fbpx

YOU TUBE

קידום ביוטיוב

אם תמונה שווה אלף עוקבים אז לכמה יכול להגיע סרטון?

עם יותר מ 2 מיליארד משתמשים בחודש, יוטיוב היא פלטפורמה שיכולה לחולל פלאים לקידום עסקים וחברות. כמובן שכחלק מבניית האסטרטגיה השיווקית שלכם, נחליט יחד האם זו הפלטפורמה המתאימה עבורכם כרגע. במידה וכן,  ברור לכולנו שמדובר במנוע חיפוש אדיר, המאפשר חשיפה לקהל רחב. וגם כאן כמו בכל זירה דיגיטלית, צריך להכיר היטב את חוקי המשחק. להבין את הפלטפורמה לעומק ולבנות את המהלך השיווקי הנכון, תוך אפיון מעמיק והגדרת המטרות שלכם, פיתוח קריאייטיב והפקת סרטונים איכותיים, בניית הקמפיין האופטימלי וניהולו בפועל.

ערוץ הפרסומות שלכם באינטרנט

אפשר לחשוב על יוטיוב כמו על ערוץ הפרסומות הבלעדי שלכם, העומד לרשותכם תמיד בהשקעה נמוכה משמעותית, אפילו ביחס לטיזר של 5 שניות בפריים טיים.  אך בניגוד לפרסומות ה'מסורתיות', שלפני עידן הסטרימינג היו סוג של 'ברייק כפוי' בתכנית, בערוץ היוטיוב שלכם- הפרסום הוא העניין עצמו. הקהל צריך לבחור לצפות בערוץ שלכם מלכתחילה, ולכן, אופי הערוץ והסרטונים צריך להיות מקורי, קריאייטיבי, מעניין וסוחף. כזה שלוקח את הייחוד שלכם ומתרגם אותו לווידאו דרך עולמות תוכן רלוונטיים, בסנכרון עם אפיון קהל היעד והמגמות והטרנדים העכשוויים של הפלטפורמה.

ערוץ שמכוון למטרה

קידום ממומן ביוטיוב עובד על סוגי מודעות שונים, שהן אדפטציה לתוכן עצמו. כך שחשוב לבנות את התוכן השיווקי בקמפיין בהתאמה למטרות השיווקיות שלכם:

הגדלת כמות עוקבים

חשיפה לקהלים חדשים

יצירת לידים והמרות

מכירה נקודתית של מוצר/שירות מסוים

עוקבים אחריך

קמפיין ממומן ביוטיוב מגיע לקהלים שלכם דרך 2 סוגי מודעות עיקריים:

מודעת וידיאו

מודעת וידיאו שמופיעה לגולש לפני (או במהלך) סרטון אחר שבחר לצפות בו ומאפשרות לו לדלג לאחר מספר שניות, או להמשיך לצפות במודעה (In-Stream).

מודעות שעובדות

מודעות שעובדות בדומה למודעות בגוגל, באמצעות סרטוני פרסומת שמופיעים למעלה בעמוד, או מודעות תמונה וטקסט המופיעות לגולש במיקומים שנקבעו מראש בהגדרת הקמפיין.

איך עובד החיוב ביוטיוב? PPC או בשמה העברי- לפי קליק (או על צפייה של 30 שניות, במקרה של מודעות In-Stream). אם יוטיוב היא פלטפורמה שמתאימה לאסטרטגיה השיווקית שלכם, בניית קמפיין חכם ומדויק יכול למנף מאוד את העסק שלכם משמעותית. כמנוע החיפוש השני בגודלו בעולם, גם כאן צריך להכיר את אחורי הקלעים, את השימוש הנכון במילות חיפוש, בחירת סוגי המודעות המיטבי, טרגוט קהל, אופטימיזציה. וחשוב לא פחות – תוכן שיתפוס את הגולש מהשנייה הראשונה ויגרום לו לא לדלג על הסרטון שלכם, אלא לצלול פנימה. את כל זה אנחנו יכולים לעשות בשבילכם. זו המומחיות שלנו.

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה