פרסום בלינקדאין

פרסום עסקים בלינקדאין

תוכן עניינים

בחירת הפלטפורמה

קבלת החלטה היכן לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל צריכה להתבסס על מספר נתונים. איפה קהל היעד שלכם נמצא? איפה הוא מבלה את רוב היום שלו? מה מעניין אותו? לאחר שתוכלו לענות על השאלות הללו תוכלו לקבל תמונה ולדעת באיזה פלטפורמה אתם צריכים לפרסם.

גוגל או פייסבוק?

או אולי בכלל לינקדאין?

כיום רוב בעלי העסקים נוטים לפרסם בגוגל או בפייסבוק אבל האם זה נכון עבורם? התשובה פשוטה- הכל תלוי בקהל היעד אליו אתם פונים. נסביר, במידה ואתם מפרסמים לאנשי הייטק אשר נמצאים זמן רק בלינקדאין בשל חיפוש עובדים/ חיפוש שיתופי פעולה/ חיפוש משקיעים. ואתם רוצים בזמן שהם שוהים בפלטפורמה הם יראו את התוכן שלכם/ פרסום שלכם. כדאי לייצר אסטרטגיית תוכן עבור לינקדאין ולחשוב על תוכנית אסטרטגית שבה יהיה מפורט מה מעניין את אותם אנשי ההייטק ואת הדרך שבעזרת אתם תעניינו אותם. במקרה זה במידה ונפרסם ברשתות המוכרות (פייסבוק/ גוגל) יכול להיות שנפספס את אותם אנשי הייטק או נגיע ללידים לא איכותיים. לפני כל פרסום שנבצע בפלטפורמה חשוב לתכנן ולהכין את הדברים הבאים:

  • אסטרטגיה שיווקית
  • הגדרת תקציב למטרה
  • קריאייטיב
  • ניתוח נתונים ותובנות

לינקדאין היא פלטפורמה יקרה

נכון ולא נכון

לינקדאין הינה פלטפורמה שהפרסום בה אינו זול. מה שיכול להרתיע עסקים מלפרסם בה. אך אין מה להירתע במידה ויש לך את האסטרטגיה הנכונה עם התקציב הנכון תוכלו לייצר תוצאות טובות שיחזירו את ההשקעה ויכניסו עוד מספר לקוחות חדשים כל חודש. בסופו של דבר במידה והפלטפורמה מחזירה את ההשקעה ואפילו מעלה את המחזור החודשי היא פלטפורמה משתלמת עבורך.

למי מתאים פרסום בלינקדאין?

  • עסקים המוכרים מוצרים או שירותים B2B
  • חברות לגיוס עובדים
  • בעלי עסקים שקהל היעד שלהם יכול להיות מפולח על פי קהל מקצוע כמו HR , CEO, CTO וכן הלאה.
  • ההתרון הטירגוט של לינקדאין לאומת גוגל ופייסבוק מאוד משמעותי. היתרון זה חוסך כסף וזמן.
  • לאחר השיווק בלינקדאין חשוב לבדוק את ה ROI ולעבור על הנתונים. על בסיס הנתונים בצעו אופטימיזציה והמשך תיכנון הפרסום בפלטפורמה

סוגי קמפיינים בלינקדאין

  • סוגי הקמפיינים מאוד דומים ומוכרים מפלטפורמות אחרות. ניתן לעשות קמפיינים כמו:
  • קמפיין מודעות למותג
  • קמפיין טראפיק
  • קמפיין מעורבות
  • קמפיין צפיות בסרטון
  • קמפיין לידים
  • קמפיין המרות באתר
  • קמפיין מחפשי עבודה

מגיעים לתכלס

כמה עולה פרסום בלינקדאין?

כמו בפרסום בפלטפורמות המוכרות פרסום בלינקדאין נקבע לפי הביד, כלומר, ההצעת מחיר אותה החלטת עבור קליק / חשיפה. עלות ממוצעת לקליק נעה בין 9-10$. כך אנו ממליצים להתחיל את הפרסום בתקציב של 3,000 ₪ מינימום בשביל להרגיש את השטח ולהבין איזה מודעה מניבה יותר.

איך מתחילים?

החלטתם לעשות קמפיין בלינקדאין? מעולה. בשלב זה אתם צריכים לחשוב האם יש לכם את הידע והזמן הנדרש עבור ניהול הקמפיין בלינקדאין. ידע בפלטפורמה הינו חשוב מאוד בכל קמפיין, במידה ואין לכם את המקצועיות הנדרשת אנו ממליצים להיעזר בחברה אשר מכירה את הפלטפורמה. אומנם ישנה הוצאה נוספת עבור דמי הניהול של החברת פרסום אך בסופו של דבר זה משתלם יותר מאשר כסף "שיישרף" לכם על ניסיונות.

נשמח לעשות שיחת היכרות ולבדוק ביחד איך פלטפורמת לינקדאין יכולה לעזור לעסק שלך, אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
קידום ברשתות חברתיות
מאמרים

12 שאלות ותשובות על קידום אתרים בגוגל

מה זה SEO? SEO מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. על ידי אופטימיזציה ניתן להגדיל את התנועה לאתר בצורה אורגנית (ללא תשלום) ובצורה מדוייקת יותר. מה עדיף,

ניהול קמפיינים בפייסבוק וגם קידום בפייסבוק
מאמרים

ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק

בין אם אתם בעלי עסק גדול, בינוני, קטן או שאתם אפילו פרילנסרים. אתם תמיד תשאפו להגדיל את כמות הלקוחות החודשית ולהגדיל את מחזור המכירות. בשלב

Call Now Button

הישארו מעודכנים

קבלו עדכונים חמים
ישירות למייל

דילוג לתוכן