פרסום בטיקטוק

פרסום בטיקטוק כל הפרטים

בעידן הדיגיטלי המתקדם שבו אנו חיים, תחום השיווק והפרסום עוברים שינויים מהירים ומשמעותיים. אחת מהטרנדים הבולטים בשנים האחרונות היא הפופולריות המציבה של רשת החברתית המבוססת וידאו, טיקטוק. יותר מ-2 מיליארד אנשים משתמשים בטיקטוק ברחבי העולם, וזהו תחום שבו פרסום ממומן הוא לא פחות מכלי יעוץ לכל מאמץ שיווקי מודרני.

מהו בעצם הפרסום הממומן בטיקטוק

אז, מהו בעצם הפרסום הממומן בטיקטוק ולמה זה חשוב לעסוק בו? הקהל הרחב והצעיר שמשתמש בטיקטוק יוצר סיפורים, תוכן יצירתי ומשולב בחוויה מולטימדיה. כאשר חברות מזהות את הפוטנציאל הזה, הן מבינות כי הזירה אינה מסתיימת ביצירת תוכן רגיל, אלא גם ככלי פרסום ייחודי.

הפרסום הממומן בטיקטוק מציע לחברות לקדם את המותג שלהן דרך סרטונים קצרים ומרהיבים, המותאמים בדיוק לקהל היעד. כאשר המותג נכנס לאותה הסטוריה שבה מצוי הקהל, הקשר הנצמד והזיהום גורמים לסרטונים להיות מוצרי פרסום בעלי יעילות גבוהה.

ההצלחה של הפרסום בטיקטוק מובנית בחווית הצפייה הנעימה והקלה לצרכן. כשסרטון פרסום מוצג באופן יצירתי ובהתאם לתוכן שבו הצופה מעוניין, יש הזדמנות להפוך את הפרסום לחלק מהחוויה ולא לפרט נפרד.

איך ניתן לבנות פרסום ממומן בטיקטוק?

הנה כמה טיפים:

  1. הכירו את הקהל היעד: בדקו את הפלטפורמה כדי להבין את הגילאים, התחביבים והעניינים המשותפים לקהל הממומן בטיקטוק. נכנסו לפרופילים, בחקרו את התוכן הפופולרי וכנסו לקרב עיניין.
  2. היו יצירתיים: יצירתיות היא מפתח להצלחה בטיקטוק. נסו לחשוב על דרכים מקוריות להציג את מוצרכם או שירותכם, והשתמשו באפשרויות היצירתיות שמציעה הפלטפורמה.
  3. קצר ולעניין: סרטון בטיקטוק צריך לתפקד בתוך זמן מוגבל. הרגעו את תשומת הלב בצורה מהירה ואפקטיבית כדי לשמור על תשומת הלב של הצופים.
  4. שתפו סיפור: ספרו סיפור או הצגו תהליך בצורה מרתקת. הקהל אוהב להיות חלק מסיפור ולהרגיש קשר אישי למה שהוא רואה.
  5. שלמו דגש על הזיהום: בטיקטוק, ניתן לשתף סרטונים שנרגשים ומסתעפים בין המשתמשים. הזיהום היא כלי עוצמתי להפצת פרסום.

בסיום, הפרסום הממומן בטיקטוק הוא דרך חדשה ומרעננת להגיע לקהל ייעוד ולהקנות את תשומת לבם באמצעות תוכן מרהיב, מרתק ומרגש. עם הבנת הכלים והטכניקות הנכונות, ניתן לשפר את יעילות הפרסום וליצור חוויה מעניינת ומרשימה לצופים.

כל הטיפים לפרסום בטיקטוק

פרסום בטיקטוק הפך למבוקש בשל שטיק טוק הפכה להיות רשת המדיה החברתית השביעית בגודלה בעולם (עד שתקראו את זה יכול להיות שהיא אפילו יותר !). בארה"ב לבד היא הגיעה למעל מ-165 מיליארד הורדות! ובארץ? נראה שלפי כמות ההורדות זה נהיה הטרנד החם. מה שגרם לחברות פרסום רבות ומשרדי פרסום להבין את הזהב שמתחבא בפלטפורמה ולבצע ניהול קמפיינים גם שם.

איך לעשות פרסום בטיקטוק?

קודם כל יש לבחור בין אחת מהאפשרויות:

• מודעות וידאו

ממש כמו ניהול קמפיינים בפייסבוק, המשתמשים שלכם יוכלו לקבל סרטונים שיופיעו בפיד שלהם. כל הסרטונים יופיעו בדף " For You" בעדכון החדשות. בשונה משירותי ניהול קמפיינים בפייסבוק או ניהול קמפיינים באינסטגרם, הסרטון חייב להיות קצר. כמה קצר צריך להיות סרטון בטיקטוק?
בהתחלה הם היו רק 15 שניות, אבל עכשיו ניתן להגיע לדקה אם אתם מבצעים מחרוזת של 4 קטעים שכל אחת מהן היא 15 שניות בסרטונים שצולמו בצורה מקורית באפליקציה
חשוב לדעת – ניתן לעלות סרטון ארוך יותר מדקה אם זה צולם במקור אחר.

• אתגר האשטאג

ניתן לבצע אתגר כמו ריקוד טיקטוק ממותג. רצוי להוסיף ההאשטאג שלחיצה עליו תוביל לראש עמוד Discovery.

• השתלטות על המותג

מדובר על סרטונים במסך מלא של 3-5 שניות המופיעות ברגע שמישהו פותח את האפליקציה. הסרטון יופיע בפיד של For You ויכול לכלול האשטאג או לינק לאתר שלכם.

• Topview

כמו הקמפיין של השתלטות על המותג, Topview יופיעו במסך מלא, ההבדל הוא שהסרטונים האלו יכולים להיות 60 שניות ויותר והן לא מתחילים ברגע שמישהו פותח את האפליקציה.

• אפקטים ממותגים

כמו סטיקרים / פילטרים שאפשר להוסיף לסרטונים. ממש כמו הפילטרים של אינסטגרם. האפקטים בולטים מאוד לעין ומייצרים יותר מעורבות.

פרסום בטיקטוק איך מתחילים?

כנס לכאן TikTok for Business , לאחר מכן רשום אזור שבו תרצה לבצע פרסום בטיקטוק ואת סוג העסק. לאחר מכאן בצע הרשמה וזהו! יש לך חשבון מודעות!

איך פותחים קמפיין בטיקטוק?

כמו בשירותי ניהול קמפיינים בפייסבוק, זה מחולק לשלוש חלקים:

  • קמפיין
  • קבוצת מודעות
  • מודעה

אז לחץ על Create a campaign לאחר מכן לחץ על ad group ולבסוף על ad.

קמפיין פרסום בטיקטוק

לחץ על צור ואז סמן את המטרה השיווקית שלך. אתה תיתקל ב-5 אופציות:

  1. קמפיין חשיפות
  2. קמפיין טראפיק
  3. הורדת אפליקציות
  4. צפיות בסרטון
  5. המרות


לאחר מכן תגיע אל:

קבוצת המודעות

בחשבון המודעות בחר את מיקום המודעה, בחר שם , URL  ותמונה. יש אפשרות ליצור אופטימיזציה אוטומטית, זאת אפשרות בעיקר לעסקים קטנים שאין להם משרד פרסום או סוכנות דיגיטל. האפשרות הזאת בונה את המודעות שלך בעזרת התמונות / הוידאו ומייצרת להן טסטים עבורך. בחר את קהל היעד, תוכל לבחור אזור, גיל, מין , שפות, תחומי עניין, תחומים להכליל ולא להכליל. לאחר מכן בחר את התקציב אותו תרצה ולמשך כמה זמן.

יצירת מודעה

לאחר הקמפיין העלאה את הקריאייטיב והקופי. הקריאטייב יכול להיות תמונה או וידאו והטקסט יכול להיות עם 5 כותרות עם הנעה לפעולה לבחירתכם. לאחר מכן הקמפיין ישלח לבדיקה.

לפניכם טבלה המתארת את היתרונות והחסרונות של הפרסום בטיקטוק:

פרמטריתרונותחסרונות
יעד דמוגרפי• הגעה לקהל הצעיר (גילאי 13-30).• קשה לגיע לקהלים בגילאים גבוהים יותר אבל אפשרי.
ויראליות• פוטנציאל להתפשטות מהירה של תוכן ויראלי.• קשה לחזות או להבטיח את הפיצוץ הויראלי.
תמיכה טכנולוגית• כלים מתקדמים ליצירת תוכן ויזואלי.• דרושה התאמה לפורמט הוידאו הספציפי של הפלטפורמה.
שילוב עם מותגים• אפשרויות לשותפויות וחסות עם אנשים מוכרים ומותגים גדולים.• עלות גבוהה במקרה של שותפות עם אנשים וחברות גדולות.
אינטראקטיביות• הפלטפורמה מעודדת אינטראקציה, פידבק והשתתפות מהקהל.• החשיפה לביקורת ותגובות שליליות באופן פומבי.
עלות• הגעה לקהל גדול בעלות יחסית נמוכה (במיוחד אם התוכן הופך לויראלי).• העלות בפרסום הממומן יכולה להיות גבוהה ביחס לפלטפורמות אחרות.

הפרסום בטיקטוק מצריך הבנה של הקהל המטרה, יצירת תוכן מקורי וייחודי, ושימוש נכון בכלים השיווק השונים שהפלטפורמה מציעה. עם ההכנה הנכונה, ניתן להשיג תוצאות מרשימות באמצעות הפרסום בטיקטוק.

טיפים לפרסום בטיקטוק

תהיו אוטנטיים

אנשים יודעים לזהות מהר מאוד תוכן פרסומי. אז תהיו יצירתיים בכל הנוגע לפרסום עבור המותג שלכם.
בכל הקשור לתחום, מותגים רציניים צריכים מודעות רצינית ומותגים אופנתיים צריכים מודעות טרנדית.

 השתמשו במשפיעני דעת קהל

זה יניב לכם יחס המרה גבוה מאשר פרסום סרטון של אדם לא מוכר.
כמה דברים שחשוב לדעת על בחירת משפיען טוב לטיקטוק (רלוונטי גם עבור קידום באינסטגרם):
רלוונטיות – שיהיה קשור לתחום שלכם
כמות עוקבים – כדיי לבדוק האם העוקבים מזויפים או לא, שימו לב למעורבות (לייקים/שיתופים וכו)
מיקום המשפיען – במידה ואתם פורצים לשוק בינלאומי, שימו לב לאן ודרך מי אתם מפרסמים. משפיען שמוכר במדינה אחת לא בטוח מוכר במדינה אחרת. בטיקטוק יש דרך ממש טובה לזהות משפיענים, פשוט תרשמו בחיפוש תחום מסויים, כמו "cooking" ושימו לב מי מופיע בראש החיפושים. גם הטיפ הזה רלוונטי עבור פרסום באינסטגרם.

השתמשו בפסקול וידאו חכם

שילוב מוזיקה בסרטון טיקטוק הוא חשוב מאוד מאחר ובניגוד לפלטפורמות כמו פרסום בפייסבוק או פרסום באינסטגרם, המשתמשים של טיק טוק נוהגים לצפות עם ווליום.
נוסף על כך, הכלי הזה הוא חינמי, אז למה לא?

טיקטוק הוא אחת הרשתות החברתיות המתפשטות בצורה הכי מהירה בשנים האחרונות, והיא הפכה לארנה חשובה לפרסום עבור מותגים ועסקים. הפרסום בטיקטוק מצריך הבנה של הקהל היעד של הפלטפורמה – בעיקר צעירים, אך לא רק, ויצירת תוכן איכותי, יצירתי ומקורי.

פרסום בטיקטוק – מחיר

בנוגע למחיר, הפרסום בטיקטוק יכול להגיע במגוון צורות ותקציבים. היתרון הוא שניתן להתחיל בתקציבים נמוכים ולהתאים אותם בהתאם לצרכים ולתוצאות. אפשרויות פרסום כוללות מודעות בין הסרטונים, מודעות במסך הפתיחה של האפליקציה ואף פעילויות ייחודיות כמו "האתגרים" שבהם המשתמשים יוצרים תוכן בהשראת המותג. מחיר הפרסום עשוי להשתנות בהתאם לגיאוגרפיה, המטרה, הזמן והתקציב הזמין. מומלץ לבחון בקפידה את האופציות ולהכיר את הפלטפורמה לעומק, כדי להבטיח שהשקעת הפרסום מניבה את התוצאות הרצויות.

פרטים על קמפיין טיק טוק

תוכלו להיכנס לכאן  ads are performing כדיי לקבל מידע על הביצועים של הקמפיין ולהכין דוחות מסודרים. תוכלו לקבל עדכונים על:

  • מצב המודעות והקמפיינים
  • עלות לאלף הופעות, מחיר לקליק, מחיר להמרה, כמות ההמרות ועוד
  • תקציב שנוצל

לסיכום

כמו שירותים של פרסום בפייסבוק , פרסום באינסטגרם ופרסום בשאר רשתות חברתיות, יש את הדרך לעשות את הדרך הזולה והפחות טובה, לבד, ויש את הדרך לעשות את זה עם משרד פרסום , עם הניסיון והידע בצורה שיחסוך לכם זמן וכסף. תוכלו להתייעץ איתנו בכל נושא ובכל שאלה, אנחנו כאן בשבילכם

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן