לפני כמה ימים פנה אליי אדם שרצה לדבר איתי בדחיפות על השיווק של העסק שלו.
האדם הזה, בעל מחזור מכירות גדול יותר משל כמה לקוחות בסייז מדיום שלנו ביחד.
אני מדבר איתכם על מיליוני דולרים, והחזר השקעה של 1:20.
אז למה הוא התקשר אליי ומה היה לו כ"כ דחוף לדבר איתי?
החיים בטווח הקצר והחיים בטווח הארוך
כשמדברים על קידום אורגני, חושבים רחוק.
זה מה שאני תמיד אומר ללקוחות שלי, אתם רוצים להשיג תפוחים כאן ועכשיו או שאתם רוצים לשתול את העץ.
עסקים מתחילים יגידו שמעניין אותם הכאן ועכשיו ויתחילו איתנו בדר"כ בניהול קמפיינים בפייסבוק / בגוגל / לינקדאין / אאוטבריין / טאבולה.
אבל עסקים שכבר מנהלים עסקים כמה שנים, בהנחה ומנהלים טוב, יש להם ריוחיות שמרשה להם להשקיע את התקציב שלהם גם בפלטפורמה של הקידום אתרים.
אז למה קידום אורגני לארגון זה כל כך חשוב?
תחשבו על מותג. כל מותג שאתם מכירים. כדיי לא לציין שמות, אגיד לכם שכנראה הוא מוכר את המוצר / השירות שלו פי 50-100 מכמה שזה עולה לו.
ולמה?
ניחשתם נכון. כי הוא יכול.
אז נחזור לסיפור עם אותו אדם שסיפרתי לכם. במקרה שלו הוא מכר באמזון מוצרים והמיתוג שלו היה אפסי.
כלומר חשיבה לטווח קצר, יש קמפיין יש רכישות, אין קמפיין אין רכישות.
ומה קורה לעסק שהוא לא מותג? עסק אחר עם טיפה יותר מיתוג מעיף אותו לקרשים.
וזה בדיוק מה שקרה.
צץ עסק אחר, שמכר את המוצרים בסנט אחד פחות וכל העסק של אותו אדם קרס.
עכשיו הוא הבין שהוא צריך קידום אורגני ומיתוג אגרסיבי וככה הוא פנה אלינו.
קידום אורגני לארגון – יותר מרק מיתוג
לנו בפוש דיגיטל חשוב להראות החזר על השקעה. אנחנו אפילו משתמשים במערכות שעולות לנו כסף רק כדיי להראות ללקוחות שלנו שחור על גבי לבן את ההחזר שלהם בצורה ישירה.
כלומר מכל פלטפורמה כמה השקיעו וכמה הרוויחו.
במקרה של קידום אורגני, אנחנו ממש מראים להם את הריוחיות בצורה ברורה.
לעסקים קטנים זה לוקח זמן ויותר קשה, לכן אנחנו בדרך כלל נמליץ לבוא קודם לניהול קמפיינים.
אבל לעסקים גדולים?
תחשבו מה קורה עם לחברה מסוימת הביטוי מאווררים עולה במקום לתוצאה 3 לתוצאה 1?
או הביטוי חומרי ניקוי מגיעים מתוצאה 2 לתוצאה 1?
ניחשתם נכון. מדובר על עליה ברווחים בעשרות אחוזים.
אז למה קידום אורגני לארגון דווקא עם פוש
כל חברה לעיצוב אתרים עושה עבודה יפה אבל היא לא כל כך מותאמת לקידום אורגני.
לדוגמה משתמשים בפיצ'רים כבדים ובתמונות בעלות איכות מאוד גבוהה.
כל חברה לקידום אתרים עושה עבודה יפה אבל היא לא כל כך מותאמת לניהול קמפיינים.
לדוגמה מוסיפים הרבה מאוד תכנים, מה שפוגע בהנעה לפעולה של המשתמש.
כל חברה לניהול קמפיינים עושה עבודה יפה אבל היא לא כל כך מותאמת לכתיבה של האתר.
לדוגמה לא מבינים איך אפשר לשפר את ההנעה לפעולה.
כמו שסטיב ג'ובס המציא את אייפון 1 ואז יצא אייפון 2, ואז אייפון 3 וכן הלאה.
ככה בדיוק אנחנו עובדים.
לוקחים את המוצר הרזה ומשדרגים אותו.
הכול תחת ניתוח מעמיק בזמן אמת, יצירת תובנות מהנתונים, ושילוב כל הצוות בפרויקט (מעצבת, מתכנת, קופירייטרית, מנהל קמפיינים וכמובן איש SEO ככה שהכול יסונכרן כמו שצריך).
בימים אלו אנו עושים זומים אחד על אחד וגם פגישות פרונטליות אצלנו / אצל לקוחות פוטנציאלים ללא עלות.
בפגישות האלו אנחנו מגיעים עם אסטרטגיה מסודרת אחרי ניתוח מעמיק, איך נוכל לעזור לארגון שלכם לגדול למימדים גדולים יותר.
אז תנו לנו לעזור לכם, ותאמו איתנו עוד היום 😊