fbpx
קידום אורגני מחיר

קידום אורגני מחיר

בימים שבהם ברור הצורך בשירותי קידום אורגני, המחיר היא שאלה שאתם רוצים לקבל עליה תשובה ברורה.
כדי לסייע לכם להבין מה הוא טווח המחירים המקובל על בעלי מקצוע לתהליכי קידום אתרים אורגני, יצרנו לכם מחירון קידום אתרים מעודכן.

כל מי שחיפש קידום אתרים בגוגל, שמע מחירים בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים. אז ממה נובע ההפרש ואיך תקבלו את התמורה להשקעה שלכם?

ממה נובע קידום אורגני מחיר?

קידום אתרים בגוגל או בשמו השני – קידום אורגני, זה מעין שיתוף פעולה מול גוגל. לגוגל יש 208 פרמטרים שחלקם סודיים וחלקם גלויים.

ככל שתעמדו בדרישות שלו, כך הוא יקדם אותכם בתוצאות. ככל שתעשו מניפולציות וקידום שחור, כך הוא יזרוק אותכם בתוצאות.

מבין הפרמטרים המרכזיים:

תוכן איכותי

גוגל מודדת את משך הזמן שהמשתמשים "בילו" אצלכם באתר, לחצו על עמודים נוספים וגללו מטה. כך היא בעצם מסיקה אם התוכן איכותי או לא. השקיעו בתוכן רלוונטי למשתמש. כתבו בצורה מעניינת. זה נכון שצריך להתאים את התוכן גם לפרמטרים של גוגל אך בסופו של דבר מי שקובע האם להשאיר ליד/ לקנות זה לא גוגל אלה המשתמש. אל דאגה במידה והתוכן איכותי והגולשים שוהים זמן רב באתר אתם אוטומטית תעלו במיקומים של גוגל.

אתר מהיר וידידותי למשתמש

האתר חייב להיות מהיר בכל המכשירים מובייל / טאבלט / מחשב נייח. הסבלנות של הגולשים קצרה, במידה והאתר עולה לאט הם פשוט ממשיכים לאתר הבא. נטישה מהירה גורמת לגוגל לחשוב שהאתר לא מעניין לכן גוגל הציבה סטנדרט למהירות אתר. הסטנדרט עומד על שנייה בערך לעלה של התוכן הראשוני.

קישורים חיצוניים

בדקו מאיפה מגיעים אליכם קישורים. האם הם מגיעים ממקורות אמינים או מאתרים מפוקפקים. גוגל רואה בקישורים חיצוניים בתור המלצה, במידה וההמלצה תגיע ממקור מפוקפק גוגל תראה גם אתכם ככאלה. לפני שאתם רוכשים קישורים או עושים החלפת קישורים. בדקו את הדברים הבאים:

  • האם הקישור מגיע מאתר שקשור לתחום העסק שלכם.
  • בדקו למה אתרים הוא פנה. אתר המפנה להרבה אתרים לא נתפס אצל גוגל בתור "ממליץ" טוב כי הוא ממליץ על כולם.
  • בדקו את כמו הטראפיק שאתר מקבל.

אופטימיזציה

צריך לתת הסבר לגוגל מה מכיל כל כותרת, עמוד ותמונה. בעזרת התוסף "יוסט yoast" נוכל להסביר לגוגל על מה העמוד מדבר. גוגל לוקחת אוטומטית את מה שהיא מחשיבה בתור כותרת והתיאור ופשוט מציגה במנוע החיפוש, גוגל היא מכונה בסופו של דבר ויש מקרים שיוצאים כותרות לא תקינות מה שגורם לאי הקלקה על התוצאה. בעזרת יוסט תוכלו לשנות את הכותרות שמופיעות בגוגל ואת התיאור שמופיע.

דוגמה לאופטימיזציה:

מחרים של קידום אתרים בגוגל

מה כדאי לשאול חברה לקידום אתרים לפני תהליך הקידום

חשוב מאוד להפריד בין קידום אורגני On site לבין קידום אורגני Off site.

עבור קידום אורגני Off site לאתר בסיסי תשלמו בין 1,500 -1,000 ₪

עבור קידום אורגני On site לאתר בסיסי תשלמו בין 1,500 -1,000 ₪

עבור שילוב של שניהם תשלמו בין 2,000-3,500 ₪

הכול תלוי בתחרות האתר, כמות המאמרים, וכמות ואיכות הקישורים שיסופקו לכם.

קידום אורגני מחיר: השירות שמתאים לכם – בעלות שמתאימה לכם

בנושא קידום אתרים מחיר לרוב הוא תלוי שירות, זמן, ואנחנו מציעים לכם שלושה מסלולי תמחור, בהתאם לסוג האתר ולצרכים שלכם, כדי להביא אתכם למקום הראשון בגוגל:

חבילת Basic – תוכנית קידום אתרים בסיסית זו מיועדת לאתר בראשית דרכו, עם מספר מצומצם של כניסות לאתר (בדרך כלל עד מאה גולשים).
אנו מציעים לכם להקפיץ את האתר הקיים שלכם לחשיפה רחבה יותר של קהל היעד, על בסיס שלוש פעולות מרכזיות.
ראשית, אנו נאפיין את קהל היעד המרכזי של המוצר או השירות שלכם.
לאחר שנבין אל מי אתם רוצים לפנות, נפתח במחקר מילות מפתח מעמיק, שיציג לכם את כל מילות החיפוש שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יחפשו.
על בסיס מחקר המילים אנו נקדם אורגנית (SEO), אנו נקדם אתכם אורגנית למקום הראשון בתוצאות החיפוש של הלקוחות בגוגל.
את תהליך ה SEO אנו נעמיק בעזרת העלאת שני מאמרים כתובים, בצורה איכותית ורהוטה, בכל חודש לאתר שלכם, ונעבה את הצלחת התהליך, בעזרת החלפת קישורים איכותיים עם אתרים שונים.
מחיר חבילת השירות הזו, מתחילה מסכום של 2,000 ₪.

חבילת Special – אתרים עם נפח פעילות רחב יותר, צריכים להעמיק את הרמה המקצועית. בניהול קידום אתרים בגוגל מחיר חבילת שירות לאתרים בינוניים (שבהם עד אלף כניסות), מתחיל מ 2,500 ₪.
במסגרת חבילת השירות הזו, על בסיס כל השירותים של חבילת הבסיס, אנו נבצע תהליך אופטימיזציה עמוק ונרחב באתר שלכם, אשר כולל שדרוג לתמונות ולתוכן הקיים, כמו גם אופטימיזציה לקוד האתר איתו אתם עובדים.
זאת לצד העלאה של ארבעה מאמרים מקודמים באיכות כתיבה מושלמת בכל חודש, והחלפה של קישורים איכותיים.
וכדי לאפשר תנועת לקוחות ברמה רחבה יותר, אנו נעלה קמפיין טראפיק לאתר, שיניע את הגולשים לראות את התכנים שלכם.

חבילת Premium – חבילה זו, מתאימה לאתרים מקצועיים, גדולים ומנוסים יותר. על בסיס כל השירותים בחבילות הקודמות, אנו נציע לכם ליצור תפוצה רחבה יותר של תנועת גולשים, לאתר שלכם. זאת, על ידי העלאת עשרה מאמרים מקודמים בכל חודש.
במקביל, אנו נרכוש בשבילכם קישורים מאתרים גדולים ומקצועיים יותר, על פי הצורך המקצועי שניצב לפניכם. וזאת, בעלות של 3,250 ₪.

חבילה מותאמת אישית- על פי שעות עבודה נתמחר לכם את עבודת הקידום שלנו. בין אם זה 8 שעות בחודש או 80 שעות בחודש. בחבילות קטנות מותאמות אישית נוכל להתמקד בדברים הקריטים כמו באגים, החלפת קישורים והכנסת מאמרים

מה תקבלו אם תעשו קידום אורגני ואיך הוא קשור לניהול קמפיין בגוגל?

מטרת קידום אורגני בגוגל זאת אותה מטרה כמו ניהול קמפיינים בגוגל – להשיג טראפיק איכותי ומדויק לאתר שלכם שיתורגם כלידים שיתורגמו כלקוחות. היתרון הגדול של קידום אורגני הוא שלאחר שתתפסו ביטויי מפתח רלוונטיים, כבר לא תצטרכו לשלם לגוגל ותוכלו להנות מטראפיק איכותי שמגיע לאתר שלכם באופן קבוע.

היתרון הגדול של ניהול קמפיין בגוגל הוא שאתם תוכלו להיות במקומות הראשונים כבר מהיום הראשון.

אז מה אנחנו מציעים?

ההמלצה שלנו היא שילוב של שניהם. מהניסיון שלנו ניהול קמפיינים בגוגל משפר את תהליך קידום אתר בגוגל בכך שגוגל מתעדפת אתרים שיש להם הרבה טראפיק. קידום אתר בגוגל תורם לאותו ניהול קמפיין בגוגל בכך שהוא משפר את מחיר הביד. עוד על זה תוכלו למצוא במאמר שלנו מה זה בעצם קידום באינטרנט.

קידום אורגני מחיר טוב יותר בוויקס או בוורדפרס?

לפי הניסיון והידע שלנו, אתרים שבנויים בוורדפרס מקודמים הרבה יותר בקלות מאשר אתרים שמקודמים בוויקס. גם בכל הקשור לשירותי ניהול קמפיינים בגוגל או ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, וורדפרס היא פלטפורמה שמניבה תוצאות טובות יותר. זה מאחר שהרובוטים של גוגל מאנדקסים אתרים כאלו בקלות יותר. אם עוד לא ביצעתם בניית אתר אינטרנט, אנו ממליצים לכם לבצע בניית אתר וורדפרס ולא בניית אתר וויקס.

קידום אורגני מחיר אז קדימה התקשרו, ולעבודה!

כל שנותר לכם בשלב זה, כדי להגיע למצב שיא החשיפה וההצלחה, הוא להבין ולמפות את הצרכים שלכם. ואם אתם לא יכולים לשים את האצבע במדויק על כל הדרישות המקצועיות שלכם, אנו נשמח לסייע לכם לעשות את הצעדים הראשונים בעולם הדיגיטלי, בזכות חבילות השירותים הדינאמיות שאנו מציעים.

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן