למה כדאי לבצע פרסום לעסק עם חברת פרסום?

חברת פרסום בדיגיטל

תוכן עניינים

על מנת לקדם את העסק שלכם כך שהקידום יחזיר את ההשקעה, חשוב לייצר משפכי שיווק שייצרו לידים איכותיים שיהפכו ללקוחות נאמנים. איך מייצרים קידום המספק לקוחות חדשים כל חודש?  כיום ישנן פלטפורמות מוכרות כמו גוגל ורשתות חברתיות (פייסבוק לדוגמא), בעזרתן נוכל לפנות לקהל חדש אשר מחפש או מתעניין בשירות או במוצר שלכם. אבל האם כדאי לבצע לבד או עם חברת פרסום.

לפני תחילת כל קמפיין צריך לבנות את האסטרטגיה של הקמפיין, מה מטרת הקמפיין ואיך מגיעים למטרה זאת. לדוגמא: מאלפת כלבים שרוצה להגדיל את כמות הלקוחות החודשית שלה, תרצה לקוחות שמעוניינים בשירות ומחפשים את השירות שלה, לכן תוכל לפרסם בגוגל בצורה אפקטיבית משום שהפרסום נעשה בשיטת ה PULL ( לקוח מחפש שירות- המאלפת מציע לו את השירות שהוא רוצה). הלקוח מגיע לדף נחיתה המסביר את השירות והיתרונות בעסק שלה. כך היא בחרה למטרה את האסטרטגיה המתאימה לה. נשמע פשוט נכון?

אך מה עושים במידה והקמפיין לא מניב תוצאות?

או אופציה נוספת שהקמפיין מניב תוצאות אבל הן יקרות ולא מחזירות את ההשקעה. זהו ההתרון בפרסום עם חברת פרסום, במקום לבצע שינויים שלא תמיד מועילים או אפילו מזיקים לקמפיין יש איש מקצוע שתוכלו להיעזר בו ולבצע את השינויים הנכונים.

הזמן שלכם חשוב לכם?

גם אם אתם אלופי הקמפיינים מעבר על הקמפיינים וביצוע אופטימיזציה דורשים זמן יקר, זמן שתוכלו להשקיע בפיתוח העסק ובניהול השותף. לפעמיים צריך להאציל סמכויות ולתת לבעל מקצוע לעשות את העבודה ופשוט לקבל את הלידים באופן שוטף.

ניהול קמפיינים בגוגל

בעזרת מילות מפתח בגוגל תוכלו לדעת כמה בממוצע יעלה לכם קליק. לכל תחום יש את אחוז ההמרה שלו, עושים חשבון פשוט מחיר לקליק כפול כמה קליקים אנחנו צריכים כדי להגיע להמרה, כך נדע מה עלות הסבירה להמרה. ברוב הקמפיינים החדשים היו לידים יחסית יקרים וחלק מהלידים היו פחות רלוונטיים. לכן כל יום/ שבוע/ חודש (תלוי בתקציב) צריך לבצע אופטימיזציה ומעבר על הלידים הנכנסים. לבצע אופטימיזציה למסר, למודעות, להצעת המחיר, לנראות דף הנחיתה.  

ניהול קמפיין בפייסבוק וברשתות החברתיות

קמפיינים בפייסבוק ניתנים בשיטת הPUSH  זאת אומרת שהלקוח אומנם ביצע התעניינות בתחום שירות שלכם איך לא בטוח שהוא רוצה לרכוש. קמפיינים בפייסבוק דורש הרבה מחשבה מעבר, בדיקות מעמיקות של תוחמי העניין של הקהל היעד, בדיקת פעילות דיגיטלית של המתחרים, ייצור של מודעות מושכות אשר פוגעות בדיוק ברגש של הלקוח. היתרון נוסף של חברת פרסום מול פרסום עצמאי הוא הניסיון והסיור מוחות. כאשר צוותי חברות הפרסום עושים סיור מוחות הם יכולים להגיע לתובנות שמתבססות על הוכחות בשטח מה שפרסום עצמאי בדרך כלל מתבסס על השארות.

קידום אתרים בגוגל

בעזרת מחקר מתחרים, מחקר ביטויי מפתח ומחקר קישורים, חברת הפרסום תוכל להגיד לכם איפה אתם ממוקמים ביחס למתחרים ומה תצטרכו כדיי לעקוף אותם.

קידום אתרים בגוגל עולה בממוצע בין 1,500-2,500 ₪ לעסקים בהם התחרות לא גבוהה, ויכול להגיע לסכומים של 20 אלף פלוס לעסקים בהם התחרות גבוהה.

לסיכום

חברת פרסום היא לא רק מבצעת קידום אורגני או ניהול קמפיין, היא בעצם מנהלת לך את התקציב ומלווה אותך להצלחה דרך אסטרטגיה שיווקית וייעוץ פרסומי. אנו ממליצים לבחור רק בחברת פרסום עם קבלות ועם שירות אישי שיתן פוש לעסק שלך.

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
Call Now Button

מחפשים חברת שיווק מקצועית?

אנו מזמינים אתכם לקבל את
התמורה הטובה ביותר להשקעה שלך

השאירו פרטים ונחזור בהתקדם

דילוג לתוכן