fbpx
מוצרי קדמ לקידום עסקים

קידום עסקים דרך מוצרי קידום מכירות – מוצרי קדמ

במאמר הזה נדבר על איך מוצרי קדמ יעשו לתהליך השיווק שלכם.

אם אתם מחפשים להרחיב את העסק שלכם, הדבר הראשון שבעלי עסקים עם ניסיון חושבים עליו הוא שיווק. בעלי עסקים פחות מנוסים לדוגמה יחשבו לעומת זאת על קידום עסקים דרך קידום באינטרנט.

זה לא שאותו קידום באינטרנט הוא לא טוב, פשוט כשחושבים המכלול, חייבים להסתכל בצורה מאקרו ולהבין שפרסום זה לא רק קידום באינטרנט.

שיווק טוב הוא המחט שקובעת האם העסק יהיה מצליח או לא.

אך מה ההבדל בין קידום של ניהול קמפיינים לאותו קידום מכירות או מוצרי קדמ ?

מה זה אומר מוצרי קידום מכירות / מוצרי קדמ?

מוצרי קידום מכירות זו הדרך שבה חברת פרסום או משרד פרסום משתמש בפלטפורמות שיווק כדיי לעודד לקוחות לרכוש את המוצרים שלכם. זה יכול להיות בעזרת עסקאות בלעדיות, הזדמנויות לטווח קצר או הנחות מיוחדות.

מוצרי קדמ זה סוג של פרסום שיעזור לכם ליצור ולבנות קשרים חזקים וארוכי טווח עם הצרכנים שלכם.

חברות דיגיטל / משרדי פרסום משתמשות בפרסום של מוצרי קדמ לצורך הכרה חיובית דרך ביסוס של זהות מותגית, אמינות, איכות ונאמנות עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים מבחינה רגשית ואינטלקטואלית.

מה ההבדל בין תהליך של מוצרי קדמ לתהליך של ניהול קמפיינים?

במוצרי קדמ המטרה של אותו חברת פרסום או משרד פרסום היא להגדיל את המודעות והביקוש לגבי המוצרים ולגבי העסק, בעוד שבתהליך של ניהול קמפיינים המטרה היא יותר לכוון ליצירת רכישות והנעה לפעולה מיידית לטווח קצר.

בדר"כ משתמשים בשירותי ניהול קמפיינים רק לאחר שכבר יש מודעות למותג כך:

מיתוג: פרסומת בטלוויזיה שמראה חטיפי שוקולד טעימים

מוצרי קדמ: טעימות של חטיפי שוקולד בסופר

ניהול קמפיינים בפייסבוק: חטיפי שוקולד עכשיו לקנייה אונליין ב-50% הנחה!

איך לעשות אסטרטגיה שיווקית הכוללת מיתוג + מוצרי קדמ + ניהול קמפיינים ?

אנשי המקצוע של פוש דיגיטל מתמחים במשפכי שיווק ארוכים הכוללים את השלבים הבאים:

  1. המודעות / תשומת לב
  2. הסקרנות / העניין
  3. החשק / הרצון לקנות
  4. פעולה / רכישה / המרה

ישנים כמה מומחים שאתם צריכים שיהיו באסטרטגיה זו:

  • חברת מיתוג – שיודעת להעביר את המסר בצורה חדה, ברורה ומדוייקת, לספר את הסיפור, להציג את היתרונות ולייצר ערך עבור הלקוחות.
  • מנהל מכירות – תפקידו להשיג את היעדים של הארגון, לאתר ולגייס לקוחות חדשים, הצעות מחיר ועוד.
  • מנהל שיווק – תכנון האסטרטגיה השיווקית ותקשורת עם אותה חברת פרסום / משרד פרסום.
  • חברת פרסום / משרד פרסום – דואג לקופי, לעיצוב, ומעקב יומי על הקמפיינים, מי שמייצר בסוף את הלידים לעסק.
  • רכז אירועי שיווק – מתאים יותר לחברות המתעסקות באותם אירועי צדקה או אירועים אחרים
  • מומחה יחסי ציבור – תפקידו זה לתקשר עם הלקוחות בערוצי המדיה השונים כמו פרסום בטלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בעיתון, פרסום בשלטי חוצות ועוד.

אז מה נכון?

אין נכון או לא נכון.

מיתוג לעסקים מתאים לכל אותם בעלי עסקים שמוכנים להשקיע המון כדיי להרוויח המון בטווח הארוך.

בעוד שבפלטפורמות כמו ניהול קמפיינים בפייסבוק או ניהול קמפיינים בגוגל המטרה היא להשקיע ולקבל תמורה בטווח הקצר.

יהיה קשה להפוך למותג בין לילה דרך ניהול קמפיינים אך זאת הדרך להגדיל את העסק עד שיתאפשר תהליך המיתוג.

מעוניינים לשוחח איתנו?

יועץ פרסומי כבר מחכה לשיחתכם – התקשרו עכשיו והתייעצו איתנו

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן