fbpx
קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל מאפשר היום לכל בעל עסק לקדם את השירותים או המוצרים שלו. כמה קליקים והאתר שלכם במקום הראשון ברשת החיפוש הכי גדולה בעולם. איך מתחילים לעשות קידום ממומן בגוגל?

במיוחד עבורכם הכנה מאמר מקיף על איך מקימים קמפיין ממומן בגוגל, על מה כדאי לשים לב ואיך תשלמו פחות.

קידום ממומן בגוגל – שלב ראשון – הקמת חשבון מודעות

בשביל להתחיל לפרסם אתם צריכים להקים חשבון מודעות בגוגל. נכנסים ל Google Ads לוחצים על "מתחילים" בחלק העליון של המסך

נכנסים את הפרטים של כתובת הGMAIL שלכם ומגיעים להתחלה של הקמת הקמפיין, מסך הפתיחה הוא של קמפיין חכם של גוגל. קמפיין חכם פעול לבד ועל פי ההחלטות של גוגל. לא ניכנס לזה במאמר הזה, אנחנו ישר נעבור ל"מצב מתקדם".

בשלב הזה גוגל תשאל אתכם מה המטרה שלכם? בחרו את המטרה שבשבילה אתם עושים את הקמפיין ולחצו על "המשך".

לאחר שבחרתם במטרה, גוגל תשאל אתכם באיזה מהמיקומים שלה אתם רוצים לפרסם

הרשתות הפופולריות בקידום ממומן בגוגל

רשת החיפוש- גוגל תחשוף אתכם במילות חיפוש רלוונטיות ברשת החיפוש שלה שכולנו מכירים.

רשת המדיה- פרסום באמצעות באנרים באתרים שונים.

שופינג- פרסום מוצרים במנוע החיפוש.

וידאו- פרסום בYoutube

אלה האפשרויות שלרוב נשתמש בהם. במאמר הזה נתמקד ברשת החיפוש של גוגל.

כשנבחר במיקום הפרסום גוגל תשאל איזה פעולה הלקוח צריך לבצע בשביל להתקדם לעבר ביצעו ההמרה באתר. התשובה לשאלה הזאת משתנה בין קמפיין מקמפיין אבל לרוב נסמן "ביקורים באתר" ו"שיחות טלפון"

מלאו את שם הקמפיין שלכם. אנחנו ממליצים לרשום תאריך או נושא הקמפיין. לדוגמא: אדריכלות פנים| 21/2

כך יהיה לנו קל יותר להבין במה מדובר. לאחר שבחרתם שם לקמפיין, תצטרכו לבחור את הרשתות בהם יוצג הקמפיין שלכם. אם הקמפיין שלכם הוא רק לרשת החיפוש הורידו את האופציה "רשת המדיה" (כמו בתמונה)

מיקום

אם העסק שלכם הוא מקומי ולא פונה לכל ישראל ישנה אפשרות לטרגט ולהחריג מיקומים בשלב הזה. מסמנים "מיקום אחר" ובוחרים אילו מקימום לטרגט ואילו מיקומים להחריג. שימו לב טירגוט המיקום של גוגל לא הכי מדוייק ויכולים להגיע אליכם גם טלפונים מאיזורים שלא כוונתם אליהם ואפילו כאלה שהחרגתם.

שפה

גוגל בעצם יודעת את השפות שלכם מהדפדפן שלכם. גוגל תסמן לכם את השפה "עברית" אנחנו ממליצים להשאיר את השדה הזה פתוח כי מי שחיפש מילים בעברית בטוח יודע עברית. פשוט לחצו על האיקס ליד ה"עברית"

תקציב והצעת מחיר

הגענו לשלב המעניין. כאן אתם רושמים את התקציב היומי שלכם. התקציב היומי שלכם מאוד תלוי בעלות לקליק של מילות המפתח אותם בחרתם וכמות הקליקים שאתם רוצים ביום, זכרו שלא כל קליק מניב ליד (השארת פרטים או התקשרות) יהיו גם קליקים שלא יניבו כלום. אנחנו ממליצים בתור התחלה לשים 100 ש"ח ליום בשביל שתוכלו לנתח את התוצאות ולבצע אופטימיזציה לקמפיין.

בידינג

שלה הצעת המחיר עבור קליקים או המרות. בקמפיין חדש נבחר במקסימום קליקים ונציע את הצעת המחיר הממוצעת.

תוספים למודעה

כלי מאוד חשוב שגוגל נותנת לנו הוא להוסיף Sitelink. כך נוכל להגיד את שטח המודעה שלנו ולעניין את הגולש בשירותים נוספים שכוללים אצלנו בעסק. תוסף שיחה מאפשר לנו לשים טלפון במודעה, כך שיכולים להתקשר אלינו גם בלי להקליק.

קבוצת מודעות

קבוצת מודעות הכוונה לקבוצת מילות מפתח. כאן רשמו את מילות הפתח שלכם. חשוב שכל קבוצה תתמקד בנושא מסויים משום שלאחר מכן כתיבת המודעות תהיה טובה, ממוקדת בעלת ציון מעולה.

שלב כתיבת המודעות

בשלב זה אתם צריכים להיות יצירתיים ובראש של הלקוח שלכם. בהתאם למילות החיפוש שהזנתם חיפשו מה הלקוח שלכם חיפש כאשר הוא רשם את מילות המפתח הללו. פנו לרגש של הלקוח. רשמו 15 משפטי מחץ שיגרמו לגולש ללחוץ. לאחר מכן רשמו 4 תיאורים שיתנו לו עוד פוש ללחוץ על המודעה שלכם.

שלב התשלום

בשלב הזה תתבקשו להזין כרטיס אשראי וקוד קופון אם יש לכם.

מזל טוב! הקמתם את הקמפיין הראשון שלכם.

מה חשוב לדעת לפני שמתחילים קידום ממומן בגוגל

בשביל לפרסם בגוגל צריך שיהיה לכם נכס דיגיטלי שאליו תוכלו להפנות את הגולשים. אתם יכולים לבנות אתר תדמית או חנות דיגיטלית זה תלוי בתחום העסק שלכם. אפשרות נוספת היא פשוט לבנות דף נחיתה המרכז את השירות או המוצר שלכם.

אם בחרתם לעשות קידום ממומן בגוגל לאתר שלכם, שימו לב לא לעשות את הטעות שאנחנו נתקלים בה לא מעט והיא הפניית הפרסום לעמוד לא רלוונטי. אם אתם מתמקדים בשירות אדריכלות אתם צריכים להפנות לעמוד המתמקד בשירות אדריכלות ולא להפנות לדף הבית או לעמוד יצירת קשר. יש לזה מספר סיבות.

צריכים אתר תדמית או דף נחיתה? תוכלו לעזר בנו בבניית אתר תדמית או בניית אתר חנות.

מיקוד בקידום ממומן בגוגל

עם כמה שזה נשמע מוזר גוגל לא רוצה רק להרוויח כסף. לגוגל מאוד חשוב חווית המשתמש. אם המשתמש לא יהיה מרוצה "מהשירות" של גוגל הוא לא יחזור לחפש אצלה שוב. לכן גוגל שמה דגש על רלוונטיות של המודעה.

כן כן, לא רק בשירות קידום אורגני SEO צריך להתאים דף נחיתה ייעודיי למילת החיפוש. במידה ותפרסמו מילת מפתח מסוימת והיא לא תופיע בראש הדף או מספר פעמיים בעמוד גוגל תדרג את המודעה בציון איכות נמוך.

גוגל לא תפסיק לחשוף אתכם אבל ההשלכות של ציון איכות נמוך הוא תשלום גבוה. גוגל תגבה ממכם את המקסימום על קליק בשביל להצדיק את החשיפה של העמוד הלא רלוונטי שאתם מציגים.

איך בודקים את הציון הרלוונטיות שלנו למילות המפתח כשעושים קידום ממומן בגוגל?

נכנסים לקטגוריה "מילות מפתח" ולאחר מכן "מילות מפתח לרשת החיפוש".

מצד שמאל יופיע לכם סרגל נכנסים לאפשרות "עמודות". "שינוי עמודות"

נכנסים לקטגוריה "ציון איכות"

ומסמנים את הציון איכות

עכשיו כשנחזור למילות המפתח נוכל לראות את ציון האיכות שלנו מול מילת המפתח

חשוב לשמור על ציון איכות כמה שיותר גבוה. כך לא תשלמו על קליקים יקרים.

מה ההבדל בין CPC לבין CPA לבין CPR?

קיצורהסבר
CPCמייצג עלות לקליק (Cost Per Click)
CPMמייצג עלות לאלף חשיפות (Cost Per Mile)
CPLמייצג עלות פר ליד (Cost Per Lead)
CTRמייצג שיעור קליקים גבוה (Cost Per Rate)
CPVמייצג עלות לצפייה (Cost Per View)
CPIמייצג עלות פר רכישה (Cost Per Install)
CPAמייצג עלות פר רכישה (Cost Per Acquisition)
אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן