fbpx
דיסקריפשן

10 טעויות נפוצות של תיאור מטא דיסקריפשן שגוי

מה זה מטא דיסקריפשן ?

אחת הטכניקות לתפיסת מילות מפתח בקידום אתרים אורגני היא דרך אופטימיזציה הכוללת מגוון של תיוגים: תמונות, כותרות, עמודים. מטא דיסקריפשן הינו תיאור עמוד ספציפי באתר האינטרנט.
היום נדבר על איך מטא דיסקריפשן צריך להיראות ואיך לא.
על מנת שגוגל תבין על מה כל עמוד מדבר, חשוב שנסביר לה, לשם כך אנו משתמשים במגוון מערכות כמו תוסף יוסט, סקרימינג פרוג ועוד.

לפניכם 10 טעויות של מטא דיסקריפשן לא נכון:

מטא דיסקריפשן ארוך מדי

תיאור מטא מירבי הינו 160 תווים ובמכשירים ניידים 120 תווים (תו הינו אות/רווח). חשוב מאוד לא לעבור את המגבלה אחרת לא רק שזה לא יראה טוב במנוע החיפוש של גוגל, גם מבחינת קידום אורגני בגוגל לא תאנדקס נכון את התיאור.

קצר מדי

עדיף להימנע ממטא דיסקריפשן פחות מ-70 תווים. יש תמיד להשתמש ביותר מילים כדיי להסביר בצורה מדויקת את התיאור של העמוד.

שאינו קשור לדף

על המטא דיסקריפשן להיות סיכום של העמוד. מה הוא מכיל, על מה הוא מדבר, מטא דיסקריפשן לא מדוייק יכול לפגוע בתהליך קידום אתרים ובסיכויים לעלות ברשת החיפוש.

היעדר מילות מפתח

שיטה טובה לתפוס מילות מפתח היא בעזרת שילובם במטא דיסקריפשן. כל זאת כמובן בצורה אורגנית נכונה במטא דיסקריפשן.

שימוש עמוס במילות מפתח

כאשר יש שימוש של אותה מילת מפתח עשרות פעמים במטא דיסקריפשן, גוגל עלול לחשוד שמדובר בדרך לא חוקית לקדם את אותו עמוד. לכן למעשה, שימוש רב במילת מפתח במטא דיסקריפשן עלול לפגוע בקידום האתר ולא לעזור לו.

משוכפל

מטא דיסקריפשן משוכפל בדרך כלל נובע מעצלנות או ממערכת שמשכפלת דפים. מומלץ מאוד לבקש דו"ח אופטימיזציה ולבדוק בעצמכם איך החברה לקידום אתרים שלכם מתייגת עמודים לגוגל.

משעמם

במקום לרשום בצורה אינפורמטיבית על הנושא, עדיף להסביר למה הלקוח צריך את זה ואיך הוא יכול לקבל את זה.

ללא הנעה לפעולה

כדאי ומומלץ להוסיף הנעה לפעולה ללקוח. אתם לא תאמינו איך משפט ואפילו מילה יכולה לעזור ביכולת ההמרה של הדף ולגרום ללקוח ללחוץ על המודעה.

בלבול בין מטא דיסקריפשן לקטעי טקסט

חשוב מאוד לכתוב בצורה מתאימה את קטעי הטקסט ואת המטא דיסקריפשן. הם לא אותו הדבר ולמרות זאת רבים האנשים שרושמים במטא דיסקרפשיין את אותו הטקסט כמו בקטע טקסט.

לא לכתוב בכלל

במקרה שאין בכלל מטא דיסקריפשן, גוגל לוקח כמה משפטים אקראיים מהאתר. כאמור, ללא אופטימיזציה נכונה, האתר לא יקודם בצורה תקינה לכן השקיעו זמן באופטימיזציה או תמצאו חברה לקידום אתרים שתשקיע בכם.

לסיכום

אל תוותרו על תהליך אופטימיזציה באתר שלכם, שאלו את חברת הפרסום שלכם שאלות ותבקשו דו"חות של אופטימיזציה. אופטימיזציה לא נכונה לא רק שלא תעזור לכם, אלא תפגע בכם. לבדיקת מטא דיסקריפשן ותיוגים אחרים השאירו פרטים או התקשרו

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן