fbpx
קידום באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם

לאחרונה אינסטגרם שדרגה את פונקציונליות החיפוש שלה והוסיפה את היכולת לחפש תוכן עם מילות מפתח בניגוד להאשטגים/תגי מיקום/שמות משתמשים שהיו עד עכשיו. אז איך קידום אורגני באינסטגרם עובד? המדריך המלא לשנת 2023 כבר פה!

כיצד קידום אינסטגרם עובד?

למשתמש יש יכולת לחפש מילת מפתח כמו "קידום אורגני בגוגל" במקום לחפש SEO#

לאחר מכן הלקוח יראה חברות שנותנות שירותי קידום אתרים בגוגל. עדיין לא ברור ב-100% איך אינסטגרם תדע למצוא את הנושאים הרלוונטים מבלי להסתמך על ההאשטגים, אך זה ברור שעל חברות להשתמש במילות מפתח בפוסטים כדיי לשפר את קידום אורגני באינסטגרם שלהם.

קידום אורגני באינסטגרם כמו קידום אתרים בגוגל?

בעבר הדרך היחידה לבצע קידום אורגני באינסטגרם היא על ידי שימוש בהאשטגים או בתגי מיקום אך עכשיו נראה שבהחלט יש פוטנציאל לקידום אורגני באינסטגרם. כמובן שקידום אורגני באינסטגרם לא יעבוד כמו קידום אורגני בגוגל, למשל לא יהיה אפשר להפנות קישורים מאתרים ממליצים או לבצע אופטימיזציה.
אבל כן יהיה אפשר לחפש את מילות המפתח המחופשות ביותר באינסטגרם ולהשתמש בהם בתוך התוכן של הפוסטים באינסטגרם. לאינסטגרם יש שיטה מיוחדת שעוזרת לקידום האורגני והיא על ידי שימוש במשפיעי דעת קהל כדיי לשפר את המעורבות והחשיפה. שיטה זאת היא מעין תחליף להחלפת קישורים בגוגל והיא מומלצת לעסקים גדולים תחת השירות פרסום בפייסבוק.

קידום אורגני באינסטגרם האם זה יעבוד?

מניסיון עבר, משתמשי אינסטגרם בדרך כלל נוטים להירתע משינויים. המשתמשים של אינסטגרם הם ברובם אנשים צעירים שאוהבים את הפלטפורמה כמו שהיא. בעדכון האחרון שביצעה אינסטגרם למשל, היתה ממש מהומה בנוגע לשינויים.

האם זה יעבוד גם בשפה העברית?

בתור התחלה אינסטגרם הולכת לפנות בשפה האנגלית בעיקר בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, אוסטרליה וניו זילנד. עדיין לא ברור אם בשפה העברית יהיה אפשר לבצע קידום אורגני באינסטגרם, לכן אנחנו ממתינים בסבלנות כדיי להבין איך העדכון ישפיע על המשתמשים בצורה חיובית או שלילית ואם אינסטגרם תצליח לקרוא עברית בצורה נכונה.

קידום אורגני באינסטגרם
קידום אורגני באינסטגרם

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

קידום אורגני באינסטגרם מול קידום ממומן באינסטגרם

שינויים באלגוריתם של פייסבוק ואינסטגרם גורמים לירידה בכמות החשיפה בצורה האורגנית וליותר עסקים לבצע קידום ממומן. אז איך בכל זאת עושים קידום באינסטגרם בצורה אורגנית בצורה הטובה ביותר? פוש דיגיטל עונים על כל השאלות שלכם:

  • איך לקדם עסק באינסטגרם?
  • איך לקדם את האינסטגרם?
  • איך לקדם פוסט באינסטגרם?
  • איך לקדם עמוד אינסטגרם?


כל בעל עסק יודע עד כמה חיונית הנוכחות הקבועה ברשתות החברתיות כיום. אך בניגוד לפרסום בפייסבוק, לא ניתן למצוא ערוץ תקשורת אפקטיבי יותר, בייחוד אל מול קהל צעיר, מאשר דרך פרסום באינסטגרם. היכולת להעביר מסרים קצרים וקולעים, בעזרת תמונות וסרטונים, מאפשרת לכם לבסס את מערכת היחסים לטווח הארוך עם עוקבים באינסטגרם. אך לא כל הנוצץ זהב, במיוחד בעולם החברתי האינטרנטי. על מנת שתוכלו להביא את החברה שלכם לכדי חשיפה רחבה באינסטגרם, אתם צריכים לעבוד – ולאורך זמן.

יצירת עמוד אינסטגרם, והשילוב של קידום אורגני באינטסגרם דורשת חשיבה על סוגי הפרסומים, סוג קהל היעד וגם על קמפיינים ממומנים. בדיוק לצרכים אלו, אתם יכולים לפנות לצוות המקצועי, המיומן והוותיק בתחום הרשתות החברתיות של חברת פוש דיגיטל.

פרסום בפייסבוק וגם פרסום באינסטגרם / קידום אינסטגרם
פרסום באינסטגרם וגם קידום באינסטגרם זאת עבודה לפוש דיגיטל. פרסום באינסטגרם מושלם ומקצועי . קידום באינסטגרם אפקטיבי

מדוע חשוב למשוך עוקבים על ידי פרסום באינסטגרם בצורה אורגנית?

עסקים רבים בוחרים להיעזר בטקטיקות שונות על מנת למשוך עוקבים באינסטגרם שלהם. אולם, הדרך החזקה ביותר, ליצור עמוד בעל השפעה, אשר יקבל חשיפה מלאה היא על ידי יצירת קהל עוקבים אמין ונאמן. עוקבים אורגניים באינסטגרם הם עוקבים אשר מעוניינים לראות את התכנים שלכם, מגיבים להם ומשתפים אותם. כך, העמוד שלכם צובר תאוצה, מפתח וצובר כמו כדור שלג, עוד ועוד עוקבים אשר מתעניינים בתחום העיסוק שלכם בצורה טבעית. במינימום השקעה, אתם יכולים ליצור בעמוד, קהילה של ממש, אשר תהפוך לקהילת לקוחות משלמים. זו היא דרך ייחודית, ומהימנה להבטיח פרסום באינסטגרם לקהלי היעד הרחבים ביותר.

גידול משמעותי על ידי קידום אורגני באינסטגרם

לפחות עמוד אינסטגרם חדש, ולהתחיל להעלות פוסטים, היא לא משימה מאתגרת במיוחד. אבל להביא את העמוד לראש טבלת תוצאות החיפוש ולבצע תהליך קידום אינסטגרם – זו משימה אשר דורשת צוות מומחים מקצועי. צוות חברת דיגיטל פוש דיגיטל, מלווה בעלי חברות ועסקים רבים, כל הדרך ליצירת עמודי אינסטגרם מובילים בנישות הפעילות. אנו מאפשרים לכם להשיג עוקבים באינסטגרם בקצב הולך ומתעצם, ולהביא לקהל היעד תוכן ענייני, מושך ומיוחד במינו. כך, אתם תוכלו לצמצם למינימום את ההשקעה הכספית בפרסום באינסטגרם, כמו גם להביא לשינוי משמעותי בכמות החשיפה לה אתם זוכים.

השקיעו בייצור תוכן

גם עסק ש-20 שנה בשוק לא יכול לדעת ב-100% איזה פוסט פתאום יהיה ויראלי אלא רק להעריך מה עובד יותר טוב ומה פחות מול הקהל יעד שלו. לכן הגבירו את ייצור התוכן שלכם ופרסמו בתדירות גבוהה ככל הניתן.
פרסום פעם ביום הוא המומלץ ביותר, אך אם אתם יכולים תפרסמו יותר. חברות כמו Top Shop ו- H&M מפרסמות יותר מ-3 פעמים ביום! כשאתם מגדילים את הכמות תוכלו לסחוט את הלימון כמו שצריך ולייצר יותר מעורבות אך אל תשכחו להשקיע גם באיכות על ידי אסטרטגיה מותאמת אישית וניתוח נתונים כדיי לייצר תוכן מוצלח יותר.

תהיו אותנטיים, תמציתיים ועניינים

הפופולאריות של סלפי מדברת בעד עצמה. תנסו למכור בצורה אנושית בלי להפציץ את הלקוחות במסרים כמו "קנה עכשיו!". הכול מבחינת עיצוב, קופי ותרגוט צריך להיות מדוייק לקהל היעד שלכם. תמיד שימו את עצמכם בנעליים של הלקוחות שלכם ותשאלו את עצמכם – מה יגרום לכם לרכוש את המוצר הזה כעת או בעתיד?

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

האשטגים

האשטגים הם אותם מילים/מספרים שלפניהן הסמל (#) והם נועדים לסווג תכנים לפי נושאים ולהפוך אותם לגלויים.

משתמשים באינסטגרם נוטים לחפש לפי האשטג או למצוא תוכן דומה באמצעותו. כל מי שילחץ עליהם יראה עמוד המציג פוסטים המתויגים באותו האשטג.

איך להחביא האשטגים?

זה לא יפה לראות ערימה של האשטגים מתחת לפוסט שלך, ומעבר לזה שזה לא נראה טוב, זה גם גורם לפחות אנשים להתרכז בתוכן.

לכן בצעו את הפעולות הבאות:

  1. העלו את הפוסט בצורה רגילה
  2. כנסו לסמל הבועה להשארת תגובה
  3. הכניסו את כל ההאשטגיםשאותם תרצו להוסיף
  4. לחצו על פרסום

בנייד אנשים לא יוכלו לראות את ההאשטגים אלא אם הם לחצו על מקש ההצג. במחשב לעומת זאת הם יוכלו לראות.

כמה האשטגים אני צריך להכניס בפוסט?

אינסטגרם מאפשר לפרסם עד 30 האשטגים בפוסט רגיל ועד 10 האשטגים בסטורי.

בוא ניכנס לנתונים:

פוסט רגיל באינסטגרם יש כ-0.85% מעורבות

פוסט הכולל קרוסלה יש כ-1.05% יותר מעורבות

פוסט בעל 1-3 האשטגים יש כ-35.2% יותר מעורבות

פוסט בעל 4-10 האשטגים יש כ-23.1% יותר מעורבות

פוסט בעל 10 האשטגים ומעלה יש כ-12.1% יותר מעורבות

לכן השימוש הנכון הוא בין 1-3 האשטגים מדוייקים ורלוונטים לתחום אותו תרצו לקדם.

האשטגים בסטורי

אפשר להוסיף האשטגים אבל לא צריך. כאשר אתם מסתכלים על הפוסטים האחרונים או על הפוסטים המובילים ביותר אתם תראו פוסטים שמשתמשים העלו בעמוד שלהם. בעבר דפי האשטג ודפי מיקום הראו סטורי אבל כבר לא.

סוגי האשטגים הפופולאריים

האשג של מוצר או שירות – advertiseinstagram#

מיקום – telaviv#

יום -fridaynight#

אימוג'י – sunglasses#

ראשי תיבות – YOLO#

בלוג -travekbkigger#

איך לבחור את האשטג המושלם?

האפשרות הראשונה היא פשוט לחפש האשטג באינסטגרם וכך לראות כמה פוסטים משתמשים בהאשטג זה.

הדרך המתוחכמת יותר, היא שימוש באפליקציות כמו Hashtag Expert . אפליקציה זו תאפשר לכם למצוא את ההאשטגים הטובים ביותר עבורכם.

קידום אורגני באינסטגרם מול קידום אורגני בגוגל

יש הרבה דימיון בין קידום אורגני באינסטגרם לאותו קידום אתרים בגוגל.
הדימיון הראשון הוא שאם תשתמשו בטעויות בכוונה או בחוסר תשומת לב, תוכלו לגרום נזק החל מעצבים של עוקבים ועד הענשה של האלגוריתם.

הדימיון השני הוא שכמו שצריך להתמקד בביטוי זנב ארוך רלוונטים לטובת אותו קידום אתרים בגוגל, כך צריך להתמקד בביטויים עבור האינסטגרם. רק שבמקום ביטויים יש האשטגים שחשוב מאוד להיות מדויקים ורלוונטיים איתם.

בואו ניכנס שוב לנתונים – אלו ההאשטגים הפופולאריים ביותר באינסטגרם:

love – 1.8 billion#

instagood – 1.1 billion#

fashion – 812 million#

האשטגים הפופולריים אינם בהכרח האפקטיבים ביותר. כמו קידום אתרים בגוגל, להאשטגים שיש מספר רק של עוקבים גם אומר שיש הרבה מאוד תוכן ותחרות.

ניתן להבין מהרשימה כי תחומים כמו מוצרי אופנה מתאימים מאוד לכל הקשור לאינסטגרם.

  1. תבדקו את התחרות
  2. השתמשו בתוכנה Related Hashtags
  3. בדקו באילו האשטגים הקהל שלכם משתמש
  4. צרו האשטג ממותג עבור העסק שלכם
  5. בדקו בתובנות אילו תגים עובדים הכי טוב

תיוג באינסטגרם

על מנת לבצע קידום באינסטגרם נכון מומלץ לתייג מותגים, עוקבים ומיקומים בכל פעם שיש לכם אפשרות.
תיוג באינסטגרם זאת דרך אדיבה לקידום שתגרום למשתמשים להתרגש ולשתף את הפוסט עם כל מי שהם יכולים.
אם אתם משתתפים באירועים / כנסים על בסיס קבוע, כדיי לתייג מיקומים כדיי לחקור עוקבים פוטנציאלים חדשים.

פרסמו את הלקוחות שלכם

אין משהו שיותר משדר אמינות מאשר פרסום לקוחות של עסק. זה גורם להם להבין שהמוצר/שירות שווה את הרכישה. זה יכול להיות תמונה של המלצה וזה יכול להיות גם סרטון של המלצה. מה גם שזה מאוד פשוט, כל מה שאתם צריכים זה לשלוח ללקוחות שלכם בקשה לשלוח צילום שלה ממליצה. מלבד פרסום חיובי עבורכם זה יעזור גם לעסק שלהם ברגע שיחשפו לכמות העוקבים שיש לכם.

תהיו יצירתיים

קידום באינסטגרם של נישה מסוימת או נושא מסויים זאת דרך נהדרת לעורר תשומת לב ולייצר בידול מול המתחרים.
צרו לעצמכם סמל מסחרי שיגרמו לפיד שלכם להיראות יותר טוב ולקהל שלכם לזהות פוסט שלכם מפוסט של מתחרה.

תעבדו עם משפיענים

בכל מה שקשור לשירותי קידום אורגני באינסטגרם מומלץ לעבוד עם משפיענים.
הקפידו לבחור את המשפיענים לפי כמות ומעורבות העוקבים. שיעור המעורבות הוא פקטר מכריע מאחר ולהרבה משפיענים יש כמות עוקבים פיקטיביים שלא תקדם אותכם. הקהל של המשפיען אמור להיות חופף לשלכם מבחינת עניין.
במקרים בהם גיליתם תובנות על קהל היעד שלכם, למשל גיל, מין, אזור גאוגרפי, תוכלו לייצר זרם חדש של טראפיק לפרופיל שלכם דרך אותו משפיען. לכן חשוב מאוד לבצע ניתוח סטטיסטי בכל הקשור לאינסטגרם.

ערכו תחרות

הידעתם שהעסקים שמפעילים תחרויות מגדילים את המעורבות ב-70% מאלו שלא?
עוד אופציה מעולה שתעזור לכם לבצע קידום באינסטגרם היא למסור מוצרים חינם כדיי שלקוחות יעלו תמונות שלהם עם המוצר. בכל מה שקשור לתהליך של קידום אינסטגרם בצורה אורגנית מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע. תחרות ומסירת מוצרים בצורה נכונה יכולה לעודד רכישות ולשפר את המיתוג אך בצורה לא נכונה היא עלולה לפגוע במותג ולגרום ללקוחות שכבר רוכשים להפסיק לרכוש מאחר והם יכולים לקבל זאת בחינם.

בצעו אופטימיזציה לפרופיל

השתמשו בשם משתמש קצר שיקל על העוקבים שלכם למצוא אותכם. הביוגרפיה שלכם צריך להכיל ביו משכנע, האשטאגים, מספר טלפון, כתובת מייל וכתובת אתר למעקב.

השתמשו בסטורי

סטורי הוא ללא ספק הפי'צר הפופולארי ביותר של אינסטגרם. עבור עסקים שרוצים לבצע פרסום באינסטגרם הסטורים שווים זהב. הסטורים משמשים בדר"כ פרסום שנוצרו על ידי משתמשים "מאחורי הקלעים" ולכן לא צריך להשקיע יותר מדיי בעיצוב ובכתיבה. בעזרת סטורים תוכלו להופיע במהירות אצל העוקבים שלכם ולהזכיר להם אותכם בכל רגע נתון.

קידום באינסטגרם

אם אתם רוצים לדעת איך לקדם פוסט באינסטגרם בודד אנחנו פחות הכתובת. פשוט מאוד, על מנת שקמפיין יהיה אפקטיבי הוא צריך אופטימיזציה מקיפה ומעבר יומי על הקמפיין כדיי לבדוק אילו מודעות ממירות יותר (אותן אנו נשכפל) ואילו מודעות ממירות פחות (אותן אנו נכבה). זה תהליך שרק ככה נוכל למקסם את התקציב כמה שניתן, להגיע לקהל יעד המדויק ביותר ולספק לידים לעסקים ברמה האיכותית והזולה ביותר.

קידום אורגני באינסטגרם – הטבלה שמסכמת הכול

אספקטתיאור
תוכן איכותיהתוכן האיכותי הוא החומר הגרפי והטקסטואלי שאתם מפרסמים. הוא חיוני להשגת עוקבים אמיתיים וליישום אסטרטגיות כמו השגת מעורבות, לייקים ושיתוף.
יצירת קהילהזהו מפתח לקידום אורגני. שתפו את התוכן שלכם עם קהל היעד שלכם והשתמשו בהם כדי לשתף את התוכן שלכם.
שימוש בהאשטגיםהשתמשו בהאשטגים הנכונים והפופולריים בנושאים שבהם אתם פורסמים. הם יעזרו לאנשים למצוא את התוכן שלכם בקלות ויעזרו בפרסום אורגני.
פרסום בזמן נכוןפרסמו את התוכן שלכם בזמנים שבהם הקהל היעד הכי פעיל באינסטגרם. זה יגביר את הסיכוי שהתוכן יספק הפגת רשת אפקטיבית וקידום טוב.
שיתוף פעולהתייצרו תוכן באינסטגרם כמו סטוריים ולייבים עם חברים ומכרים. הם יכולים לספק אפשרויות נוספות לקידום אורגני באינסטגרם ללא עלות. בעתיד עשו זאת עם משפיענים.
מדידה וניתוחהשתמשו בכלים לניתוח כמו אינסטגרם Insights כדי לעקוב אחר הפעילות שלכם ולהבין אילו פרטי התוכן הפופולריים ואילו אסטרטגיות עובדות.
שיפור תדיריות פרסוםהתאימו את אסטרטגיית הפרסום שלכם על פי המידע שאתם מתבצעים. שנו, בנו ושפרו את תכני הפרסום שלכם בהתאם לפרטי הפידבק שאתם מקבלים.

פרסום באינסטגרם זה אולי נשמע קל, אבל מאחורי זה מסתתר עולם שלם ועדיף לכם להשאיר את העבודה לאותו משרד פרסום המתעסקת בשירותי קידום בדיגיטל וגם ניהול קמפיינים.
אז אל תזניחו את אותו ניהול קמפיינים באינסטגרם והקפידו לעשות זאת רק עם משרד פרסום מקצועי.
אחרי הכול, פלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם רוצות להיות ריווחיות לכן ככל שהזמן עובר הן פחות חושפות עסקים שמבצעים קידום אורגני באינסטגרם אלא יותר בצורה ממומנת.
לשיחת ייעוץ ללא עלות תוכלו להתקשר אלינו או להשאיר פרטים ונחזור אליכם כמה שיותר מהר.
בהצלחה!

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה