קידום ממומן באינסטגרם

קידום ממומן באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה שהפכה לכלי השיווק המומלץ עבור עסקים רבים. עם זאת, יכול להיות קשה למצוא הזדמנויות עסקיות באינסטגרם. קידום ממומן באינסטגרם הוא אסטרטגיה המאפשרת לך לקדם את העסק או המוצר שלך באמצעות פוסטים ממומנים. הרעיון מאחורי אסטרטגיה זו הוא שמשתמשי אינסטגרם יראו את המודעות שלך וילחצו עליהן כדי לקבל מידע נוסף על המוצר או השירות המפורסם.

קידום מסוג זה הצליח עבור מותגים רבים, מכיוון שהוא מאפשר להם לייצר מודעות למוצרים שלהם על ידי התמקמות מול לקוחות פוטנציאליים שכבר נמצאים באינסטגרם. אינסטגרם מספקת מספר כלים למפרסמים, כגון מסעות פרסום אוטומטיים, מיקוד לקהלים ספציפיים וכלי ניתוח כמו Insights המספקים נתונים על ביצועי המודעות שלך. כדי להתחיל עם פרסום באינסטגרם, תחילה צריך ליצור חשבון ולאחר מכן לבחור באחת מהאפשרויות הבאות: פוסטים מקודמים או עדשות מקודמות.

איך מתחילים לעשות קידום?

קידום ממומן הוא צורה חדשה של שיווק באמצעות תוכן שהולך וגדל בפופולריות. זה מאפשר לחברות להגיע לקהל המעורב ביותר, וזו יכולה להיות דרך מצוינת לייצר לידים לעסק שלך.

ישנן שלוש דרכים בהן תוכלו להתחיל לבצע קידום ממומן באינסטגרם:

1) השתמש במודעות אינסטגרם

2) צור פוסטים ממומנים משלך

3) שותפות עם משפיענים

טיפים למתחילים בקידום ממומן באינסטגרם:

כדי להתחיל לעשות קידום באינסטגרם, צריך סיפור ייחודי משכנע ומוצר נהדר. ובנוסף גם צריך לדעת איך לקדם את המוצר כדי שישימו לב אליו. כמה מהדרכים הטובות ביותר להתחיל הן על ידי מעקב אחר משפיענים שכבר עושים קידום ממומן באינסטגרם. כך תוכלו ללמוד מהם ולקבל כמה רעיונות לקמפיינים שלכם.

השלב הבא הוא בחירת האשטאגים מתאימים שיעזרו לך להשיג עוקבים ומעורבות בחשבונך. מצא hashtags שרלוונטיים לנישה או לקהל שלך, כך שתקבל יותר עוקבים שסביר להניח שגם יעסקו בפוסטים שלך.

לאיזה עסק מתאים קידום ממומן באינסטגרם?

אם אתם מחפשים קידום ממומן באינסטגרם שיתאים למותג שלכם, אז התשובה פשוטה – כולם.

הקידום הממומן באינסטגרם הוא דרך מצוינת להשיג יותר עוקבים ולהגיע לקהלים חדשים. סוג זה של שיווק במדיה חברתית הוכח כיעיל מאוד בעבר וזה משהו שכל מותג צריך לנסות לפחות פעם אחת.

ניתן להשתמש במבצעים ממומנים בדרכים שונות – מותגים מסוימים עשויים להשתמש בהם כדרך לקדם את המוצרים שלהם, בעוד שאחרים עשויים להשתמש בהם כצורה של מעורבות עם הקהל שלהם.

מהי שיטת הפרסום באינסטגרם ואיך זה עובד?

אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שגדלה בפופולריות בשנים האחרונות. זה גם מקום מצוין לפרסם את העסק שלך.

שיטת הפרסום באינסטגרם היא באמצעות פרסום בתשלום. חברה יכולה לבחור לשלם עבור פוסט ממומן או באנר מודעה. עלות הפרסום באינסטגרם תלויה בגודל הקמפיין ובסוג המודעה שתרצו להפעיל.

ככל שאינסטגרם גדלה, מפרסמים מוצאים הזדמנויות חדשות לפרסום בפלטפורמה זו. לפי נתונים שפרסמה אינסטגרם ב-2017, יותר מ-300 מיליון אנשים משתמשים בסטורי כל יום ומספר זה ממשיך לגדול באופן אקספוננציאלי עם הזמן.

מהם ההבדלים בין פלטפורמות הפרסום השונות?

ישנן פלטפורמות פרסום רבות העומדות לרשות המפרסמים כדי להגיע לקהל היעד שלהם. פלטפורמות אלו כוללות מדיה חברתית, שיווק במנועי חיפוש, מודעות באנר, פרסומות ברדיו ופרסומות טלוויזיה.

להלן ההבדלים בין פלטפורמות הפרסום השונות:

– מדיה חברתית היא פלטפורמה שבה אנשים חולקים מידע על עצמם ועל תחומי העניין שלהם עם אחרים. זה מקום שבו אנשים יכולים ליצור אינטראקציה עם מותגים ואחד עם השני.

– שיווק במנועי חיפוש ידוע גם בשם SEM או SEO אשר מייצג אופטימיזציה למנועי חיפוש. זוהי שיטה לאופטימיזציה של אתרים כך שהם יופיעו גבוה יותר בתוצאות החיפוש כאשר מישהו מחפש מילות מפתח מסוימות במנוע חיפוש כמו גוגל או בינג.

– מודעות באנר מוצגות בחלק העליון של דפי אינטרנט באתרים שונים וניתן לראות אותן על ידי כל מי שמבקר בדף זה. הם ידועים גם כפופ-אפים מכיוון שהם מכסים חלק מתוכן העמוד עד ללחיצה על ידי המשתמש.

– פרסומות ברדיו הן פרסומות קצרות המשמשות לקידום מוצרים או שירותים במאמץ להשיג יותר מכירות.

בחרו בנו לפרסם באינסטגרם הממומן שלכם!

לא קל למצוא את המפרסם הטוב ביותר עבור חשבון האינסטגרם שלכם. הסיבה לכך היא שאינסטגרם היא פלטפורמה שבה משתמשים חופשיים לבחור מה הם רוצים לראות. אנחנו חברת שיווק דיגיטלי עם צוות של קופירייטרים, מנהלי קמפיינים ומומחי מדיה חברתית שמתמחים בפרסום באינסטגרם. אם אתם צריכים עזרה באסטרטגיית השיווק במדיה החברתית או רוצים להצמיח את המותג שלכם באמצעות פוסטים ממומנים באינסטגרם, צרו איתנו קשר עוד היום!

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן