שיווק דיגיטלי למתחילים

שיווק דיגיטלי למתחילים – איך מתחילים לפני שמגיעים לפוש דיגיטל

אחת הסיבות ש"שיווק דיגיטלי לא עובד!" היא תקציב, השנייה זמן, השלישי מסר, הרביעי עיצוב שתופס את המשתמש והחמישי קופי טוב.

ואת כל הדברים האלו אני שואל כמתקשרים אליי ואומרים לי שהשיווק לא עובד. ברמת התקציב צריך מינימום 5,000 בחודש. ברמת הזמן צריך מינימום 3 חודשים. ברמת המסר, עיצוב, קופי ואופטימיזציה זה כבר קשור לחברת דיגיטל.

אז כל מי שיש את התקציב ועשה מעל 3 חודשים ועדיין לא קיבל תוצאות, מוזמן לפנות אלינו לשיחת איפיון.

וכל מי שהתקציב נמוך מיזה, מומלץ לקרוא את המאמר – איך לעשות שיווק דיגיטלי למתחילים. עד שתגיעו לתקציבים ותוכלו לעבוד עם פוש דיגיטל 😊

שיווק דיגיטלי למתחילים – שלב א' – אורגני

כשאתם שומעים אורגני אני יודע על מה אתם חושבים, תשלום קבוע לסוכנות ובעוד כמה שנים תרוויחו את הפירות. אז לא. כלומר, בערך.

קידום אורגני זה משהו שאתם יכולים לעשות גם לבד.

קידום אורגני בפייסבוק – לעלות סרטונים שלכם לפייסבוק ולאינסטגרם, עושה אחלה עבודה, במידה ואתם יודעים לעשות את זה טוב ויש לכם מצלמה מקצועית.

קידום אורגני בגוגל – הכוונה כאן לעלות מאמרים שאתם חושבים שיכולים לתת ערך לגולשים שלכם, מוצרים באופטימיזציה בסיסית (תוכלו לקרוא קצת בבלוג שלנו), טייטל ומטא דיסקרפשיין אם אתם קצת מנוסים או יודעים ללמוד מהר ולבד.

זה בטח לא יעבוד כמו לתת למקצועניים לעשות, אבל גם אם זה יעבוד 60% טוב, זה עדיין בחינם וזה טוב בתור התחלה.

שלב ב' – ממומן

כאן הכוונה לעשות ניהול קמפיינים לעצמכם. זה יכול להיות בכל פלטפורמה, וזה מאוד מומלץ לפני שאתם נכנסים לחברה רצינית.

אתם חייבים להבין אם יש היתכנות לעסק שלכם.

לא אכפת לי מה יגידו לי, אם אתם בעלי עסק חודש או 30 שנה. אם בחיים לא עשיתם שיווק דיגיטלי ממומן אז אתם מתחילים מאפס.

אתם לא יודעים איך זה לעשות מכירות שבאות דרך קמפיינים, אתם לא יודעים איך זה להתנהל עם המערכות של הCRM, ופייסבוק וגוגל לא יודעים למטב את הקהל שלכם עוד.

בעבר שהינו מקבלים עסקים רק אם תקציב 5,000 צפונה, היו עסקים שפשוט לא היה היתכנות לעסק שלהם.

הם לא ידעו לעשות מכירות טוב, הם לא ידעו לנהל טוב, המוצר היה גרוע, וכמובן הצוות שלנו התבאס כי הוא הביא מאות לידים שכולם לא סגרו.

השיא היה שמנהל המחלקה אמר ללקוחה שהיא חייבת ללמוד מכירות ושהיא אמרה לא הוא הרים טלפון ל2 לידים וסגר לה את שניהם מבלי להבין חצי דבר על העסק שלה.

סיפור נוסף היה עסק של מגשי פירות שהתחיל עם תקציב של 50,000, כן שמעתם נכון.

כמות הטלפונים שהוא והשותף שלו קיבלו היו אסטרונומיים.

וכמו שאתם יכולים לנחש, הם לא עמדו בעומס.

לא בהכנת המגשים, לא בשירות לקוחות, ולא במכירות.

הביקורות לא איחרו לבוא, וזה עשה להם יותר נזק מאשר תועלת, ברמה כזו שאולי עדיף היה שלא עשו שיווק מעולם.

אז בקיצור – מתחילים בתקציב קטן, רואים שעובד טוב, ואז מגיעים לפוש דיגיטל.

שיווק דיגיטלי למתחילים – שלב ג' – חשיבה מחוץ לקופסא

המעצבת הקודמת שלנו שלחה לנו פעם מייל, מי היא ומה היא עושה, ונעזרנו בשירותים שלה למשך כמה שנים. עשתה איתנו מאות אתרים ואינספור פוסטים ללקוחות.

איש SEO שלנו דפק בדלת, שאל אם צריך עובדים, לא היתי צריך באותה תקופה אבל בכל זאת כל כך התרשמתי ממנו שקיבלתי אותו.

לקוח מחברת נדל"ן ענקית נכנס כי הצלם שלנו עשה את הבת מצווה לבת שלו.

לקוח שמתעסק בסקרי קרקע בכלל, הביא לי לקוח אחר שהביא לי לקוח אחר, שהביא לי את אחת העסקאות הגדולות בחיי.

אז, כל הזמן לדבר על העסק, כל הזמן לבדוק עם אנשים, כל הזמן לנסות שיטות חדשות, זו הדרך להצליח.

נסו לעבוד בכל שיטה במשך חודש, לא עבד – לכבות. עבד – להמשיך.

ולמה רק שיטה אחת? נסו כמה שיטות במקביל!

ואל תשכחו למדוד את הדברים.

תזכרו בנו כשתגיעו לתקציב 5,000 או שתרצו קידום אורגני בגוגל ומקווה שנוכל לעזור לכם.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

דילוג לתוכן