ניהול רשתות חברתיות

ניהול רשתות חברתיות
תוכן עניינים

ניהול רשתות חברתיות בהחלט תפס תאוצה בשנים האחרונות, אך בשביל מה אנחנו צריכים ניהול רשתות חברתיות? איך העלאת פוסטים ושיתופים יעזרו לנו בפיתוח העסק? על כך נדבר במאמר הזה.

ניהול רשתות חברתיות בעידן החדש

בשנים האחרונות ישנה תאוצה של רשתות חברתיות רבות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. אנחנו מבלים את רוב היום שלנו בטלפון גוללים פידים בלי לשים לב לשעון. התופעה הזאת בא לטובתנו ולרעתנו בו זמנית.

היתרון- שגולשים רבים מבלים את מרבית היום שלהם בפלטפורמה מסוימת יש לנו את האפשרות לפרסם ללקוחות חדשים את השירותים והמוצרים שלנו.

החיסרון- מלבדנו ישנם עוד המון בעלי עסקים שמפרסמים, הגולש רואה כל כך הרבה פרסומים ביום שהעין שלו מסננת פרסומות.

אז איך יוצרים דף מוביל ברשתות החברתיות?

חישבו מחוץ לקופסה

אנחנו יודעים שחשוב לכם לפרסם לכולם את המבצעים שלכם, אבל עצרו!

חשבו על הלקוח שלכם, אם הייתם עוברים ברחוב ומישהו היה ניגש אליכם ומציע לכם לקנו רכב במחיר מבצע שאסור לכם לפספס, האם הייתם קונים? אנחנו משערים שלא.

כך גם בעולם הדיגיטל, בלי שהלקוח יכיר אתכם לא תוכלו להגיע למכירות. בנו את המותג שלכם, ספרו את הסיפור שלכם ואת ערכי המותג. שתפו את הלקוחות שלכם בסטורי מהרגעים שלכם ביום יום אל תפחדו לעשות פדיחות גם ככה זה נמחק אחרי 24 שעות 🙂

איך לבצע ניהול רשתות חברתיות

בשביל לבצע ניהול עמוד נכון צריך לגבש אסטרטגיה. מה המטרה שבשבילה אנחנו מקימים עמוד ברשתות החברתיות? מה המטרה שלו? האם זה לעלות עדכונים או לספק ערך מוסף ללקוח?

ניקח לדוגמא את עמוד הפייסבוק של הוט. עמוד הפייסבוק שלהם נוצר בעיקר בשביל לתת שירות מהיר ללקוחות, במקום לחכות בטלפון הלקוחות יוצרים קשר בפייסבוק ומקבלים מענה מהיר בצ'אט. הוט ממנפת את העמוד גם בשביל קידום מכירות של חבילות אך עיקר העמוד הוא שירות לקוחות.

דוגמא נוספת היא עמוד פייסבוק של חנות תאורה, בתהליך קניית תאורה לבית ישנם מספר התלבטויות ולא תמיד יודעים מה לבחור. חנות התאורה יכולה לפרסם טיפים ומדריכים ללקוחותיה, זה מייצר חיבור בין הלקוח לחנות ותהליך המכירה יהיה פשוט יותר וממוקד יותר, הלקוח לא ישאל שאלות כי את התשובות הוא קיבל כבר במאמר.

צריכים עזרה בגיבוש אסטרטגיה מנצחת? אנחנו נשמח לעזור לכם צרו קשר עוד היום והתחילו לתפוס נוכחות ברחבי הרשתות החברתיות.

מה זה ניהול רשתות חברתיות?

הגעתם להחלטה שאתם רוצים להיכנס למגרש של הגדולים ולפתוח עמוד ברשת חברתית. בניתם אסטרטגיית תוכן ואתם יודעים מה אתם תפרסמו במהלך כל החודש. מה עכשיו?

  1. פתחו עמוד.
  2. הוסיפו את הלוגו שלכם.
  3. הוסיפו תמונות נושא, השקיעו בתמונה היא הפנים של הדף כל גולש שיכנס זה הדבר הראשון שהוא יראה.
  4. כתבו מידע על העסק שלכם. כתבו בהרחבה מי אתם ומה מיוחד בכם.
  5. מלאו את כל פרטי העסק- טלפון, כתובת, שעות פעילות. בפייסבוק כמה שתמלאו יותר פרטים כך פייסבוק תראה אתכם "אמינים" יותר.
  6. הקפידו לפרסם 2 פוסטים בשבוע. הרשתות החברתיות אוהבות שיש פרסום קבוע בפלטפורמה הציבו לעצמכם רף של פוסטים שאתם יכולים לעמוד בו במהלך החודש. עדיף שתעלה פחות פוסטים מאשר שחודש תפרסמו 20 פוסטים וחודש אחריו תפרסמו רק 8, האלגוריתם לא אוהב את זה.
  7. פרסמום פעם בשבוע פוסט שיווקי.

ניהול קמפיינים דיגיטליים

כיום בשל העומס שיש על הרשתות החברתיות לפעמיים רק לעלות פוסט לא מספיק. בשביל לייצר קהל משלכם אתם בהתחלה תצטרכו לבצע ניהול קמפיינים דיגיטליים. קמפיינים שיעזרו לכם להפיץ את הדף שלכם לכמה שיותר גולשים. לאחר שתצברו קהל לקוחות משלכם תוכלו לפרסם פוסטים ולקבל תנועה אורגנית לחנות שלכם.

שתפו את הפוסט

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
בניית פרופיל קישורים לאתר
קידום אתרים בגוגל

בניית פרופיל קישורים לאתר- למה זה חשוב?

בניית פרופיל קישורים לאתר הוא אחד הפקטורים החשובים ביותר עבור קידום אתרים בגוגל, אם לא החשוב ביותר שביניהם. הסיבה לכך היא שמלבד איכות התוכן עצמו

טיפים לעיצוב פליירים
טיפים לעסקים

טיפים לעיצוב פליירים לעסק שלכם

פליירים מהווים דבר חשוב מאוד עבור כל עסק אשר מעוניין לחשוף את עצמו בצורה רחבה ומשמעותית ובעיקר במסגרת תקציבית הגיונית. מכיוון הפליירים יכולים להיות אמצעי

דילוג לתוכן