ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק

ניהול קמפיינים בפייסבוק וגם קידום בפייסבוק
תוכן עניינים

במאמר נסביר על איך לבצע ניהול קמפיין בפייסבוק נכון ואפקטיבי.

כיום בין אם אתם בעלי עסק גדול, בינוני, קטן או שאתם אפילו פרילנסרים. אתם תמיד תשאפו להגדיל את כמות הלקוחות החודשית ולהגדיל את מחזור המכירות. בשלב מסוים יגיע הרגע שתגיעו לתקרת הלקוחות שמגיעים מפה לאוזן או מפרסום בקבוצות בפייסבוק ותרצו להגדיל את הפעילות שלכם. תרצו יותר לקוחות יותר לידים יותר התעניינות. מה עושים?

מה זה בעצם ניהול קמפיין בפייסבוק / ניהול קמפיינים בפייסבוק?

איך זה יכול לעזור לעסק שלי?

ניהול קמפיינים ממומנים מאפשר לנו בעלי העסקים לחשוף את המוצר או השירות שלנו לאלפי לקוחות רלוונטיים שצריכים את השירות/מוצר שלנו. בעזרת מערכות מתקדמות של פייסבוק. בפייסבוק אפשר לתרגט את הקהל שלנו על פי תחומי עניין/ גיל/ מין וכו'.

מעולה! איך מתחילים? שלב ראשון לפני שמתחילים בכלל קמפיין חייב להיות לנו קהל יעד מוגדר וברור.

קהל יעד

כל עסק פעיל שעובד מספר חודשים/ שנים כבר יודע מי בדרך כלל קונה אצלו ומי הלקוח "האידאלי" ומי הלקוח הפחות טוב. קחו לעצמכם שעה. תעברו על כל רשימת הלקוחות שלכם אשר קנו ממכם בשנה אחרונה. תבינו מי הוא הלקוח שאליו אתם רוצים לפנות. מה גיל הלקוח? מי קונה ממכם יותר נשים או גברים? מאיזה אזור קנו ממכם הכי הרבה? האם אתם רוצים לחזק את כמות הלקוחות שבדרך כלל קונים ממכם או שאתם רוצים לפנות לקהל חדש.

 לאחר שהבנו מי קהל היעד שלנו נעבור לשלב הבא.

בניית פרסונה

לאחר שבינינו את קהל היעד שלנו. אנחנו צריכים לדעת למי אנחנו מפרסמים. לאחר שעברתם על רשימת הלקוחות שלכם ופילחתם את הקהל שאתם רוצים לחזק, מתוך הקהל הזה בחרו לקוח אחד. רשמו לכם מי הוא? במה הוא מתעניין? מה הגיל שלו? מה הכאב שאותו פתרתם ללקוח? למה הוא בחר דווקא בכם? מה המצב הסוציו אקונומי שלו? אחרי שבנינו את הפרסונה ועכשיו עומדת למולנו דמות ממשית שאליה נפרסם. נעבור לשלב הבא.

קידום ממומן בפייסבוק פרסונות

יצירת קריאטיבי מנצח

לאחר שהבנו מי קהל היעד שלנו ולמי אנחנו מפרסמים הגיע השלב המעניין. בניית המודעה שמתאימה בול לפרסונה שלכם. איך יוצרים מודעה מנצחת? זאת שאלת המיליון, אף אחד לא יכול לדעת בוודאות איזה מודעה תעבוד יותר טוב או איזה תמונה תייצר יותר פניות. אז מה עושים? בדיקות a/b testing . עשו רשימה של הכאבים של הלקוח שלכם, רשמו מה מפריע לו. על פי רשימה זאת מתחילים לבנות את המודעות. תייצרו 4 תמונות לפחות שפונות לכאב של הלקוח, לדוגמא: אישה בת 60 עם כאבי כאב יכולה להתחבר לתמונה של אישה באזור גיל ה60 מחזיקה את הגב עם הכיתוב "פתרון יעיל ומהיר". אופציה נוספת להראות מישהי בת 60 עושה ספורט או עושה פעילות בקלות. כך תחברו את הלקוח לכאב שלו. בתוכן הפוסט חושב לפנות לכאב של הלקוח, לדוגמא "כאבי הכאב לא עוזבים? לנו יש את פתרון יעיל ומהיר". תייצרו 4 מודעות כך שתוכלו לראות איזה מודעה עובדת טוב יותר. יופי מעולה, הפעלתם את הקמפיין, המודעות עובדות מעולה ואתם מתחילים לקבל לידים.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

שלב האופטימיזציה בניהול קמפיין בפייסבוק

המודעות שלכם כבר מתחילות לייצר לידים ואתם מתחילים לקבל לקוחות חדשים, אבל הלידים יקרים, מה עושים? כאן נכנס שלב האופטימיזציה, איך מבצעים אותו? בהקמת הקמפיין יצרנו 4 מודעות ושלחנו אותם לפרסום, לאחר מספר שעות/ ימים/ שבוע (תלוי בתקציב) תוכלו כבר לראות נתונים. תוכלו לראות איזה מודעה מניבה יותר תוצאות. בשלב זה פשוט נכבה את המודעות שלא מניבות תוצאות ומייצרים מודעות חדשות על בסיס המודעות שמניבות תוצאות טובות. לדוגמא: משנים את התוכן של הפוסט/ משנים את מיקום הנעה לפעולה בתמונה וכדומה. נותנים למודעה לרוץ עוד כמה שעות/ ימים/ שבוע וכך הלאה.

תקציב

כמה עולה כל התענוג הזה? אנחנו רוצים לנפץ את המיתוס שפרסום בפייסבוק הוא זול. פרסום בפייסבוק הוא לא זול אבל אחרי עבודה קשה והשקעה נכונה אפשר להגיע לתוצאות טובות ומחיר נמוך לליד. בשביל להריץ קמפיין טוב שאפשר לקבל ממנו מסקנות צריך להשקיע תקציב של מינימום 100  ליום לכל 4 המודעות. חישוב מהיר לחודש צריך תקציב מינימום של 3,000 ₪.

החלטתם שיש הרבה עבודה ותרצו להעביר את העבודה לסוכנות דיגיטל?

עלות דמי ניהול

העלויות נגזרות בדרך כלל מהתקציב הפרסום. הסכומים נעים בין 10-20 אחוז מהתקציב הממומן, האחוזים נקבעים על פי:

התקציב– כמה שהתקציב גבוה האחוזים יורדים.

רמת מקצועיות– לרוב חברות פרסום ייקחו 20 אחוז עבור דמי הניהול, פירלנסר עם לא הרבה ניסיון יגבה 10-12 אחוז מסך התקציב הממומן.

אך לכל חברת דיגיטל או פרילנסר יש את הסכום המינימום שהם גובים עבור הניהול הקמפיינים. הממוצע דמי הניהול המינימלי של החברות פרסום או פרילנסרים עם ניסיון ומקצועיות נע בין 1,500-2,500 ₪ לחודש.

יש לכלול גם את עלויות לעיצוב הפוסטים שנעה בין 150-350 ₪ לפוסט כפול מספר הפוסטים הדורשים.

האם לעשות את הקידום לבד או עם סוכנות דיגיטל?

שלבי ההקמה של הקמפיין וניהול השוטף של הקמפיין גובים זמן רב. אתם יכולים לנהל את כל זה בעצמכם אבל וזה אבל גדול. רוב הזמן שלכם יוקדש לניהול הקמפיין. במקום לנהל את העסק שלכם ולהקדיש את הזמן לפיתוחו תקדישו לניהול הקמפיינים שלכם. בנוסף לכך אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאין לכם ניסיון עם ניהול קמפיינים. חוסר ניסיון יגרום לזה "שתתגלחו על עצמכם" הכסף שלכם יכול להישרף בלי שתדעו למה. סוכנות דיגיטל מנהלת קמפיינים רבים מידי יום ויודעת מה אפשר לשפר בקמפיין, מבצעת אופטימיזציה לצורך קבלת מחירי ליד טובים יותר ואיכותיים יותר ומעדכנת אתכם על נתוני הקמפיין.

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
בניית פרופיל קישורים לאתר
קידום אתרים בגוגל

בניית פרופיל קישורים לאתר- למה זה חשוב?

בניית פרופיל קישורים לאתר הוא אחד הפקטורים החשובים ביותר עבור קידום אתרים בגוגל, אם לא החשוב ביותר שביניהם. הסיבה לכך היא שמלבד איכות התוכן עצמו

טיפים לעיצוב פליירים
טיפים לעסקים

טיפים לעיצוב פליירים לעסק שלכם

פליירים מהווים דבר חשוב מאוד עבור כל עסק אשר מעוניין לחשוף את עצמו בצורה רחבה ומשמעותית ובעיקר במסגרת תקציבית הגיונית. מכיוון הפליירים יכולים להיות אמצעי

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

כל הזכויות שמורות  © 2019 

מפת אתר | Site By PUSH DIGITAL

Call Now Button דילוג לתוכן