קידום עסקים בדיגיטל – מה כדאי ולמי כדאי?

קידום עסקים בדיגיטל

תוכן עניינים

ככל שאנשים מבלים יותר מול המסכים, קידום בדיגיטל הופך להיות יותר ויותר משמעותי לכל מי שרוצה לעשות קידום לעסק שלו.

כמו שהקהל הפוטנציאלי גדל, כך גם גדלו המתחרים והביקוש לבצע קידום עסקים בדיגיטל.

לכן כל עסק שרוצה לקבל לידים מדויקים במחירים הטובים ביותר ולהתבלט מהמתחרים שלו, חייב לעבוד בכמה פלטפורמות שיווק ולדעת לשלב בינהם לפי אסטרטגיה שיווקית.

אז אילו סוגי קידום בדיגיטל קיימים ומה הם אותם פלטפורמות?

קידום אורגני SEO

המטרה של קידום אורגני היא לבצע אופטימיזציה לתוכן באתר כך הטראפיק שלו יעלה בצורה אורגנית.

למי כדאי לבחור בשירות קידום אורגני SEO?

קידום אתרים הוא משתלם ביותר מבחינה כספית מאחר שבדר"כ הוא הזול ביותר, המחירים שלו נעים בין  ₪ 1,500-2,500.

בתור אסטרטגיה לטווח ארוך הוא נחשב לטוב ביותר מאחר שהפוטנציאל גדילה עצום אך למי שמחפש לידים מהירים עדיף לו ללכת על שירותי ניהול קמפיינים במקום.

ניהול קמפיינים בגוגל PPC

מודעות ממומנות של גוגל מופיעות בדרך כלל בראש תוצאות החיפוש ומשולמות פר קליק. אנשים רבים נוהגים לפספס אותם מאחר ויש תווית מאוד קטנה עם המילה "ממומן" מעליהם ומלבד זאת המודעות של ניהול קמפיין בגוגל זהים לחלוטין לתוצאות של קידום אורגני.

למי כדאי לבחור בשירות ניהול קמפיינים בגוגל PPC?

כל עסק בשלבי חייו הראשונים מאחר והוא מייצר לידים בטווח מהיר לכן קל מאוד לקבל החזר על ההשקעה ותוך כדיי לחשוב על אסטרטגיה לטווח ארוך כמו קידום אתרים בגוגל או שילובים אפשריים כמו ניהול קמפיינים בפייסבוק.

ניהול קמפיינים בפייסבוק

מודעות בפייסבוק ובאינסטגרם מאפשרות להגיע לקהל עצום במינימום תקציב! בדומה לשירות ניהול קמפיינים בגוגל גם זוהי אסטרטגיה לטווח קצר, בשלב הבא אפשר לחשוב על קידום אורגני ברשתות החברתיות. היתרון של ניהול קמפיינים בפייסבוק היא האפשרות להראות סרטון או עיצוב שממחיש יותר את הרעיון.

למי כדאי לבחור בשירות ניהול קמפיינים בפייסבוק?

מצויין עבור עסקים שמחפשים ליצור מעורבות גדולה עם קהלים שאינם מודעים למוצר / שירות שלהם.

ניהול עמוד ברשתות החברתיות

ניהול דף עסקי ברשת כולל אסטרטגיה שיווקית מותאמת לקהל היעד. לאחר בירור הקהל, האסטרטגיה יכולה לרגש את הגולש, לעניין, להצחיק ולבסוף גם למכור. ניהול העמוד יכול להיות בפלטפורמות כמו: פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק ועוד..

במידה ואתם פועלים בכמה פלטפורמות, חשוב ליצור אסטרטגיה מותאמת אישית לכל אחת מהפלטפורמות.
 

למי כדאי לבחור בשירות ניהול עמוד ברשתות החברתיות?

מתאים לבעלי העסקים שכבר מבצעים ניהול קמפיין בפייסבוק ועכשיו רוצים לחזק את הקשר עם הלקוחות הקיימים מאשר ליצור לקוחות חדשים.

ניהול קמפיינים בלינקדאין

פלטפורמת לינקדאין מאפשרת להגיע לקהל יעד בצורה המדוייקת ביותר שלו. מדובר על תרגוט לפי תפקיד בארגון, לפי גודל הארגון, לפי תחום הארגון ואפילו לפי כמות עובדים!

למי כדאי לבחור בשירות ניהול קמפיינים בלינקדאין?

כל תחום הייטקיסטי המעוניין לכוון לאותו מקבל החלטה בארגון כמו CIO / CTO / CEO

ניהול קמפיינים ביוטיוב

יוטיוב מאפשרת להגיע לחשיפה גבוהה דרך מודעות של כמה שניות הניתנות להעברה או לסרטון ארוך.
המודעות מכריחות את הגולש להקשיב ובניגוד לפרסומת ברדיו, מאפשרות גם להיכנס למודעה.

למי כדאי לבחור בשירות ניהול קמפיינים ביוטיוב?

כל מי שרוצה לחזק את המודעות של המוצר / שירות שלו, בנוסף הפלטפורמה מתאימה גם למוזיקאים.

ניהול קמפיינים בטיקטוק

בדומה למודעות סטורי של אינסטגרם, ניהול קמפיינים בטיקטוק מאפשר לפרסם סרטונים. כדאי מאוד לחשוב מחוץ לקופסה בכל הקשור לטיקטוק, כי להבדיל מפלטפורמות אחרות, הומור וסלנג הם הכרחיים.

למי כדאי לבחור בשירות ניהול קמפיינים בטיקטוק?

מאמנים מכל סוג, אופנה וכל עסק שמחפש מיתוגיות וחשיפה גבוהה.

ניהול קמפיינים באאוטבריין / טאבולה

פלטפורמות כמו אאוטבריין וטאבולה מאפשרות לפרסם בכל האתרים הגדולים בארץ תחת מטריה אחת.

הפלטפורמה תאפשר לכם להחליט באיזה אתר תרצו לפרסם לפי כמות הלידים שהוא מייצר לכם ולפי איכות הלידים.

למי כדאי לבחור בשירות ניהול קמפיינים באאוטבריין?

עסקים כמו נדל"ן , אדריכלות, הייטק וכל מי שמכוון לקהל פרימיום.

מבולבלים?

פוש דיגיטל מאפשרת לכם לעלות עם יועץ פרסומי לשיחה, ולהתייעץ ביחד איתו באילו פלטפורמות כדאי לכם להיות.

לקבלת שיחה השאירו פרטים או התקשרו עכשיו!

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
Call Now Button

מחפשים חברת שיווק מקצועית?

אנו מזמינים אתכם לקבל את
התמורה הטובה ביותר להשקעה שלך

השאירו פרטים ונחזור בהתקדם

דילוג לתוכן