בניית אתר

אתר אינטרנט מהווה כיום סוג של כרטיס ביקור עבור העסק.

 לכן, כל בעל עסק, בכל סדר גודל ומכל ענף, אשר מעוניין להרחיב את קהל הלקוחות שלו, ימצא את עצמו מתעניין בהליך של בניית אתרים.
מכיוון שהתחרות ברשת האינטרנט הינה גדולה, בכדי לצלוח אותה, קיימת חשיבות גבוהה להשקיע בשירות בניית אתר מרשים וידידותי למשתמש.

בשלב הבא מומלץ גם להשקיע בנושא של קידום אורגני – מה שיבטיח שהאתר יגיע למקומות גבוהים בגוגל במילות החיפוש הרלוונטיות וימשוך אליו תנועה רלוונטית ואיכותית של גולשים.

בניית אתרים
בניית אתר

בניית אתרים

הכול מתחיל באפיון נכון

בניית אתר אפקטיבי ואיכותי, תתחיל באפיון מקיף ופרטני של האתר, תוך שימת דגש על פרמטרים כמו: הגדרת מטרת האתר, מי הם קהלי היעד אליהם האתר יפנה, אפיון העיצוב (תוך דגש על מיתוג העסק), אפיון טכני (על איזה מערכת יבנה האתר, התאמות לגוגל (אופטימיזציה) ועוד.. ואפיון שיווקי (קידום אתרים בגוגל ודרכים נוספות אשר ייעודן לקדם ולשווק את האתר כמו ניהול קמפיין בגוגל).
אפיון מקיף ואיכותי של אתר אינטרנט, אשר שם דגש על כל הפרמטרים המשפיעים, מהווה צעד חשוב בדרך לאתר אינטרנט איכותי ובעל פוטנציאל למימוש יעדיו.

לקבלת הצעת מחיר

מלאו פרטיכם כעת ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם

בין האתרים שבנינו

בעלי אתרים רבים לא מכירים את אחד ממנועי ההצלחה הגדולים ביותר – קידום אורגני

אחד מערוצי השיווק, הפרסום והמכירה הטובים ביותר בשנים האחרונות הוא אתרי אינטרנט. לא מעט בתי עסקים ואף אנשים פרטיים בוחרים לנצל את ההזדמנויות הרבות שרשת האינטרנט מציעה ומשווקים את מוצריהם או שירותם ברשת. עד לפני מספר שנים, טרום פריצתו של העידן המודרני ובראשותו רשת האינטרנט, עסקים רבים היו מפרסמים את המוצרים או השירותים שלהם במודעות עיתונות. מודעות אלה אכן חושפות את המוצר או השירות לעיניהם של רבים אך רובם כלל לא מעוניינים בהצעה שמוצעת במודעה. לכן, אחוזי ההמרה של מודעות עיתונות נמוכים במיוחד. לעומת זאת, אתרי אינטרנט חושפים את המוצר או השירות אך ורק לעיניהם של לקוחות פוטנציאליים אשר הקלידו מילות חיפוש רלוונטיות. אחוזי ההמרה וההצלחה גבוהים הרבה יותר ומאפשרים חשיפה רבה ואיכותית. במידה וגם אתם מעוניינים ליהנות מכלל יתרונות השיווק, הפרסום והמכירה של אתרי האינטרנט, חשוב להכיר את אחד ממנועי ההצלחה הגדולים ביותר.

אנשים רבים אשר השקיעו לא מעט כסף עבור בניית אתרי אינטרנט איכותיים ומקצועיים מאוד, מופתעים לגלות כי האתר לא מצליח לייצר את התוצאות להן הם ציפו. הם היו בטוחים שהשקעתם בבניית האתר ללא כל התפשרות יבואו לידי ביטוי בהצלחת האתר למשוך כמות אדירה של גולשים. אך בפועל, האתר בקושי מצליח לייצר תוצאות ולעיתים אף בכלל לא. הסיבה לכך נובעת מהעבודה כי האתר מופיע בעמודים האחרונים אשר מוצגים בתוצאות החיפוש של גוגל. הגולשים הפוטנציאליים מסתפקים בעמוד הראשון בלבד ולכן כל האתרים אשר מופיעים בעמודים לאחר מכן, לעיתים הופכים לא רלוונטיים.

קידום אתרים – כך תבטיחו את הצלחת האתר שלכם

על מנת להצליח לקדם את אתר האינטרנט שלכם במעלה התוצאות אל עבר העמוד הראשון של גוגל למילות החיפוש הרלוונטיות, חשוב להכיר את שירותי קידום אתרים בגוגל או בשם השני קידום אורגני. שירותי קידום אתרים אינם בגדר מותרות אלא חיוניים במיוחד להצלחתו של האתר שלכם. קיימים שני ערוצים מרכזיים לשירותי קידום אתרים, הערוץ הראשון הוא קידום אתרים ממומן והשני הוא קידום אתרים אורגני. קידום אתרים ממומן מחייב את בעלי האתר בתשלום קבוע תמורת מקום בעמוד הראשון של גוגל. לעומת זאת, קידום אורגני מאפשר לבעלי האתרים ליהנות משהות בעמוד הראשון ללא תשלום כלל.

קידום אורגני כולל כמה וכמה שלבי אופטימיזציה לאתר

הליך קידום אורגני כולל כמה וכמה שלבי אופטימיזציה חשובים שיש להעביר את האתר. בין כלל פעולות האופטימיזציה חשוב לוודא כי כל התמונות המשולבות באתר ברמת איכות גבוהה במיוחד, טעינת האתר מהירה ואינה מצריכה מהלקוחות המתנה ממושכת, שילוב מאמרי תוכן הכוללים מילות מפתח רלוונטיות ועוד. פעולות אלה גורמות למנועי החיפוש המתקדמים של גוגל לזהות את האתר שלכם כאיכותי ומעשיר את הלקוח, מה שגורם להם לקדם אותו באופן טבעי אט אט עד לעמוד הראשון.

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

מה הקשר בין פיתוח אתרים לקידום אורגני?

אחד מהאמצעים היעילים ביותר לפרסום עצמי או  עסקי בעולם המודרני הוא האינטרנט. הפרסום באינטרנט יעיל יותר כאשר מבצעים קידום אתרים אורגני.

 

כל עסק זקוק ללקוחות על מנת להתקיים, אבל לא סתם לקוחות פוטנציאליים, אלא לאלה שאכן יהיו מעוניינים לרכוש את מוצריו או שירותיו. אם טרם בניתם אתר עבור העסק,  ואם יש לכם אתר יותר מכמה חודשים, בוודאי כבר קיבלתם לפחות הצעה אחת או שתיים לקדם עבורכם את האתר. קידום אתרים מאפשר לבצע את החיבור, בין קהל הלקוחות המתאים לבין העסק. 

 

ועדיין לא פעם למרות שבניתם אתר איכותי ומזמין, המכירות שלכם לא יעלו ללא חשיפה מתאימה לאתר. קידום אתרים היא לרוב הדרך המצוינת המובילה לפיתוח אתרים. קיימות שתי אפשרויות עיקריות, קידום אורגני או קידום ממומן. קידום אורגני בגוגל הוא בעל יתרונות ועליו נרחיב במאמר זה.

 

 

הקשר בין פיתוח אתר לקידום אתר
קידום אורגני מנצח קידום ממומן

מה זה בכלל קידום אורגני?

 

קידום אורגני הינו אמצעי לקדם אתר או מוצר של חברה או בעל עסק מכל סוג שהוא. במסגרת הקידום האורגני, בדרך כלל יקודם אתר הלקוח באמצעות טקסטים ומילות מפתח, שמטרתם להעלות את האתר לתוצאות החיפוש הראשונות במנועי החיפוש ברשת, בפרט מנוע החיפוש של גוגל. מדובר בתהליך מתמשך העוסק בהתאמת מבנה הקוד, מבנה האתר והתוכן לאלגוריתמים של גוגל ולחוויית המשתמש.

 

 

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

מהם היתרונות בקידום אורגני?

להביא תנועה רבה לאתר זה תמיד דבר טוב, אבל חשוב שהתנועה הזו גם תהיה איכותית. איכות התנועה נמדדת עפ"י כמה פרמטרים:

  • משך הזמן בו הגולשים נמצאים באתר
  • מספר העמודים הנצפה בממוצע, וכן רמת התקשורת עם המבקרים באתר כמו רישום לעדכונים, רכישת מוצרים וכו'
  • והדבר האחרון כמה כסף נכנס לנו מכל גולש.

כדי ליצור תנועה איכותית באתר, יש צורך בהתאמת התוכן לגולשים. לדאוג להתאמה בין מה שהמבקר באתר רואה בתוצאות החיפוש לבין מה שהעמוד מכיל בפועל, זהו אחד מן התפקידים היותר חשובים של הקידום.

באמצעות קידום אורגני ישנה אפשרות לשיתופי פעולה וקישורים עם בעלי מקצוע נוספים. לכל בעל מקצוע קיימים בשוק בעלי מקצוע משלימים, שאיתם ניתן ליצור שיתוף פעולה, שעשוי להוביל לקבלת קישורים רלוונטיים ואיכותיים. לדוגמה: טכנאי מזגנים יכול לכתוב מאמר ובו טיפים לשמירה על מזגנים בחורף לאורך שנים, עם קישור יוצא לאתר שלו. מאמר כזה יכול להתפרסם ברשת למכירת מוצרי חשמל, ולספק ערך רב ללקוחות הפוטנציאלים של הרשת.

על בית העסק להתבלט בין המתחרים הרבים. ידוע שגולשים, נוטים להתמקד בתוצאות החיפוש הראשונות בלבד. מדובר לא רק בעמוד התוצאות הראשון, אלא ממש בתוצאות הבודדות הראשונות, עם תשומת לב מיוחדת לתוצאה הראשונה. משמע – ללא קידום אורגני איכותי שיתבצע בצורה היעילה והנכונה ביותר אתם תשארו הרחק מאחור.

חשוב לזכור קידום אורגני מוצלח, יש להתחיל כבר בשלב תכנון והקמת האתר: פילוח קהלי היעד, ניתוח מילות מפתח רלוונטיות לחיפוש, איסוף וארגון התוכן ועוד. אלו חשובים מאוד, כבר בשלבי האפיון, בתהליך בניית אתר האינטרנט שלך.

דילוג לתוכן