fbpx
פרסום בפייסבוק

האם פרסום בפייסבוק מת בשנת 2018?

בסקר שנערך בארץ, כ-62% מבעלי העסקים הקטנים שניסו לעשות לבד פרסום בפייסבוק אמרו שהחמיצו את היעדים שלהם!

עסקים רבים מתייאשים מאותו פרסום בפייסבוק או ניהול קמפיינים דיגיטליים באופן כללי,

אבל אנחנו כאן ב-פוש דיגיטל, הולכים לתת לכם את הסיבות המרכזיות שהקמפיין שלכם לא הצליח וללמד אותכם, מה בשום פנים ואופן, אסור לכם לעשות, ואיך תצליחו לעשות קמפיינים מוצלחים, בתקציבים קטנים, עד שתגיעו אלינו!

שיתופים בכמויות במקום פרסום בפייסבוק בצורה ממומנת

דבר ראשון פרסום יתר ושיתוף פוסט המון פעמים יעצבן את הקהל שלכם.
דבר שני שיתוף בקבוצות נראה כמו ספאם ואם יש משהו משותף שפייסבוק והגולשים שונאים זה ספאם.

אז מה כדאי לעשות?

חשוב לעשות ניהול קמפיין בפייסבוק עם משרד פרסום או סוכנות דיגיטל ואם התקציב שלכם עדיין לא מאפשר לכם, תתחילו לייצר תוכן תוך שמירה על לוח זמנים קבוע.

תשבו עם דף ועט ובנו אסטרטגית תוכן שתתאים לקהל יעד שלכם, לפי מה שאתם חושבים שמעניין אותו ובשפה שלו.

משך זמן ניהול קמפיינים דיגיטליים

כשעושים פרסום בפייסבוק חייבים להסיק תובנות מהנתונים כמו למשל להבין האם מודעה ארוכה עבדה יותר טוב ממודעה קצרה? איזה עיצוב עובד הכי טוב? בן כמה ומאיפה הקהל?

יש אופטימיזציה נוספת מלבד אותה אופטימיזציה של משרד פרסום והיא – האופטימיזציה של פייסבוק.

ככל שעובר הזמן, האלגוריתם של פייסבוק מצליח להבין יותר טוב מי קהל היעד וכך הקמפיין עובד יותר טוב.

בעלי עסקים רבים פורשים מהר מדיי כי מפחדים להשקיע כסף ואנחנו כמובן מבינים את החשיבה הזאת, אך ללא האופטימיזציה של חברת הפרסום / משרד פרסום וללא אופטימיזציה של פייסבוק לא תשיגו את המטרות שלכם.

אז מה כדאי לעשות?

ניהול קמפיין חייב להיות לפחות 3 חודשים:
חודש ראשון של הקמה
חודש שני ושלישי של כיבוי מודעות שלא עובדות והגדלת תקציבים של מודעות שכן עובדות או בשפה אחרת – אופטימיזציה.

תקציב

הרבה עסקים מנסים רק "לבדוק שזה עובד" קודם עם תקציבים של 20/30 שקלים ליום.

זאת היא אולי הסיבה המרכזית שבעלי עסקים מתייאשים מאותו ניהול קמפיינים.

אז מה כדאי לעשות?

תקשיבו טוב טוב לזה, 100 שקל ליום, מתחת – לחסוך ולא לעשות פרסום בפייסבוק.

שמעתם נכון, ישנו ביקוש גדול לאותו פרסום בפייסבוק, אך אין מספיק שיטחי פרסום.
זאת אולי הסיבה שפייסבוק מעלה מחירים ואם לא תגיעו עם תקציב מתאים, פייסבוק תחשוף אתכם אבל רק בזמנים שהיא רוצה ומוכנה לכך. לכן חשוב לשים תקציב מתאים.

מיקוד של עצלנים

בתור התחלה בתקציבים נמוכים המיקוד שלכם צריך להיות בין 100-300 אלף, כלומר לא רחב מדיי, לא מצומצם מדיי.

מצד אחד לא לחנוק את האלגוריתם של פייסבוק מצד שני לא לצפות שפייסבוק שתהיה איתכם לרג'יט ותחשוף אתכם למאות אלפי אנשים בתקציב נמוך.

אז מה כדאי לעשות?

כמה פעמים שמעתם את המשפט תעשו אסטרטגיה שיווקית לפני פרסום בפייסבוק? אז תעשו מחקר מעמיק על התחום, על המתחרים ועל קהל היעד טוב טוב לפני שאתם מעלים את הקמפיין לאוויר.

פרסום תמונות / תוכן גרוע

תוכן גרוע – כל אותם גושי טקסט, אי הנעה לפעולה, חוסר בדרכי התקשרות…

עיצוב  גרוע – תמונה לא איכותית, עיצוב שלא מדבר בשפה הויזואלית של המותג, חוסר בלוגו…

אז מה כדאי לעשות?

תשקיעו את הכסף במעצב ובקופירייטר, אל תחסכו ב200,300 שקל האלו.

מעבר לזה שזה הפנים של העסק שלכם, זה מה שיקבע את אחוז ההמרה של הקמפיין שלכם.

קראו טוב גם את התקנון של פרסום בפייסבוק לפני כל קמפיין.

עוד כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע ניהול קמפיינים דיגיטליים לבד לפני שתבואו אלינו – תקשיבו טוב!

  • ניהול קמפיינים בדיגיטל – בלי בוסט פוסט אלא רק דרך המערכת של פייסבוק ביזנס
  • אופטימיזציה וAB TESTING- – אתם חייבים להסיק תובנות מהנתונים שלכם לכן הקפידו לעשות זאת, מומלץ על ידי כמה סוגי קהלים וכמה סוגי מודעות
  • לרוב התחומים מומלץ לבצע גם פרסום בפייסבוק וגם פרסום באינסטגרם, התוצאות יפתיעו אתכם

יאללה צאו לדרך ועדכנו איך הלך

רוצים להתייעץ איתנו ללא עלות? תרימו טלפון ונשמח לשמוע אותכם

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן