fbpx
בניית אתר תדמית עם SEO

כל עסק חייב שיהיה לו אתר אינטרנט

כל הנושא של השיווק והפרסום עבר בשנים האחרונות שינוי דרסטי. אנחנו כבר כמעט ולא פוגשים את מודעות הענק המרוחות על לוחות המודעות המפרסמות את בעלי העסקים ברחובות העיר. אנחנו כבר כמעט ולא זקוקים לתשדירי פרסום מאסיביים היות ורוב רובם של מסעות הפרסום נעשים באמצעי המדיה. מעבר לתשדירי הפרסום, יש היום לכל עסק את האפשרות להגיע לחשיפה מעולה מול הלקוחות הפוטנציאליים שלו, זאת באמצעות אתר אינטרנט מפורט. כיום יש כמעט לכל בית עסק, אתר אינטרנט אשר מפרט את כל מה שהעסק מציע וכל מה שהוא רוצה להראות ללקוחות הפוטנציאליים שלו. כך שבתי עסק רבים מצליחים היום לצמוח ולהגיע רחוק גם בלי להשקיע הרבה בפרסום. הם כמובן חייבים להשקיע בכיוון האחר של השקעה באתר אינטרנט מזמין וכמובן גם בקידום של האתר שלהם. כי ללא קידום, האתר שלהם לא יעשה את העבודה.

בניית אתרים זה עניין למקצועניים

יש היום הרבה אפשרויות לבנות באופן עצמאי אתרי אינטרנט. אנחנו מוצאים אתרים רבים המציעים קוד פתוח ליצירת אתרים ונדמה שאפשר בהחלט לבנות אתרים מרשימים עם עיצובים מוכנים מראש. הבעיה היא שאתרי האינטרנט הללו לא תמיד יהיו מותאמים לצרכים של בתי העסק הללו וברבים מהמקרים מתברר שהאתר לא באמת מצליח לשרת את העסק. כאן מגיע המקום המקצועי שלנו. אנחנו מציעים שירות של בניית אתרים. אתרים שיהיו וגם ייראו מקצועיים מאוד, ברמה גבוהה ומוקפדת עם דגש על קידום וייעול של העסק. האתרים שאנחנו בונים עבור העסק שלכם מבוסס על מידע שאנחנו אוספים על העסק שלכם, מבדיקה לעומק של כל הפרטים המרכיבים את העסק שלכם תוך שימת דגש על חוקיות של האתר והתאמה שלו לכללים של גוגל. כי לגוגל יש שפה מיוחדת משלו. גוגל רוצה לראות טקסטים חיים בתוך האתר, הוא רוצה לראות מילות מפתחות, הוא רוצה לראות דפים באתר והוא רוצה לראות את הקישורים בין הדפים השונים באתר. זו בדיוק המקצועיות שלנו ואת זה אנחנו עושים בצורה הכי טובה שרק יכולה להיות.

תנו לנו לעזור לכם

אז נכון שבניית אתר זה לא דבר זול ונכון שהעלויות לא יסתכמו רק עם סיום הבנייה של האתר כי את האתר אתם גם תצטרכו לקדם כל הזמן. אך שימו לב שהאתר למעשה יחסוך לכם הרבה עבודה מבחינת הקידום של העסק שלכם ומבחינת הפרסום שלו,  כך שאתם תוכלו להשקיע במה שבאמת חשוב לכם, בשירות הלקוחות וניהול העסק שלכם בפועל. האתר ייבנה בצורה כזו שהוא יגיע אל כל מי שיחפש אתכם או יקליד מילות חיפוש המתאימות למוצר או לשירות שאתם מציעים באזור בו אתם מציעים אותו. אין ספק שבניית אתר היא אכן השקעה. אך היא בהחלט השקעה משתלמת שתיתן פירות.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן