לידים איכותיים

לידים איכותיים
תוכן עניינים

"אני רוצה לידים איכותיים" אנחנו שומעים את זה כמעט כל שיחה שנייה שלנו עם לקוח. לכן הכנו עבורכם מדריך איך לקבל לידים איכותיים.

תדמיינו לכם 2 אגמים, באגם אחד יש שלט "כאן יש אלף דגים קטנים ומהירים" כל דג כזה תוכלו למכור בשוק בשקל אחד. ובאגם השני יש שלט "כאן תמצאו מאה דגים בינוניים וגדולים". כל דג בינוני תוכלו למכור ב10 שקלים וכל דג גדול תוכלו למכור ב100 שקלים. בטח הבנתם לאן אנחנו חותרים, יש בפניכם 2 אופציות:

  1. לדוג מהאגם הראשון בו בטוח תדוגו הרבה דגים אבל הם יהיו קטנים
  2. לדוג מהאגם השני בו כל דג שתדוגו יהיה בינוני או גדול אך הכמות תהיה קטנה יותר

יצירת איפיון של הלקוח שאותו אתם רוצים לקבל חשוב והכרחי לטובת אסטרטגיה עסקית לעסק ואסטרטגיה שיווקית בפרט.

קידום בדיגיטל – זאת לא הכמות זאת האיכות!

בכל הנוגע ליצירת לידים יש סוכנויות שמאמינות בכמות על האיכות. אחרי הכול על הנייר זה נראה מעולה "קיבלתם 2,700 לידים החודש". ההיגיון הבריא אומר שככל שיהיו יותר לידים יהיו יותר סגירות ולאחר מכן יהיו יותר רווחים. עם זאת בדיוק כמו בדגים, עדיף להשתמש בכמה שפחות פיתיונות ולדוג דגים כמה שיותר גדולים. במקרה הזה הפיתיונות שאתם משקיעים ברווח זה הזמן שלכם והכסף שלכם. אז מה גורם לליד להיות איכותי?

הבהרת הפרטים עבור אותו מוצר / שירות

ככל שתהיו יותר ברורים בפרטים כמו: מחיר, כמות, משלוח ושאר הפרטים שהלקוחות שואלים, תוכלו לחסוך לכם הודעות ושיחות ולדבר רק עם הלידים הרלוונטים.
ישנם שאלות שרק תוך כדיי קמפיין נוכל לדעת, חשוב לצרף את התשובות לשאלות לתוכן הקמפיין או למענה האוטומטי של הקמפיין.
דוגמה מצויינת היא בניית אתר חנות. דרך אתר חנות הלקוח יקבל את כל הפרטים שהוא צריך על המוצר, יוכל לבצע רכישה באינטרנט ולראות על הדרך מבצעים אחרים.
ככה שבנוסף לזמן שיחסך לכם, הסיכוי שלכם לגרום לליד להגדיל את הרכישה שלו גבוה יותר.

חימום במשפך שיווקי

במקרים בהם המוצר / שירות מורכב, מומלץ לחמם את הליד במשפך שיווקי. הליד יכול לעבור לדף נחיתה / אתר / מחשבון כדאיות ועוד. הלקוח יקבל בהתחלה טיזר ולאחר מכן, אם רלוונטי, יעבור לדף הסבר על אותו מוצר / שירות ויקבל החלטה אם רלוונטי לו או לא. הלידים שישאירו פרטים אחרי החימום יהיו רותחים ויהיה קל יותר לסגור אותם.

לידים חמים בעזרת קמפיין Remarketing

בתחומים בהם ללקוח לוקח זמן קצר לקבל החלטה כמו ארון או מזרון מומלץ לפרסם כמה פעמים ביום עד כמה ימים. בתחומים בהם ללקוח לוקח זמן רב לקבל החלטה כמו נדל"ן או אדריכלות מומלץ לרדוף אחריו אפילו עד שנה בתדירות נמוכה יותר.
ככה תמיד נישאר בתודעה שלו ונגדיל את הסיכוי של הליד לסגור.

לידים איכותיים בעזרת תרגוט מדויק

כל סוג של פרסום לא משנה אם זה ניהול קמפיינים בפייסבוקקידום באינסטגרםניהול קמפיינים בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת מצריכה אסטרטגיה שמתאימה לצרכים ולמטרות העסק.
רק לאחר שנאפיין את קהל היעד נוכל לפרסם לקהל הרלוונטי ביותר ולייצר את הלידים האיכותיים ביותר.
לעיתים יש קשר התנהגותי של הקהל יעד שלא קשור ספציפית למוצר / שירות. כמו לדוגמה בפרסום של בוטוקס אנו נפנה לנשים בעלי עור רגיש ובפרסום של אופנועים כבדים אנו נפנה לקהל של גברים.
זה לא שאין גברים שעושים בוטוקס עם עור רגיל או נשים שקונות אופנועים כבדים, אבל כמו בדוגמה של הדיג, אנו רוצים להיות מדויקים ככל הניתן.

ניתוח נתונים

זאת אולי הדרך הטובה ביותר לשפר באופן קבוע את תהליך ניהול קמפיינים.
הבינו איזה קהל עבר המרה בצורה הטובה ביותר וכמה הכנסתם מאותו קהל.
חשוב להסביר, זאת עבודה עבור אותו משרד פרסום שאתם עובדים איתו, אבל כדאי להתייעץ איתם כדיי לקבל מידע שיעזור לכם. לדוגמה אם הקהל שלכם כולל בעיקר ילדות בנות 16, אולי כדאי לעצב אותו ולמתג אותו בצורה אחרת.

בחירת הפלטפורמה הרלוונטית

הידעתם שבלינקדאין יש אפשרות לתרגט CTO לחברות הייטק מעל 50 עובדים בעיר ספציפית שתבחרו בארץ או בעולם?
עובדה זאת כמו עובדות נוספות ופלטפורמות נוספות שאנו עובדים איתם עוזרים לבחור את הפלטפורמה הנכונה לקהל הנכון.
ככל שלסוכנות דיגיטל שלכם יש ידע וניסיון עם פלטפורמות נוספות, יהיו לכם חכות טובות יותר לדיג.
פלטפורמות נוספות יכולות להיות : פרסום באאוטבריין פרסום בטאבולה, פרסום בטיקטוקפרסום ברדיופרסום בטלוויזיהפרסום כתבה ועוד.

לידים ממוקדים בעזרת טופס השארת פרטים מורכב

ככל שיהיו יותר שדות כך הליד יהיה יותר חם. אם אתם מוכרים מערכת CRM רק לחברות של 10 עובדים ומעלה, מומלץ לרשום בשדה כמות עובדים. כך תסננו את הלידים הלא רלוונטיים. בנוסף טופס ספאם יסנן לכם לידים פיקטיביים ומסירת מידע כוזב.

נחזור רגע לדוגמת הדגים,

אם העדפתם לבחור באגם אחד, המקסימום שקיבלתם זה 100 ₪ שתוכלו למכור אותו בתור מקסימום מזון לחתולים.
בעוד שאם בחרתם באגם שתיים כנראה שהרווחתם כמה אלפי שקלים בפחות מאמץ. זה בדיוק אותו דבר כלפי הלידים שלכם. זכרו, תמיד העדיפו קודם כל איכות ואחר כך כמות. סוכנות פוש דיגיטל היא חברת פרסום המתמחה במתן שירותי ניהול קמפיינים בארץ ובחו"ל ובשירותים נוספים לטובת ושיפור הקמפיין כמו קידום אורגני בגוגל ובניית אתרים. למידע נוסף ושיחה עם יועץ פרסומי תוכלו להתקשר עכשיו או להשאיר לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

שתפו את הפוסט

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
בניית פרופיל קישורים לאתר
קידום אתרים בגוגל

בניית פרופיל קישורים לאתר- למה זה חשוב?

בניית פרופיל קישורים לאתר הוא אחד הפקטורים החשובים ביותר עבור קידום אתרים בגוגל, אם לא החשוב ביותר שביניהם. הסיבה לכך היא שמלבד איכות התוכן עצמו

טיפים לעיצוב פליירים
טיפים לעסקים

טיפים לעיצוב פליירים לעסק שלכם

פליירים מהווים דבר חשוב מאוד עבור כל עסק אשר מעוניין לחשוף את עצמו בצורה רחבה ומשמעותית ובעיקר במסגרת תקציבית הגיונית. מכיוון הפליירים יכולים להיות אמצעי

דילוג לתוכן