קידום בפייסבוק

קידום בפייסבוק ובאינסטגרם מצריך היכרות מקיפה עם הרשת החברתית

קידום בפייסבוק, הרשת החברתית הפופולריות ביותר, הפכה בשנים האחרונות לכלי שיווקי רב ערך.
כך שכיום, כל בעל עסק אשר מעוניין לקצור את הפירות הטמונים בכלי שיווקי זה, יפעל לבצע פרסום בפייסבוק בדרך כלל גם בשיתוף של ניהול עמוד פייסבוק וגם ניהול קמפיינים נוספים כמו פרסום בגוגל או פרסום בלינקדאין.
חשוב לדעת כי פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, מצריך היכרות מקיפה עם כלי זה ועם האפשרויות השונות אותן הוא טומן בחובו, בין אפשרויות הפרסום המוצעות: פרסום פוסט מומן בפייסבוק (boosted post) או פרסום מודעה בפייסבוק (facebook my business)
יש לקחת בחשבון, כי הפייסבוק מתעדכן ומשתנה לעתים קרובות, כך ששיטות קידום ופרסום אשר נחשבו ליעילות בעבר, יכולות להיות פחות מתאימות לימנו אנו ולכן, מי שעוסק בתחום של פרסום בפייסבוק חייב להקפיד על עדכנות.

פרסום בפייסבוק
איך לעשות פרסום בפייסבוק

קידום בפייסבוק - יתרונות

היתרונות של קידום בפייסבוק ובאינסטגרם

מי שמתלבט אם להשקיע בפרסום ממומן בפייסבוק, חשוב שיכיר תחילה את היתרונות השונים אשר טמונים בכלי זה ובין היתר:

  • העובדה שעלות הפרסום בפייסבוק הינה זולה בהשוואה לאפיקי פרסום אחרים.
  • האפשרות לפלח את קהל היעד ולהגיע בצורה ממוקדת ומדויקת אל הקהלים המבוקשים
  • היכולת לעקוב אחרי תוצאות הפרסום ולבצע שינויים.
  • העובדה שפרסום בפייסבוק מאפשר להגיע לכמות גדולה במיוחד של גולשים בכל יום.

יצירתיות

חשיבה יצירתית שתוביל לתוצאות

אז נכון שלהיכרות מעמיקה על הכלים השיווקיים והפרסומיים אותם פייסבוק מעמידה לרשות העסקים, יש חשיבות והשפעה גבוהה על יצירת קמפיין מוצלח ואפקטיבי.
יחד עם זאת, גם לפרמטרים כמו יצירתיות תהיה השפעה על הצלחת הקמפיין – כאשר כותרת המודעה חייבת להיות מושכת וממוקדת ותוכן המודעה חייב להיות מחד מדויק ומעביר מסר ומאידך קריאטיבי ומעניין – כזה שימשוך את תשומת לבם של הגולשים ויגרום להם להתעמק במודעה.
כמובן, שבכדי לממש את מלוא הפוטנציאל של הליך הפרסום בפייסבוק, חשוב להתמקד תחילה במטרת הפרסום ובמסר אותו מעוניינים להעביר – האם לדוגמא, המטרה היא לפרסם את כל העסק או אולי להתמקד באחד מהשירותים אותם הוא מציע.

אנו בפוש דיגיטל נדאג לכם לקמפיין עם לידים בדיוק כמו שאתם רוצים >>>

צרו עימנו קשר

ספרו לנו קצת על העסק שלכם
ואיך אתם מקדמים אותו בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק

איך להוציא את המקסימום מהפרסום?

עם השנים פייסבוק החליטה שעסקים שרוצים לפרסם אצלה בפלטפורמה צריכים לשלם כסף. פעם בזכות פוסט אורגני אחד ההינו יכולים למלא את העסק בקהל לקוחות מכובד. כיום פייסבוק הבינה שבזכות הפרסום בפלטפורמה עסקים מקבלים לקוחות חדשים היא חיזקה יותר ויותר את מערכת הפרסום שלה. בשביל להעביר את כל המפרסמים לפרסום בתשלום דרך פלטורמת הפרסום פייסבוק הוריד את כמות החשיפה האורגנית. החשיפה הצטמצמה לאט לאט והיום עומד על 3%-7%. לכן קשה בפוסט אחד להגיע לקהל לקוחות גדול מספיק שיראה את המודעה ויגיע לרכוש. הפרסום ממומן מאפשר לנו להגיע לקהל רלוונטי וממוקד. לחסוך בזמן של פרסום בקבוצות ובדפים. פשוט מגיעים ישירות ללקוחות הפוטנציאלי. אבל האם הקידום האורגני בפייסבוק כבר לא משתלם?

קידום אורגני בפייסבוק

נוכחות דיגיטלית מנצחת

אומנם רמת החשיפה בפייסבוק ירדה עם השנים אבל עמוד הפייסבוק שלכם הוא חלון הראווה שלכם. גולשים שיראו פוסטים שלכם ויכנסו לדף יתרשמו מהעסק על פי נראות הדף. אם הגולש יגיע לעמוד ריק מתוכן או עמוד המכיל תוכן לא איכותי זה בדיוק גם מה שהוא יחשוב על העסק שלכם. השקיעו בעמוד שלכם מלאו אותו בטיפים ובהרבה ערך ללקוח. כך תוכלו לייצר נוכחות דיגיטלית מובילה.

Call Now Button דילוג לתוכן