תוכן עניינים
רוצים שמומחה לשיווק יחזור אליכם?
השאירו פרטים בטופס למטה
UGC

איך הצלחנו לייצר יום הפקה שלם לסרטונים כולל דוגמנית, צלם ועריכה בפחות מ2000 ש"ח עם UGC ואפילו לא היינו צריכים להיות שם?

כמה שזה נקודה רגישה – יום הפקה שלם או אפילו סרטונים. רבים מכירים משפיענים ומשפיעניות, אבל מעט UGC. 

לרוב בעלי המותגים זה בעיקר מגיע כשצועקים מכל מקום שזה רק מה שהולך היום או שהקמפיינר מרים שיחה ואומר כל תקופה שחייב היום סרטונים וזה מה שיביא רווחים.

וגם כשמחליטים להשקיע את הכסף על זה, מקבלים שיחה מהקמפיינר שהסרטונים כבר לא עובדים וצריך חדשים. ואתם שכבר השקעתם ביום צילום על דוגמנית, צלם, עורך ויום שלם שלכם ושל הצוות לא רואים לנכון להשקיע שוב בכל זה.

אז ברוכים הבאים לשנת 2024 של עולם הסרטונים ברשתות החברתיות. או בשפה המקצועית עולם הUGC (User-Generated Content)

למי שלא נתקל בזה, זה בעצם סגנון של סרטונים שמדמה לקוחות מרוצים שצילמו את עצמם ומדברים על מוצר/שירות. בטוח נתקלתם בלא מעט כאלה, והיום – זה מה שעובד בקמפיינים ממומנים לא משנה אם אתם רוצים לעשות ניהול קמפיינים בפייסבוק או ניהול קמפיינים בגוגל

אבל במקום לייצר את זה ביום הפקה שכבר הבנו כמה עולה. אפשר לייצר את זה בהרבה פחות.

ההיגיון שעומד מאחורה הוא שיש היום המון נערות/נשים שאוהבות להצטלם, עושות את זה לעמוד שלהם ולפעמים אפילו יותר מעודכנות בטרנדים ובמה שעובד מעורך מקצועי ודוגמנית עם ניסיון. ופה ההסכם פשוט, תמורת המוצרים וכמה אלפים בודדים הן מצלמות ועורכות אצלן בבית ולכם יש בדיוק מה שצריך.

יום הפקה שלם עם UGC – כמה זה באמת עובד?

סיפור אמיתי שקרה אצלנו בסוכנות.

חנות אי-קומרס מצליחה שהגיע אלינו אחרי ירידה במכירות במשך כמה חודשים. מצפייה קצרה בקמפיינים, הבנו שהאתגר המרכזי הוא הקריאייטיב, קרוסלות מוצרים משעממות ועיצובים יפים אבל כשמסתכלים על המתחרים ברור שאצלנו לא יבחרו לקנות. ומה עובד היום? כמובן שסרטונים. המותג לא היה במקום להשקיע את האלפי או אפילו עשרות אלפי שקלים ביום הפקה מושקע שבסופו גם אם הROAS יהיה גבוה זה לא באמת ישתלם.

ופה בדיוק נכנס סרטוני UGC.

תמורת 2000 שח הצלחנו לייצר 5 סרטונים מדויקים וממוקדים שהביאו לנו פי 4.5 על התקציב שיווק בחודש הראשון.

ואם אתם מותגים שרוצים להבין מאיפה להתחיל ואתם לא עובדים עם היוצרי תוכן שלנו.

בשבילכם ערכנו את הניסוי הזה.

כתבנו פוסט בפייסבוק לאחת הקבוצות המוכרות בתחום. קבוצה של מאות יוצרות סרטוני UGC שרק חיכו לקחת את העבודה ומפה נשאר רק לבחור, למקד את המסרים, לשלוח את המוצרים ולקבל סרטונים חזרה.

תוך זמן קצר היו 52 תגובות. כמובן שאפשר למקד גיל, סוג תוכן ותקציב.

המלצה נוספת וחשובה – מקדו את היוצר תוכן שבחרתם עם בריף מסודר שיעביר את המסרים הנכונים של המותג שלכם. הם יכולים לעשות סרטונים שנראים מעולה אבל אם המסר לא פוגע חבל על ההשקעה.

ואם אתם מותגים שצמאים ליצירתיות בשיווק שלכם. יצירתיות בקמפיינים אבל גם בפתרונות שייצרו לכם את המקסימום רווח, מוזמנים לדבר איתנו.

אצלנו אין קמפיינרים, יש מנהלי שיווק

שידעו לתת לכם את המעטפת המלאה בהתאמה למטרות העסקיות שלכם ולמקום שאתם נמצאים בו עכשיו.

בואו ניתן פוש 💪

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

דילוג לתוכן