fbpx
קידום אורגני מה זה

קידום אורגני מה זה?

קידום אורגני מה זה בעצם? אז כשמדברים על קידום אורגני, מדברים על דרך לתפוס ביטויים לעמוד הראשון.לכל ביטוי יש ממוצע חיפושים מסויים, נניח אם נחפש ניהול קמפיינים בגוגל נראה שיש לו 210 חיפושים.

ממחקרים שנערכו יותר ויותר אנשים לוחצים על התוצאה הראשונה:

70% על תוצאה ראשונה

25% על תוצאה שנייה

5% על כל שאר התוצאות

כלומר 147 איש בחודש מגיעים אלינו לתוצאה ראשונה כאשר מחפשים ניהול קמפיינים.זה אולי לא כל כך הרבה, אבל כשמסתכלים על סקיילים גדולים יותר לדוגמה ל30 ביטויים או 60 ביטויים, הכמות ממש גדולה!והיופי – שהלידים באים הרבה יותר חמים!אז איך בעצם הגענו לתוצאות ראשונות לנו וללקוחות שלנו?בעצם מה שגוגל מנסה לעשות זה למצוא את התוצאה שהכי רלוונטית למשתמש, ומה שאנחנו מנסים לעשות זה להתאים לו אותה.בתור חברה לקידום אורגני ששמה קודם את הלקוח, אנחנו לא מפסיקים להגדיל ראש ולחשוב על רעיונות ללקוח.זה יכול להיות משינוי הכותרת והמטא דיסקרפשיין, אני מדבר על זה:

  • לעיבוי / הסרה של תוכן קיים

  • להוספה / הורדה של עיצוב קיים

  • חיבור / הסרה של קישורים חיצונייםועוד ועוד ועוד

  • אז אנחנו לא אומרים להתמקד רק בקידום אורגני בלבד (למרות שהרבה מאוד מהלקוחות שלנו מבסוטים שהם לא צריכים להוציא כסף לגוגל על ממומן). ניהול קמפיינים בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת יכול להיות מעולה ולייצר לידים בטווח הקצר.זה בעצם מה שאתם רואים בתוצאות של ממומן:

    טייטל:

מטא דיסקרפשיין:

לעיבוי / הסרה של תוכן קיים

להוספה / הורדה של עיצוב קיים

חיבור / הסרה של קישורים חיצוניים

ועוד ועוד ועוד

קידום אורגני מה זה ומה זה ממומן?

אז אנחנו לא אומרים להתמקד רק בקידום אורגני בלבד (למרות שהרבה מאוד מהלקוחות שלנו מבסוטים שהם לא צריכים להוציא כסף לגוגל על ממומן).

ניהול קמפיינים בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת יכול להיות מעולה ולייצר לידים בטווח הקצר.

זה בעצם מה שאתם רואים בתוצאות של ממומן:

אבל נראה שהמגמה של השנים האחרונות בעיקר וגם של השנים הבאות זה שאנשים כבר מכירים את הממומן של גוגל והם נכנסים ישר לאורגני.

מי שבאורגני נתפס כאמין, כסמכותי, כמקור הכי רלוונטי לשאלה, אז למה בעצם שאני אכנס למודעות הממומנות??

מה צופן העתיד?

קידום אתרים תמיד היה ותמיד יהיה מקור התנועה הכי מדוייק ואפשר לחשוב עליו במובנים של פלטפורמות אחרות כמו קידום אורגני בפייסבוק, קידום אורגני בטיקטוק או אפילו קידום אורגני של העסק בתור מותג.

אתם קונים ממי שאתם מכירים נקודה. ולראות עסק שתמיד נמצא בתוצאות ראשונות מייצר מותג, מייצר עסק וותיק שנשאר בטופ, והיופי, הוא שלא צריך כל כך הרבה שנים כמו שאוהבים לצייר את זה.

תבינו, ברגע שיש לכם חברת לשיווק דיגיטלי שמגדילה ראש, ומורכבת מצוות איכותי של קופירייטרית, מעצב, מתכנת ואיש SEO – השמיים הם הגבול.

אנחנו בפוש דיגיטל אוהבים לעשות זום עם הלקוחות שלנו ולהראות להם בכל חודש את ההתקדמות שלהם, מסבירים להם על התהליך כדיי שבאמת יבינו, כי בסוף ההבנה שלהם יכולה לעזור לנו לקדם אותם.

אם גם אתם רוצים להתחיל לראות התקדמות בביטויים, השאירו לנו פנייה ותקבלו זום שבו נעבור איתכם על מחקר שגיאות טכניות ועיצוביות שמונעות ממכם להתקדם במתנה ללא עלות.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן