fbpx
יותר לקוחות

פרסום עסקי כך תביאו לקוחות חדשים בחינם!

ישנם מספר שיטות שמאפשרות לנו לעשות פרסום עסקי בדיגיטל. במיוחד עבורכם ריכזנו כמה מהם.

ישנם בעלי עסקים שנמצאים בשלב שחברת פרסום היא הוצאה גדולה עבורם ואינם יכולים להוציא את העבודה לגורם מקצועי ולבצע ניהול קמפיינים או קידום אורגני. במיוחד עבורכם הכנו מספר טיפים שיעזרו לכם לקבל לקוחות בחינם.

פרסום בקבוצות פייסבוק

היתרון בפרסום עסקי בקבוצות פייסבוק הוא האפשרות לבחור קהל מטורגט. אם אתם אדריכלים למשל, תוכלו לבחור בקבוצה לעיצוב פנים או קבוצה של העיר שלכם.
זאת חשיפה נמוכה אומנם אך בהחלט יכולה להיות אפקטיבית. חשיפה שיכולה לספק לכם את הלקוחות הראשונים שלכם.
טיפ לפרסום בפייסבוק – בחרו כמה קבוצות והקפידו לברר את החוקי הפרסום שלה, ישנם קבוצות המאפשרות לפרסם רק ביום בשבוע וישנם קבוצות שלא מאפשרות בכלל.

פרסום באינסטגרם

אם עוד אין לכם אינסטגרם אז קדימה לפתוח!
חשוב מאוד לקשר בין עמוד הפייסבוק לעמוד האינסטגרם ולהוסיף האשטגים לפרופיל.
עוד טיפים בנושא פרסום באינסטגרם – תוכלו למצוא במאמר שלנו "איך לקדם עסק באינסטגרם".

פרסום בלינקדאין

רבים לא יודעים זאת, אך גם פרסום עסקי בלינקדאין מאפשר לנו לפרסם בקבוצות.
הקפידו למלא את כל הפרופיל ולייצר תוכן מעניין. כך תוכלו ליצור שיתופי פעולה ולגייס לקוחות רלוונטים.
טיפ עבור פרסום בלינקדאין – במידה ואתם יכולים להציע את השירות / המוצר שלכם גם לקהל בחו"ל, הקפידו לכתוב באנגלית.

פרסום בטוויטר

בלשונית החיפוש של טוויטר יש אפשרות לעשות חיפוש מתורגט לקהל היעד שלכם. אם נחזור לדוגמה של אותו אדריכל, הוא יוכל לחפש "איך לעצב את הבית" או "מצא אדריכל" וכך יגיע לאנשים שמחפשים את השירות שלו.
טיפ עבור פרסום בטוויטר – הקפידו לבצע כמה שיותר מעורבויות בפלטפורמה.

ייצור שיתופי פעולה

דברו על העסק שלכם עם כמה שיותר אנשים. כך תוכלו לקבל טיפים וגם לייצר שיתופי פעולה.
טיפ לשיתופי פעולה – וודאו שאכן השיתוף פעולה מניב פירות לשני הצדדים, ואל תבזבזו את הזמן אם אתם רואים שאתם לא מייצרים כסף ביחד.

לידים קרים

דרך מעולה להגיע ללקוחות ש-אתם רוצים. אל תתביישו ופשוט תרימו את הטלפון ותציגו את השירותים שלכם. אם אתם רוצים לעבוד בסקיילים יותר גדולים תוכלו גם לשלוח מיילים.
טיפ ללידים קרים – שימו לב לא לשלוח מיילים בצורה פרסומית אלא מייל רלוונטי לנושא.
אחרת זה יחשב כספאם.

פגישות פיזיות

איש מכירות טוב הוא אדם עם ביטחון. חלקם נולדים עם זה אבל כולם יכולים ללמוד ולהשתפר. דרך נוספת שתעזור לכם להביא יותר לקוחות בחינם היא פשוט להגיע לעסק רלוונטי ולבקש לדבר עם המנהל.
טיפ לפגישות פיזיות – תנו בריף קצר עליכם, תקשיבו לקשיים של הלקוח, והבינו אם יש לכם פיתרון שעונה על הקשיים האלו.

כנסים ואירועים

ישנם הרבה מפגשים בהם בעלי עסקים מייצרים שיתופי פעולה. זאת דרך מצוינת להכיר לקוחות פוטנציאלים ושיתופי פעולה רלוונטים.
טיפ לכנסים ואירועים – לפעמים שיתוף פעולה יכול לייצר הכנסה גדולה יותר מלקוח אחד. לכן כוונו דווקא לשיתופי פעולה גדולים מאשר ללקוחות.

פרסום בעזרת פודקאסט

אנשים קונים ממומחים. ולמה להיות עוד בעל עסק אם אפשר להיות המומחה? בעזרת פודקאסטים תוכלו לייצר תוכן איכותי שיגרום לאנשים להקשיב לכם ובסופו של דבר להיות לקוחות שלכם. גם להיות אורחים בתור התחלה זה יכול להספיק כדיי ליצור מודעות.
טיפ לפודקאסטים – אנשים קונים רק שהם מבינים מה הערך שאתם מספקים לכם. אז הקפידו לייצר ערך שיהיה רלוונטי ללקוחות שלכם.

התנדבויות

עשו כמה פרויקטים בהתנדבות או במחיר עלות כדיי לייצר לעצמכם תיק עבודות. לאחר מכן גם יהיה לכם מה להראות ללקוחות שלכם וגם הקארמה תחזור אליכם לטובה.
טיפ להתנדבויות – בחרו נושא שקרוב לליבכם, כך תוכלו להציג את האופי שלכם ושל העסק שלכם.

רוצים לעלות לשלב של הגדולים?

לקבל אסטרטגיה שיווקית שתייצר לכם תזרים לידים קבוע?

התקשרו עכשיו או צרו קשר עם אחד היועצים שלנו ותקבלו את כל האינפורמציה איך פוש דיגיטל מבצעים ניהול קמפיינים דיגיטליים שיגרום לעסק שלכם לקבל פוש בדיגיטל!

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן