בשנים האחרונות עולה קרנה של הרשת החברתית לינקדין לעסקים, בקרב בעלי מקצוע רבים. בניגוד לרשתות חברתיות כמו פרסום בפייסבוק ופרסום באינסטגרם, קידום בלינקדאין מתיימרת להיות רשת חברתית אשר פונה לקהל מקצועי, בעיקר בתחום ההייטק, המשפט וההנדסה, על מנת ליצור קשר בין עובדים, מעסיקים, ויזמים בתחומים שונים. בדיוק מסיבה זו, אם אתם רוצים לשפר משמעותית את הפרופיל המקצועי שלכם, או לקדם את החברה או המיזם שלכם ברשת החברתית, אתם חייבים להסתייע בשירותי מומחה לינקדין, כמו פוש דיגיטל.
פרסום בלינקדאין / קידום בלינקדאין – טרגוט מתאים לתוצאות
בכל פעם שאתם רוצים להשיג מטרה מסוימת בלינקדין, בין אם מדובר בגיוס עובדים או בחיפוש עבודה, אתם רוצים לצאת לדרך בצורה מסודרת. לכן, חשוב לבנות את אסטרטגית הפעולה. בדיוק מסיבה זו, חשוב לבצע טרגוט מדויק של קהל היעד שלכם, במיוחד כאשר מדובר על פרסום ממומן בלינקדין לעסקים. למשל, אם אתם מעוניינים לגייס את המנכ"ל הבא לחברה שלכם, אתם רוצים לפלח את קהל הגולשים הפוטנציאליים לפי מקצוע- הייטק, עריכת דין ועוד. כמו כן, מומלץ לפנות לקהל אשר מציג כישורים מאוד מסוימים. שיווק בלינקדין דורש טרגוט נכון של קהלים. וכך מומחה לינקדאין מאפשר לכם לענות על דרישות התפקיד במדויק, ולצמצם את זמן החיפושים למשרות.
לינקדאין – כלי חזק בקידום עסקים
בשנים האחרונות הפכה פלטפורמת הלינקדאין לכלי חזק בקידום עסקים ובבניית מותג אישי. לעומת פלטפורמות רשתות חברתיות אחרות, הלינקדאין מצטיין בכך שהוא מיועד לקהל המקצועי, ולכן פרסום בו מאפשר גישה ישירה למקבלי ההחלטות בעסקים, לפרלנסרים, ולמקצוענים מתחומים שונים. ההשקעה בתוכן איכותי, יצירת קשרים מקצועיים והשתתפות בדיונים מקצועיים מסייעת לקידום הפרופיל, המותג או העסק שלך. בנוסף, הכלים השונים שהפלטפורמה מציעה, כמו פרסום ממומן ואנליטיקה מתקדמת, מאפשרים לבחון ולמדוד את ההגעה וההשפעה של הפרסומים שלך באופן ממוקד ואפקטיבי.
ליווי מיומן לאורך זמן
ניהול עמוד פרופיל לינקדין לעסקים הוא משימה אשר מצריכה מכם השקעה של משאבים לאורך זמן. החל משלב התכנון וההקמה של העמוד ועד ליום בו אתם מתחילים תהליך שיווק בלינקדין, דרך קמפיינים ממומנים שונים – ישנם כמה שלבים בדרך אותם מומלץ לבצע בצורה מקצועית. בדיוק מסיבה זו, אם אתם רוצים להחזיק בתדמית ציבורית ללא חת, רצוי להיעזר באיש מקצוע מומחה לינקדין. חברת דיגיטל פוש דיגיטל מלווה לקוחות פרטיים ועסקיים רבים בתהליך קידום ממומן בלינקדין לעסקים עד להשגת התוצאות האופטימליות לכל קמפיין. אנו מנתחים את סוג הפעילות בצורה מדויקת, מבצעים פרופיל לטרגוט לקוחות ומנהלים כל קמפיין ממומן של שיווק בלינקדין על הצד הטוב ביותר לטובתכם.
לפרטים נוספים פנו לצוות חברת פוש דיגיטל, עוד היום.
בחירת הפלטפורמה – ניהול קמפיינים דיגיטליים
קבלת החלטה היכן לפרסם את העסק שלכם בדיגיטל צריכה להתבסס על מספר נתונים. איפה קהל היעד שלכם נמצא? איפה הוא מבלה את רוב היום שלו? מה מעניין אותו? לאחר שתוכלו לענות על השאלות הללו תוכלו לקבל תמונה ולדעת באיזה פלטפורמה אתם צריכים לפרסם.
או אולי בכלל לינקדאין?
כיום רוב בעלי העסקים נוטים לעשות ניהול קמפיינים בגוגל או ניהול קמפיינים בפייסבוק אבל האם זה נכון עבורם? התשובה פשוטה- הכל תלוי בקהל היעד אליו אתם פונים. נסביר, במידה ואתם מפרסמים לאנשי הייטק אשר נמצאים זמן רק בלינקדאין בשל חיפוש עובדים/ חיפוש שיתופי פעולה/ חיפוש משקיעים. ואתם רוצים בזמן שהם שוהים בפלטפורמה הם יראו את התוכן שלכם/ פרסום שלכם. כדאי לייצר אסטרטגיית תוכן עבור לינקדאין ולחשוב על תוכנית אסטרטגית שבה יהיה מפורט מה מעניין את אותם אנשי ההייטק ואת הדרך שבעזרת אתם תעניינו אותם. במקרה זה במידה ונפרסם ברשתות המוכרות (פייסבוק/ גוגל) יכול להיות שנפספס את אותם אנשי הייטק או נגיע ללידים לא איכותיים. לפני כל פרסום שנבצע בפלטפורמה חשוב לתכנן ולהכין את הדברים הבאים:
- אסטרטגיה שיווקית
- הגדרת תקציב למטרה
- קריאייטיב
- ניתוח נתונים ותובנות
פרסום בלינקדאין זה יקר
נכון ולא נכון
לינקדאין הינה פלטפורמה שהפרסום בה אינו זול. מה שיכול להרתיע עסקים מלפרסם בה. אך אין מה להירתע במידה ויש לך את האסטרטגיה הנכונה עם התקציב הנכון תוכלו לייצר תוצאות טובות שיחזירו את ההשקעה ויכניסו עוד מספר לקוחות חדשים כל חודש. בסופו של דבר במידה והפלטפורמה מחזירה את ההשקעה ואפילו מעלה את המחזור החודשי היא פלטפורמה משתלמת עבורך.
למי מתאים פרסום בלינקדאין?
- עסקים המוכרים מוצרים או שירותים B2B
- חברות לגיוס עובדים
- בעלי עסקים שקהל היעד שלהם יכול להיות מפולח על פי קהל מקצוע כמו HR , CEO, CTO וכן הלאה.
- ההתרון הטירגוט של לינקדאין לאומת גוגל ופייסבוק מאוד משמעותי. היתרון זה חוסך כסף וזמן.
- לאחר השיווק בלינקדאין חשוב לבדוק את ה ROI ולעבור על הנתונים. על בסיס הנתונים בצעו אופטימיזציה והמשך תיכנון הפרסום בפלטפורמה
סוגי קמפיינים בלינקדאין
- סוגי הקמפיינים מאוד דומים ומוכרים מפלטפורמות אחרות. ניתן לעשות קמפיינים כמו:
- קמפיין מודעות למותג
- קמפיין טראפיק
- קמפיין מעורבות
- קמפיין צפיות בסרטון
- קמפיין לידים
- קמפיין המרות באתר
- קמפיין מחפשי עבודה
טיפים לקמפיין מוצלח בלינקדאין
אופטימיזציה – כמו שעושים ניהול קמפיינים בפייסבוק או קמפיינים באינסטגרם, גם כאן, עדיף ליצור כמה עיצובים שונים וכמה סגנונות של קופי כדיי להבין מה עובד יותר טוב ורק לאחר מכן להתמקד במודעות שהביצועים שלהן היו טובות יותר.
מיקוד – היתרון הגדול ביותר של פרסום בלינקדאין היא האפשרות לטרגט ברמת סוג הארגון, גודל הארגון ואפילו להגיע עד לתפקיד בארגון ! עשו מחקר והבינו איך פונים לכל אחד מהתפקידים, מה יעניין אותו, ומה יגרום לו להרים את הטלפון אליכם.
תקציב – אפשר להגיש ביד כמו עם קמפיינים בגוגל לפי מחיר לקליק (CPC) או מחיר להופעות (CPM) כמו קמפיינים ברשתות החברתיות. ברוב המקרים כאשר המטרה היא המרות נעדיף לשלם בשיטת CPC, וכאשר המטרה היא להעלות את המודעות למותג נעדיף להשתמש בשיטת CPM.
באופן כללי, כמו שעושים קמפיינים בגוגל, לינקדאין יציע לכם עלות לביד, עדיף תמיד להישאר בקצה העליון מעל הממוצע.
מגיעים לתכלס
כמה עולה פרסום בלינקדאין?
כמו בפרסום בפלטפורמות המוכרות פרסום בלינקדאין נקבע לפי הביד, כלומר, ההצעת מחיר אותה החלטת עבור קליק / חשיפה. עלות ממוצעת לקליק נעה בין 9-10$. כך אנו ממליצים להתחיל את הפרסום בתקציב של 3,000 ₪ מינימום בשביל להרגיש את השטח ולהבין איזה מודעה מניבה יותר.
האם לינקדאין היא פלטפורמת פרסום יעילה?
לינקדאין הוא אתר רשת חברתית שמיועדת להייטק וטכנולוגיה. זוהי פלטפורמה עצומה המאפשרת לאנשים להתחבר, למצוא מקומות עבודה ולחפש כישרונות. לינקדאין היא פלטפורמת פרסום אפקטיבית מכיוון שאפשר לטרגט בעלי מקצוע, חברות ועוד.
הסיבה הראשונה והעיקרית מדוע לינקדאין היא פלטפורמת פרסום יעילה היא משום שהיא תוכננה במיוחד עבור אנשי מקצוע על מנת למצוא את המועמדים הטובים ביותר. במילים אחרות, לינקדאין מושכת את האנשים הנכונים שמחפשים עבודה או הזדמנויות חדשות.
שנית, לינקדאין מציעה למשתמשים שלה מגוון רחב של אפשרויות המאפשרות להם לחלוק את חייהם המקצועיים עם אחרים תוך בניית המותג האישי שלהם – זה כולל פרסום מאמרים בבלוג שלהם וכן העלאת סרטונים על עצמם שניתן לשתף באחרים פלטפורמות כמו פייסבוק או יוטיוב.
כמה עולה פרסום בלינקדאין?
פרסום בלינקדאין היא פלטפורמה רבת עוצמה להגעה לקהל היעד שלך במידה ואתם עושים את זה עם הסוכנות הנכונה. אתם יכולים להשתמש בה כדי לקדם את החברה, המוצרים או השירותים שלכם. זו גם דרך מצוינת למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את העסק שלכם. אבל כמה עולה פרסום בלינקדאין?
התשובה לשאלה זו תלויה בסוג המודעה שברצונך להציג, באורך הקמפיין ובמשתנים נוספים כמו גודל קהל היעד שלכם. לדוגמה, אם אתה רוצה להריץ מודעה עבור משרה פתוחה שמכוונת רק לאנשים במדינה או עיר ספציפית, אז תשלמו פחות מאשר אם היית רוצה להגיע לכל חברי לינקדאין ברחבי העולם.
מהם החסרונות של פרסום בלינקדאין?
לינקדאין היא רשת חברתית למקצוענים. זה לא מקום לפרסם את המוצרים או השירותים שלכם, אבל זה יכול להיות מקום ליצור לידים.
החסרונות של פרסום בלינקדאין הם שזה יקר והמיקוד מוגבל. מודעות לינקדאין פחות משתלמות מפייסבוק או גוגל אדס, ותוכלו למקד רק לאנשים שיש להם פרופיל מבוסס בלינקדאין.
מהם היתרונות של פרסום בלינקדאין?
פרסום בלינקדאין הוא דרך מצוינת עבור עסקים להגיע לקהל המתאים. זה מאפשר לך למקד לנתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות ספציפיים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
פרסום בלינקדאין הוא דרך מצוינת עבור עסקים להגיע לקהל המתאים. זה מאפשר לך למקד לנתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות ספציפיים של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. זה יעזור לך להשיג יותר לידים ומכירות על ידי מיקוד לאנשים שהכי מתעניינים במוצר או בשירות שלכם.
פרסום בלינקדאין גדל בפופולריות עם השנים מכיוון שהוא נותן לך גישה לבסיס המשתמשים העצום שלהם המורכב מאנשי מקצוע שמחפשים משרות, מוצרים או שירותים חדשים.
פרמטר | הסבר |
---|---|
כותרת | כותרת הפוסט היא החלק הראשון שאותו המשתמשים רואים, והיא חיונית לתפיסת העין של הגולש. יש לעשות תיאור קצר ומעניין שמעיד על תוכן הפוסט. |
תוכן | התוכן צריך להיות מרתק ושימושי לקהל היעד. אפשר לכלול מידע שיכול לספק ערך, כמו טיפים, טריקים, ניתוחים, או סיפורים אישיים העיקר שיהיה מעניין. |
תמונות ווידאו | שימוש בתמונות או וידאו מגדיל משמעותית את השיתוף וההתעניינות. |
סיומת קריאה | סיימו את הפוסט בשאלה, קריאה לפעולה, או אפילו בהזמנה לדיון בתגובות יכול לעזור להניע אנשים להתעניין ולהשאיר תגובות. |
שימוש בהאשטגים | השתמשו בהאשטגים רלוונטיים בפוסטים שלכם, זה יסייע לכם להגיע לקהל רחב שגם מחפש נושאים אלו. |
קרדיט ושיתוף | אם אתם משתמש בתוכן של אחרים, אל תשכחו להוסיף קרדיט , זה יכול לבנות מערכת יחסים חיובית. |
מדידת הופעה | אל תשכחו להיכנס למידע הסטטיסטי של לינקדאין. זה יעזור לכם להבין אילו סוגי תוכן עובדים הטוב ביותר עבור הקהל שלכם. |
קידום בלינקדאין איך מתחילים?
הדבר הראשון שכדאי לשים לב אליו כשמתחילים פרסום הוא להגדיר את המטרות שלכם בצורה ברורה ומדויקת. המטרה הזו תקבע את הכיוונים העיקריים ואת האסטרטגיה שתשתמש בה.
כמה דוגמאות למטרות אפשריות הן:
- בניית מותג אישי: האם אתם רוצים לפתח מותג אישי חזק ולהציע את עצמכם כמומחים בתחום מסוים?
- מציאת הזדמנויות עסקיות: האם אתם מחפשים הזדמנויות עסקיות כמו התפשטות העסק שלכם או שותפויות עסקיות?
- פרסום תוכן מקצועי: האם אתם רוצים לפרסם מאמרים, פוסטים וכתבות בתחום המקצועי שלכם כדי להשפיע ולשתף את הידע שלכם?
- רשתות וגיוון חברתי: האם אתם מחפשים להרחיב את הרשת החברתית שלכם, להכיר אנשים מעניינים ולשתף ניסיון עם הקהל הרחב של לינקדאין?
- גיוון או תחום עיסוק מסוים: האם יש לכם מטרה לפרסם תוכן או לפתח את עצמכם בתחום מסוים, כמו טכנולוגיה, יצירת תוכן, ניהול פרויקטים, או כל תחום אחר?
לאחר שהגדרת את מטרתך העיקרית, תוכל לפתח את אסטרטגיית הפרסום שלכם בהתאם. השלב הזה מאוד חשוב כי זה יכול לכוון אותך לכלי וטכניקות מסוימות בלינקדאין שיעזרו לכם להשיג את מטרותיך בצורה הטובה ביותר.
החלטתם לעשות קמפיין בלינקדאין? מעולה. בשלב זה אתם צריכים לחשוב האם יש לכם את הידע והזמן הנדרש עבור ניהול הקמפיין בלינקדאין. ידע בפלטפורמה הינו חשוב מאוד בכל קמפיין, במידה ואין לכם את המקצועיות הנדרשת אנו ממליצים להיעזר בחברה אשר מכירה את הפלטפורמה. אומנם ישנה הוצאה נוספת עבור דמי הניהול של החברת פרסום אך בסופו של דבר זה משתלם יותר מאשר כסף "שיישרף" לכם על ניסיונות.
נשמח לעשות שיחת היכרות ולבדוק ביחד איך פלטפורמת לינקדאין יכולה לעזור לעסק שלכם, אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים