fbpx
איך מפרסמים בגוגל - פרסום בגוגל

פרסום ממומן בגוגל – איך מפרסמים בגוגל?

רשת האינטרנט תופסת מקום גדול יותר ויותר במאמצי השיווק הדיגיטלי של חברות וגופים. כחלק מהמאמצים להגיע לקהל לקוחות גדול ככל האפשר – עסקים רבים בוחרים להקים אתר אינטרנט ללא פרסום בגוגל. אך חשוב לדעת כי להקים אתר אינטרנט זה לא די על מנת להגיע ללקוחות פוטנציאליים. על מנת שהאתר של העסק יגיע לחשיפה גדולה ככל האפשר – יש צורך לעשות עבורו ניהול קמפיינים בגוגל.
פרסום בגוגל חשוב מכמה סיבות. ראשית, גוגל הוא מנוע החיפוש העיקרי שבו משתמשים גולשים בארץ ובעולם. כאשר מבקשים למצוא דבר מה באינטרנט – מידע או עסק, נכנסים קודם כל לגוגל ומחפשים.
סיבה נוספת היא שמכיוון שעסקים רבים מאותו תחום מקימים אתרים וזקוקים לשיווק דיגיטלי – ישנה תחרות בתוצאות החיפוש של גוגל.

אפשרויות הפרסום בגוגל משלבות גישות PUSH וגם גישות PULL. מומלץ מאוד להבין את הקהל ואת הדרך שבו הוא קונה לפני שבכלל מתחילים. ואם כבר הבנתם, הגיע הזמן להתחיל:
פרסום אתרים בגוגל מתאפשר ב-2 צורות – האחת היא דרך פרסום ברשת החיפוש והשנייה היא דרך פרסום ברשת המדיה.

פרסום בגוגל דרך רשת החיפוש

מודעות טקסט

מודעות הטקסט הן המודעות שמופיעות בדר"כ בראש החיפושים של גוגל. תוכלו לזהות אותן בעזרת המילה "מודעה" בשחור בפינה הימנית של המודעה.
כמו מודעה של גוגל אורגני היא מורכבת מ-2 כותרות, כתובת האתר ותיאור, לכן קל מאוד להתבלבל בין מודעה ממומנת לאותה מודעה אורגנית.
המטרה העיקרית שלה היא למשוך קהל לקנות שירות מסויים או לבצע פעולה כמו יצירת קשר והרשמה.
פרסום בגוגל מחיר יקבע על פי עלות הקליק, שאת הערכה שלו תוכלו למצוא בגוגל אדס.

גוגל שופינג

מודעות של גוגל שופינג הן אותן מוצרים המופיעים בראש החיפושים של גוגל, עוד לפני אותן מודעות ממומנות.
מכילות כותרת, מחיר ואת שם האתר.
שימוש במודעות האלו נותן הצצה לגולש על המוצר ומתאים מאוד לעסקים המוכרים מוצרים דרך האינטרנט בשונה משירותים המתאימים יותר למודעות טקסט.

פרסום בגוגל דרך רשת המדיה

אם ראיתם פעם מודעות שקופצות לכם באתר שגלשתם בו, סביר להניח שנתקלתם באותו פרסום ברשת המדיה.
לגוגל יש למעלה מ-3 מיליון אתרים שעובדים איתה בשיתוף פעולה כמו YNET, מאקו, וואלה ועוד.
אותם אתרים מאפשרים לחשוף מודעה של גוגל שיכולה לכלול טקסט ועיצוב ויכולה לכלול גם רק טקסט.

המטרה העיקרית של פרסום ברשת המדיה היא החל מחשיפת האתר, מיתוג עסקי וגם להניע את הקהל לפעולה.

גוגל רימקטינג

גוגל מאפשר לכם להגיע לקהל שביקר אצלכם באתר אך לא ביצע המרה. המרה יכולה להיות השארת פרטים, קניית מוצר, הרשמה או כל דבר אחר שקבעתם.

אותו רימקטינג זאת אסטרטגיה מנצחת בכל הקשור לשירותים ומוצרים מורכבים אשר מתאימים בדר"כ כאשר לוקח ללקוח הרבה זמן לקבל החלטה.

זה יכול להיות אדם פרטי המחפש להשקיע בנדל"ן או מנהל רכש שמעוניין לרכוש מערכת חדישה לעסק.

קידום ממומן ביוטיוב

אנו נתקלים בכל יום באותן פרסומות קצרות של 5 שניות, 15 שניות וגם 30 שניות.
אלו אולי מודעות מעצבנות, אך בהרבה אסטרטגיות שיווק קידום ממומן ביוטיוב אפקטיבי למדיי.

פרסום ביוטיוב מזכיר קצת את אותו פרסום ברשת המדיה כי גם המטרה שלו היא לחשוף את האתר, לתת מיתוג עסקי ולהניע את הקהל לפעולה.

חשוב מאוד לדעת לבצע את הפרסום בצורה נכונה כדיי לא ליצור השפעה הפוכה – שהיא לייצר אנטיגוניזם למוצר / שירות.

קידום של אפליקציה

אם יש ברשותכם אפליקציה אותה תרצו לקדם, אחת האפשרויות העומדת ברשותכם היא פרסום אפליקציה בגוגל.

דרך אפשרות זאת תוכלו למשוך קהל רלוונטי שמבצע הורדות של אפליקציות דרך הצגת המודעה באתרים ובאפליקציות רלוונטיות.

דרך שילוב של קהל שמבצע מעורבות באופן קבוע ביחד עם הצגת המודעות באפליקציות, פרסום אפליקציה בגוגל היא אחת הדרכים הנכונות ביותר לפרסום אפליקציה.

פרסום בגוגל

שני סוגי קידומים קיימים כיום קידום ממומן וקידום אורגני בגוגל

ישנם שני סוגים של קידום בגוגל. הסוג הראשון נקרא קידום אורגני. הקידום האורגני מתייחס לתוצאות שמנוע החיפוש מאתר בעצמו (בעזרת האלגוריתם שלו). קידום אורגני בגוגל הוא עצמאי, ומלאכת הקידום של בעלי האתר או המקדם היא להתאים את האתר לדרישות של מנוע החיפוש, על מנת להופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות.

קידום אתרים זה מתבצע בעיקר על ידי השגת קישורים שמופנים לאתר העסק, יצירת תוכן איכותי ונרחב באתר, וטיפול בסוגיות טכניות כמו מהירות העלאת הדפים והתאמה לטלפונים סלולריים.

קידום ממומן הוא קידום של שיווק ופרסום בגוגל. מדובר במודעות שמוצגות בין תוצאות החיפוש על ידי גוגל. אלו הן מודעות בתשלום, ובעלי האתר משלמים לגוגל על פי כמות הכניסות לקישור הממומן.

אז – איך לבחור את הדרך הנכונה?

מאחר שכל עסק מעוניין להיחשף כמה שיותר ברשת, קידום בגוגל הוא היום חובה עבור כל בעל אתר. מומלץ לפנות לחברה מקצועית שעוסקת בכך, על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

מומלץ מאוד להתייעץ עם משרד פרסום או חברת פרסום בגוגל.

יש חשיבות מכרעת בבניית אסטרטגיה שיווקית כדיי לשפר את איכות הליד והוזלת מחירו.

לפרטים נוספים על בחירת הדרך הנכונה לבצע פרסום בגוגל השאירו פרטים או התקשרו עכשיו ויועץ פרסומי יחזור אליכם

אהבתם את התוכן?
הרשמו לניוזלייטר שלנו!
העסק שלך זקוק לפוש?

אנחנו מעניקים שיחת ייעוץ וניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

השאירו פרטים

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה

דילוג לתוכן