll. לצופים יש אפשרות לדלג עלייה לאחר ה-5 שניות הראשונות.

בתור מפרסמים, אתם משלמים רק אם הצופים בחרו להמשיך מעבר ל-5 שניות.

המלצות:

  • אורך הסרטון מומלץ שיהיה בין 12 שניות ל-3 דקות
  • 5 שניות ראשונות – מסקרנות או נוגעות ברגע, ושאר הסרטון מניעות לפעולה

מודעתTrueView  בדרך כלל גם תבוא באותו זמן, מדובר על המודעות בפינה מצד שמאל

מודעות in stream שלא ניתן לדילוג

בגלל ש-76% מהצופים מדווחים שהם מדלגים על מודעות באופן אוטומטי, נוצרה אותה מודעת in stream שאינה ניתנה לדילוג.

בתור מפרסמים, מומלץ להשתמש בה כאשר מכוונים לעלייה במיתוג ובמודעות למותג ואתם בטוחים שהקריאייטיב מספיק חזק כדיי להשאיר את הצופים לפחות 15 שניות.

בתור מפרסמים, אתם משלמים על פרסום ביוטיוב מחיר עבור כל אלף צפיות.

מודעות באמפר – מודעות באורך של 6 שניות באמצע או לאחר הסרטון שאינן ניתנות לדילוג, בדרך כלל משתמשים בהם לקמפיינים של מודעות למותג.

מודעות video discovery / in display

בעוד ששני הסוגים שציינו פועלות כמו פרסום בטלוויזיה, קידום ממומן ביוטיוב של מודעות video discovery / in display נראות כמו פרסום בגוגל.

המודעות מופיעות בראש תוצאות החיפוש של יוטיוב לצד התוצאות האורגניות כמו קידום אתרים בגוגל.

הפרסום כולל 3 שורות של טקסט יחד עם תמונה ממוזערת, כאשר הצופים ילחצו עלייה, הם יועברו לדף או לערוץ.

פרסום ברשת המדיה או באנרים

מדובר בכל אותם פרסומות ביוטיוב שאינן וידאו.

מתחלקות ל-2 סוגים:

  • מודעות לתצוגה – מופיעות בסרגל מצד ימין וכוללות תמונה, טקסט והנעה לפעולה
  • מודעות צפות על גבי הוידאו

איך לעשות פרסום ממומן ביוטיוב?

אם התקציבים שלכם מעל ל-3,000 ₪ אנחנו ממליצים לכם בחום לעשות רק עם משרד פרסום כמו פוש דיגיטל.

במידה ואתם עדיין לא שם, כנסו ל- Google Ads ובואו נתחיל!

דבר ראשון שעליכם לעשות זה לבחור את סוג הקמפיין, ישנם 6 סוגים של ניהול קמפיינים דיגיטליים ביוטיוב:

  1. מכירות
  2. לידים
  3. טראפיק
  4. בראנד
  5. מודעות למותג
  6. אפשרות לעשות ללא מטרה מדוייקת

עכשיו בחרו איך תרצו לבצע פרסום, בוידאו או video discovery / in display, כזכור, כל המודעות בדיספליי הם מודעות ללא סרטונים.

צורת תשלום – עכשיו בחרו את צורת התשלום שלכם, האם תרצו המרות / קליקים או הפעות?

תקציב יומי – זה גם המקום להזין את התקציב היומי שלכם, ואת התאריכים שבהם המודעה תפעל.

רגישות – במילים אחרות, כמה ניבולי פה / אלימות תרצו שהמודעות שלכם יוצגו ליד?
בכל הקשור למותגים, מומלץ לעשות כמה שפחות, מה שעשוי לעלות את המחירים.

קהל יעד – לפני הכול, בצעו פרסונה כדיי להבין מי הקהל יעד שלכם ואיך הוא מקבל החלטה.
לאחר מכן תוכלו להתמקד בנתונים הבאים:

  • דמוגרפיה – גיל, מין, הכנסה ועוד
  • תחומי עניין – על סמך התנהגות של הקונים
  • שיווק מחדש – מיקוד לקהלים שכבר ביצעו אינטראקציה עם הסרטונים האחרים

הניעו לפעולה – עכשיו יש להזין את הקישור למודע וללחוץ על צור מסע פרסום.

עכשיו כל מה שניתן לעשות זה לעקוב אחר ביצועיי הסרטונים שלכם ברמה היומית ולבצע אופטימיזציה.

להבין אילו סרטונים עבדו יותר טוב ואילו פחות, באיזו שיטה הצלחתם להוציא פחות ולהרוויח יותר ובאיזו לא.

רוצים לקחת את שירותי פרסום ביוטיוב שלכם לרמה הבאה? השאירו לנו פרטים או התקשרו אלינו ונשמח לייעץ לכם

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן