fbpx
לידים איכותיים

לידים איכותיים

"אני רוצה לידים איכותיים" אנחנו שומעים את זה כמעט כל שיחה שנייה שלנו עם לקוח. לכן הכנו עבורכם מדריך איך לקבל לידים איכותיים.

תדמיינו לכם 2 אגמים, באגם אחד יש שלט "כאן יש אלף דגים קטנים ומהירים" כל דג כזה תוכלו למכור בשוק בשקל אחד. ובאגם השני יש שלט "כאן תמצאו מאה דגים בינוניים וגדולים". כל דג בינוני תוכלו למכור ב10 שקלים וכל דג גדול תוכלו למכור ב100 שקלים. בטח הבנתם לאן אנחנו חותרים, יש בפניכם 2 אופציות:

  1. לדוג מהאגם הראשון בו בטוח תדוגו הרבה דגים אבל הם יהיו קטנים
  2. לדוג מהאגם השני בו כל דג שתדוגו יהיה בינוני או גדול אך הכמות תהיה קטנה יותר

יצירת איפיון של הלקוח שאותו אתם רוצים לקבל חשוב והכרחי לטובת אסטרטגיה עסקית לעסק ואסטרטגיה שיווקית בפרט.

קידום בדיגיטל – זאת לא הכמות זאת האיכות!

בכל הנוגע ליצירת לידים יש סוכנויות שמאמינות בכמות על האיכות. אחרי הכול על הנייר זה נראה מעולה "קיבלתם 2,700 לידים החודש". ההיגיון הבריא אומר שככל שיהיו יותר לידים יהיו יותר סגירות ולאחר מכן יהיו יותר רווחים. עם זאת בדיוק כמו בדגים, עדיף להשתמש בכמה שפחות פיתיונות ולדוג דגים כמה שיותר גדולים. במקרה הזה הפיתיונות שאתם משקיעים ברווח זה הזמן שלכם והכסף שלכם. אז מה גורם לליד להיות איכותי?

הבהרת הפרטים עבור אותו מוצר / שירות

ככל שתהיו יותר ברורים בפרטים כמו: מחיר, כמות, משלוח ושאר הפרטים שהלקוחות שואלים, תוכלו לחסוך לכם הודעות ושיחות ולדבר רק עם הלידים הרלוונטים.
ישנם שאלות שרק תוך כדיי קמפיין תוכלו לדעת, חשוב לצרף את התשובות לשאלות לתוכן הקמפיין או למענה האוטומטי של הקמפיין.
דוגמה מצוינת היא בניית אתר חנות. דרך אתר חנות הלקוח יקבל את כל הפרטים שהוא צריך על המוצר, יוכל לבצע רכישה באינטרנט ולראות על הדרך מבצעים אחרים.
ככה שבנוסף לזמן שיחסך לכם, הסיכוי שלכם לגרום לליד להגדיל את הרכישה שלו גבוה יותר.

חימום במשפך שיווקי

במקרים בהם המוצר / שירות מורכב, מומלץ לחמם את הליד במשפך שיווקי. הליד יכול לעבור לדף נחיתה / אתר / מחשבון כדאיות ועוד. הלקוח יקבל בהתחלה טיזר ולאחר מכן, אם רלוונטי, יעבור לדף הסבר על אותו מוצר / שירות ויקבל החלטה אם רלוונטי לו או לא. הלידים שישאירו פרטים אחרי החימום יהיו רותחים ויהיה קל יותר לסגור אותם.

לידים חמים בעזרת קמפיין Remarketing

בתחומים בהם ללקוח לוקח זמן קצר לקבל החלטה כמו ארון או מזרון מומלץ לפרסם כמה פעמים ביום עד כמה ימים. בתחומים בהם ללקוח לוקח זמן רב לקבל החלטה כמו נדל"ן או אדריכלות מומלץ לרדוף אחריו אפילו עד שנה בתדירות נמוכה יותר.
ככה תמיד נישאר בתודעה שלו ונגדיל את הסיכוי של הליד לסגור.

לידים איכותיים בעזרת תרגוט מדויק

כל סוג של פרסום לא משנה אם זה ניהול קמפיינים בפייסבוקקידום באינסטגרםניהול קמפיינים בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת מצריכה אסטרטגיה שמתאימה לצרכים ולמטרות העסק.
רק לאחר שנאפיין את קהל היעד נוכל לפרסם לקהל הרלוונטי ביותר ולייצר את הלידים האיכותיים ביותר.
לעיתים יש קשר התנהגותי של הקהל יעד שלא קשור ספציפית למוצר / שירות. כמו לדוגמה בפרסום של בוטוקס אנו נפנה לנשים בעלי עור רגיש ובפרסום של אופנועים כבדים אנו נפנה לקהל של גברים.
זה לא שאין גברים שעושים בוטוקס עם עור רגיל או נשים שקונות אופנועים כבדים, אבל כמו בדוגמה של הדיג, אנו רוצים להיות מדויקים ככל הניתן.

ניתוח נתונים

זאת אולי הדרך הטובה ביותר לשפר באופן קבוע את תהליך ניהול קמפיינים.
הבנו איזה קהל עבר המרה בצורה הטובה ביותר וכמה הכנסתם מאותו קהל.
חשוב להסביר, זאת עבודה עבור אותו משרד פרסום שאתם עובדים איתו, אבל כדאי להתייעץ איתם כדיי לקבל מידע שיעזור לכם. לדוגמה אם הקהל שלכם כולל בעיקר ילדות בנות 16, אולי כדאי לעצב אותו ולמתג אותו בצורה אחרת.

בחירת הפלטפורמה הרלוונטית

הידעתם שבלינקדאין יש אפשרות לתרגט CTO לחברות הייטק מעל 50 עובדים בעיר ספציפית שתבחרו בארץ או בעולם?
עובדה זאת כמו עובדות נוספות ופלטפורמות נוספות שאנו עובדים איתם עוזרים לבחור את הפלטפורמה הנכונה לקהל הנכון.
ככל שלסוכנות דיגיטל שלכם יש ידע וניסיון עם פלטפורמות נוספות, יהיו לכם חכות טובות יותר לדיג.
פלטפורמות נוספות יכולות להיות : פרסום באאוטבריין פרסום בטאבולה, פרסום בטיקטוקפרסום ברדיופרסום בטלוויזיהפרסום כתבה ועוד.

לידים ממוקדים בעזרת טופס השארת פרטים מורכב

ככל שיהיו יותר שדות כך הליד יהיה יותר חם. אם אתם מוכרים מערכת CRM רק לחברות של 10 עובדים ומעלה, מומלץ לרשום בשדה כמות עובדים. כך תסננו את הלידים הלא רלוונטיים. בנוסף טופס ספאם יסנן לכם לידים פיקטיביים ומסירת מידע כוזב.

נחזור רגע לדוגמת הדגים,

אם העדפתם לבחור באגם אחד, המקסימום שקיבלתם זה 100 ₪ שתוכלו למכור אותו בתור מקסימום מזון לחתולים.
בעוד שאם בחרתם באגם שתיים כנראה שהרווחתם כמה אלפי שקלים בפחות מאמץ. זה בדיוק אותו דבר כלפי הלידים שלכם. זכרו, תמיד העדיפו קודם כל איכות ואחר כך כמות. סוכנות פוש דיגיטל היא חברת פרסום המתמחה במתן שירותי ניהול קמפיינים בארץ ובחו"ל ובשירותים נוספים לטובת ושיפור הקמפיין כמו קידום אורגני בגוגל ובניית אתרים. למידע נוסף ושיחה עם יועץ פרסומי תוכלו להתקשר עכשיו או להשאיר לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שאלות נפוצות

מהם לידים איכותיים?

לידים איכותיים הם לקוחות פוטנציאליים שהראו עניין אמיתי במוצר או בשירות שלך ויש להם סיכוי גבוה יותר להמיר ללקוחות משלמים בגלל ההתאמה שלהם לקהל היעד שלך.

כיצד אוכל לזהות ליד איכותי?

ליד איכותי מציג בדרך כלל מאפיינים התואמים את פרופיל הלקוח האידיאלי שלך, מעורב בתוכן שלך ומראה כוונה לפתור בעיה שהמוצר או השירות שלך מטפלים בו.

מדוע חשובים לידים איכותיים?

ללידים איכותיים יש פוטנציאל המרה גבוה יותר, מחזורי מכירה קצרים יותר והחזר טוב יותר על ההשקעה (ROI) בהשוואה לנפח גדול יותר של לידים לא כשירים.

כיצד אוכל למשוך לידים איכותיים?

אתה יכול למשוך לידים איכותיים על ידי הצעת תוכן בעל ערך, אופטימיזציה של האתר שלך לחוויית משתמש, מיקוד לקהלים ספציפיים ומתן פתרונות לבעיות שעומדות בפני הקהל שלך.

איזה תפקיד ממלא התוכן ביצירת לידים איכותיים?

התוכן ממלא תפקיד מרכזי על ידי ביסוס המומחיות שלך, בניית אמון והתייחסות לנקודות הכאב של הקהל שלך, ובכך למשוך ולטפח לקוחות פוטנציאליים.

האם כדאי לי לתת עדיפות לכמות או איכות בכל הנוגע ללידים?

יש לתת עדיפות לאיכות על פני כמות. סביר יותר שמספר קטן יותר של לידים מעורבים ואיכותיים יביאו להמרות וליחסי לקוחות ארוכי טווח.

כיצד אוכל למדוד את איכות הלידים?

ניתן למדוד את איכות הלידים באמצעות מדדי מעורבות (כגון זמן שהייה באתר), התנהגות לידים (צריכת תוכן) ושיעורי המרה (לידים שהופכים ללקוחות).

כיצד יכולים צוותי שיווק ומכירות לעבוד יחד כדי להמיר לידים איכותיים?

שני הצוותים צריכים לשתף פעולה באופן הדוק, תוך התאמה להגדרות לידים, כדי להבטיח שמאמצי שיווק מייצרים לידים העומדים בקריטריונים של מכירות.

אילו כלים יכולים לסייע בניהול ולטפח לידים איכותיים ביעילות?

תוכנות לניהול קשרי לקוחות (CRM), פלטפורמות אוטומציה של שיווק ומערכות מיקוד לידים יכולות לסייע בניהול, מעקב אחרי לידים איכותיים תוך מתן תובנות לגבי ההתנהגויות וההעדפות שלהם.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן