fbpx
קידום ביוטיוב או קניית צפיות ביוטיוב מה כדאי

פרסום ביוטיוב- איך מעלים צפיות ביוטיוב

עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים , אין פלא שיוטיוב הפכה להיות האתר הכי מתוייר בעולם אחרי גוגל וכל כך הרבה משקיעים בשירותי פרסום ביוטיוב.

לכן אם גם אתם רוצים ליצור לידים לעסקים שלכם, לפני שאתם רצים לבצע ניהול קמפיינים בפייסבוק או פרסום באינסטגרם חשוב מאוד ליצור תכני וידאו.

רוצים לייצר קמפיין אפקטיבי ביוטיוב? התקשרו עכשיו >>> 077-997-7786

אם תמונה שווה אלף מילים אז כמה שווה סרטון?

בעוד שהרבה עסקים מכוונים את התקציבים שלהם לשירות של קידום ממומן בגוגל או קידום ממומן בפייסבוק, יש אפיק פרסומי עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים בחודש שנקרא קידום ביוטיוב שיכול לחולל פלאים לפרסום העסק שלכם. הכנו עבורכם רשימה של טיפים שיעזרו לכם לענות על השאלות:
האם כדאי לבצע קניית צפיות ביוטיוב? איך סופרים צפיות ביוטיוב? האם יש הבדל בין קניית צפיות ביוטיוב מישראל או קניית צפיות ביוטיוב מחו"ל? ומה לגבי קניית לייקים ביוטיוב? איך להגדיל מנויים בערוץ היוטיוב? וגם – איך להגדיל צופים בסרטון ביוטיוב? פוש דיגיטל מסבירה איך לבצע קידום ביוטיוב בצורה הטובה ביותר.

החוזק של פרסום ביוטיוב

פרסום ביוטיוב הפך בשנים האחרונות לאחת האסטרטגיות הפופולריות ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי. יוטיוב, בתור הפלטפורמה השנייה הגדולה ביותר לגבי מספר המשתמשים בעולם אחרי פייסבוק, מציעה למעסיקיה גישה למיליארדי צופים פוטנציאליים. פרסומות הווידאו המתחילות לפני הסרטון המבוקש, או אלה שמופיעות באמצעו, מצליחות להביא את המסר של המותג או המוצר באופן ישיר וחזק לצופה. כאשר המטרה היא להגביר את הנוכחות ברשת ולהגיע לקהל רחב ומגוון, פרסום ביוטיוב יכול להיות הכלי המכריע בהצלחת הקמפיין.

צרו סרטונים המבוססים על המטרות שלכם

לפני שאתם בכלל חושבים על פרסום ממומן ביוטיוב ומשקיעים כסף, תחשבו קודם כל על המטרות של הסרטון. לאותם סרטונים יש חלק בלתי נפרד במשפך השיווקי וצריך להבין איזה סרטונים יוצרים ועבור מה:

  • לייצר לקוחות חדשים – סרטונים מסוג זה אמורים להציג מוצרים / שירותים לא מורכבים יותר מדיי בצורה פשוטה וברורה.
  • ליצור מיתוג – מומלץ בסרטונים מסוג זה להיות עם משפיענים וגם לא לשכוח להציג את הלוגו של החברה, ולהזכיר את השם שלה בצורה שתבלוט למשתמש.
  • קמפיינג רימקטינג – בקמפיין מסוג זה צריך להבין איפה במשפך השיווקי המשתמש שלנו נמצא.
    בקמפיינים מורכבים נחמם את הליד עם קמפיין סרטונים שיכול לקחת עד שנה.
    בקמפיינים פשוטים יותר הלקוח יהיה בשלב התלבטות ונוכל להציג לו לקוחות ממליצים, מידע נוסף על השירות או הנחה משמעותית שתעזור לו לסגור.

פרסום ביוטיוב דרך מחקר קהל יעד

הרבה עסקים פועלים הפוך, קודם מספקים תוכן ואחר כך בודקים אם הוא עובד. זה גם קורה בהליך של קידום אתרים בגוגל. בפועל האסטרטגיה אמורה להיות הפוכה. קודם להבין מה הגולשים רוצים לראות ואז הכנת התוכן הרלוונטי. רק ככה תוכל להגדיל את המנויים ביוטיוב בתשלום או בחינם.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

צרו סרטונים המתבססים על הקהל שלכם

בני כמה הלקוחות שלכם?
עליכם לחקור טוב את קהל היעד שלכם או לשלם לאותו משרד פרסום / חברה לקידום אורגני לעשות זאת בשבילכם, כדיי להבין מה מעניין אותו, מה נקודות הכאב, תחומי העניין או במשפט אחד מה יעזור לו לסגור איתכם היום.

התאימו את הפלטפורמה הרלוונטית לקהל היעד

גם אם טווח הגילאים של הלקוחות שלכם הוא מאוד רחב, חשוב מאוד לפרסם בפלטפורמה הרלוונטית לגיל הרלוונטי. רוב הגולשים באינסטגרם לדוגמה הם בני 18-34 בעוד שבטיקטוק הקהל הוא בין 14-24. גם את אורך הסרטון חשוב להתאים למי שרוצה לבצע פרסום באינסטגרם או פרסום בטיקטוק. באינסטגרם מומלץ לעלות סרטונים של עד 2 דקות בעוד שבטיקטוק עד דקה.

צרו תוכן אותנטי ולא מכירתי

האם אתם באמת חושבים שצריך את הציוד הטוב ביותר כמו אורות, מצלמה, חצובה ומשפיען כדיי שהסרטון יהיה מוצלח? נגלה לכם שלא. בגלל שהיום המשתמשים ברשתות החברתיות נתקלים בכל כך הרבה תוכן ממומן, הם פיתחו אינסטיקט מהיר לזהות פרסומות. אנשים רוצים להתחבר לאנשים אמיתיים ולא למשחק ולעיצוב מיוחד. לכן בחלק מהמקרים ההצעה של פוש דיגיטל היא פרסום בצורה אותנטית.

פרסום ביוטיוב עקבי

זה לא סוד שהאלגוריתם של יוטיוב למשל מעדיף ערוצים שמעלים תוכן באופן קבוע. בעזרת תדירות קבועה של סרטונים, הרשמות, ועדכון של הגולשים מתי הסרטון הבא יוצא. הגולשים ידעו מתי הסרטון הבא יגיע וזה ישפר לכם פלאים את אחוז הצפיות. התדירות הממוצעת של רוב הבלוגרים היא אחת לשבוע, אבל תמיד מומלץ לייצר כמה שיותר תוכן.

פרסום ביוטיוב

קידום אורגני ביוטיוב דרך מילוי כל הפרטים

כשאתה מעלה סרטון, וודא שהכנסת:
* כותרות בשימוש מילות מפתח
* תיאור בשימוש במילות מפתח
* תגיות
* אופטימיזציה לתמונות
* תמלילים

אפשר לקרוא לזה קידום אורגני ביוטיוב, המטרה היא שהצופים שלך יוכלו למצוא אותך בקלות.

קידום צפיות דרך הצגת העסק בתחילת הסרטון

יש 2 טעויות של בלוגרים / מפרסמים שפוגעים שגורמים לירידה של צפיות ביוטיוב. האחת היא לא להציג את עצמך בכלל והשנייה היא להציג יותר מדיי.
אי הצגה מונעת פרסום ומיתוג של העסק והמותג, בעוד שהצגה ארוכה מדיי גורמת לגולש לעזוב את הסרטון.
תוכל לעשות בדיקות ולראות את זה בנתונים של הסרטון. הצג את עצמך במשך 10 שניות, במידה ואתה רואה שאין נטישה אז הצג את עצמך טיפה יותר. ככה תוכל להגיע לזמן המדויק בו אורך הצגת העסק לא פוגע בנטישת הקהל.
אל תשכח לבקש מהצופים שלך להיות מנויים אצלך בערוץ.

קניית צפיות ביוטיוב דרך ניתוח סרטונים

בהמשך לסעיף 3, וודא מה קיבל יותר מעורבות ומה פחות. כך תוכל לבצע אופטימיזציה לפי אורך/נושא/פיצ'רים שסרטון אחר קיבל לעומת האחר, ולמצוא השראה לסרטון הבא שלך. זה יכול לעזור לך במידה ואתה רוצה לדעת איך לעלות צפיות ביוטיוב בחינם או לבצע קניית צפיות ביוטיוב בכסף.

בלי כותרות / תמונות / עיצובים מיוחדים

גם אם אתה מחפש לבצע קניית לייקים ביוטיוב וגם אם אתה מחפש מחירון צפיות ביוטיוב, חשוב שתעשה את זה חכם. גוגל מתעדפת סרטונים אותנטיים, אז השתמש בתמונה בודדת מהסרטון בשביל תמונת השער ואל תעצב תמונה במיוחד. ככה גם יותר קל לגולש לראות את התמונה הממוזערת שלך ויותר קל יהיה להתבלט.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

הכן רשימת השמעה

לאחר שהגולש כבר ראה סרטון ואהב, העבר אותו לסרטון הבא. אם הגולש ראה סרטון אחד, סימן שהוא כבר רלוונטי ויש יותר סיכוי שהוא ירצה לראות סרטון נוסף. הקל בשבילו את העבודה, ותראה לו בסיום הסרטון 2,3 סרטונים לבחירתו. מבחינה פסיכולוגית כשמראים לגולש כמה אפשרויות הגולש אוטומטית יבחר בין אחת מהאפשרויות.

בנה מערכת יחסים עם הגולשים שלך

נסה לייצר שאלות אינטראקציה תוכל לעשות זאת על ידי תחרות, סרטוני תגובה, לשאול שאלות וכמובן לענות עליהן. זאת כדיי להגדיל את הסיכוי שיהיה לצופים שלך אכפת מהמותג שלך ולהגדיל את מספר צפיות ביוטיוב בערוץ שלך.

קניית צפיות ביוטיוב דרך הופעות אורח

צור קשר עם בלוגר / אדם מאותו ענף כמו שלך. תוכל לעשות זאת בעזרת קניית צפיות.
משפיענים רבים משתמשים בכמות המנויים שלהם כדיי לאפשר לך לבצע קניית צפיות, אך אתה לא חייב לבצע קניית צפיות ביוטיוב כסף. גם על ידי שיתוף פעולה תוכלו ביחד להגדיל את הצופים של שניכם ולתת להם סרטון שהם לא ציפו לו. הצופים תמיד מחפשים משהו חדש, ושילוב כוחות יכול לעשות את העבודה ולגרום להגדלה של לייקים ביוטיוב.

כמובן! הנה טבלה המתארת את היתרונות והחסרונות של קניית צפיות ביוטיוב:

יתרונותחסרונות
חשיבות• גיבוי מהיר לצפיות וריבוי פעולות מצד הגולשים• צפיות מלאכותיות לא מבטיחות גיוון אמיתי של הקהל או פעולות ממשיות מצד הצופים.
אותנטיות• הגברה זריזה של המספרים עלולה להציג את הערוץ כפופולרי.• הצפיות המלאכותיות יכולות להפחית את האמון באותנטיות הערוץ ולהרחיק צופים אמיתיים.
תוקף• במקרה של הצלחה, הערוץ יכול להופיע בצורה טובה יותר בתוצאות החיפוש.• יש סיכון שיוטיוב יזהה את הצפיות המלאכותיות ויחסום את הצפיות או את הערוץ עצמו.
תמיכה במותג• קידום מהיר יכול להגביר את ההיכרות עם המותג.• אם הקהל יגלה שהצפיות קנויות, זה יכול לפגוע במותג ובמוניטין.
עלות• אפשרות לקבלת חשיפה מהירה בעלות נמוכה.• חשיפה מלאכותית יכולה להיות לא יעילה באמת, וההשקעה בצפיות מלאכותיות לא תחזור בתוצאה אמיתית.

כאשר נוגע לקידום ושיווק ביוטיוב, חשוב להתמקד באיכות התוכן ובאמונת הקהל המטרה. יתרה מכך, השקעה בקידום אורגני ובניית קהל אמיתי יכולה להביא לתוצאות הרבה יותר טובות ובר קיימאות לאורך זמן.

קניית צפיות ביוטיוב דרך ניהול קמפיין ביוטיוב

קניית צפיות ביוטיוב מישראל על ידי משפיענים יכול להיות יקר. בעזרת חברה לפרסום דיגיטלי, תוכל לבצע ניהול קמפיין ביוטיוב וככה לעלות את מספר הצופים והמנויים שלך. חשוב לבחור בחברה שמתמחה בשירות ניהול קמפיינים ביוטיוב ולא לעשות פרסום בפייסבוק או פרסום באינסטגרם עבור הסרטון. כך תוכל לבצע בדרך החכמה קניית צפיות ביוטיוב. השאר פרטים או הרם אלינו טלפון כדיי לקבל ייעוץ פרסומי ללא עלות.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה