fbpx
אסטרטגיית תוכן

אסטרטגיית תוכן ב4 צעדים פשוטים

בעלי עסקים רבים שמשווקים באינטרנט עושים זאת ללא אסטרטגיית תוכן מובנת מראש. כל מודעה או קמפיין חייב לעבור לפני מחקר שוק כדיי להבין מה השילוש הקדוש: ייחודיות, תחרות וביקוש. נסביר למה אין מקום בישראל ובעולם לעסק שלא מגדיר את הייחודיות שלו, ואיך ברגע שעסק מוצא ייחודיות הוא גם מוצא גדילה ברווחים.

רשום את קהל היעד שלך

  • בני כמה המשתמשים?
  • גברים או נשים?
  • מאיפה הם?
  • מה הסטטוס המשפחתי שלהם?
  • מה התחביבים שלהם?

ככל שתרשמו יותר פרמטרים, תוכל לכוון בצורה ממוקדת יותר לקהל יעד הרלוונטי.

רשום את כל הפרטים על המוצר בתיאור פיזי ורעיוני

מה הגודל שלו? ממה הוא עשוי? למה הוא משמש? לכמה אנשים הוא נמכר? מה המחיר שלו? השתמש בעובדות ונתונים כדיי לחזק זאת. בשלב זה יש צורך לחשוב בצורה כמה שפחות מכרתית וכמה שיותר רעיונית. ברגע שיהיה לך רשימה של 10-15 פרמטרים תוכל לעבור לשלב הבא.

מה המטרה של המוצר?

בשלב זה החשיבה המכירתית בא לידי ביטוי סיפור של העסק לדוגמה, איך הוא קם ולמה, יכול מאוד לעזור למכור את המוצר. כמו גם דוגמאות והמלצות. בעלי עסקים רבים נוהגים לספר עובדות על העסק שלהם שבפועל זה לא מעניין את המשתמשים. למשתמשים מעניין דבר אחד – איך המוצר יכול לעזור לי?

זכרו- תמכרו תועלות ולא יתרונות.

טיפ שמאוד יכול לעזור, זה לעשות שיחה עם חבר ולנסות למכור לו. כשאתה מדבר לכולם – לא דיברת לאף אחד

כשאתה מדבר לבן אדם אחד – דיברת לכולם

אבל אז מגיע הקאצ', ברגע שהמשתמש מאוד מעוניין במוצר שלך, הוא יבדוק עוד חברות שעושות את אותו הדבר וינסה להשיג את המוצר במחיר הכי טוב. אז איך מונעים זליגה למתחרים?

רשום את היתרונות של המוצר

מה מיוחד בו? כל עסק צריך לייצר בידול (ערך מוסף של המוצר).

זאת אומרת להפוך אותו בצורה כזאת או אחרת למוצר המוביל ביותר.

ברגע שמצאתם את הייחודיות שלכם, הלקוח הפוטנציאלי לא רק שיבין שהוא צריך את המוצר, אלא גם יבין שהכי משתלם לו לרכוש אותו דרכם.

לדוגמה אתר תתניע, לוח רכב, האם לאתר הזה יש הגבלה במספר רכבים לכל משתמש? האם הוא מפרסם בעוד פלטפורמות כמו פייסבוק ואינסטגרם? חשוב מאוד להבין מה הייחודיות של העסק שלך. ייחודיות נגזרת מיתרון שאין לאף אחד אחד.

וזכרו- מחיר אינו ייחודיות

לאחר שמצאתם אותו, תוכלו לחשוב על אסטרטגיה לפרסום, כלומר: מסר רלוונטי לקהל רלוונטי.

ללא הצעדים הללו, שום קמפיין לא יצליח.

פוש דיגיטל עוסקת באסטרטגיית תוכן כחלק מהקידום לקוחות שלה, ומשקיעה את מרב הזמן בתכנון.

רק ברגע שיש לנו את הכול, אנחנו יוצאים לדרך.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן