אז יש לכם כבר תזרים לידים קבוע לעסק עם עלות מוערכת לליד.
אתם לא בהכרח יודעים למדוד אותו אבל אתם יודעים שהוא קיים ושאם תגדילו תקציב תקבלו יותר לידים משמע יותר תוצאות.
כל כך פשוט? אז זהו שלא.
פוש דיגיטל עם טיפים לעסקים שיעזרו לכם לשבור את רף המיליון:
1. מה שלא ניתן למדוד לא ניתן לשפר
אל תסתכלו על לידים, לא על לייקים ולא על תגובות.
תסתכלו רק על החזר על ההשקעה.
אם אין לכם מערכת שיכולה לעזור את זה, תוכלו אפילו להשתמש בXL לחישוב:
חישוב סה"כ של כל הלידים:
מתוכם חישוב הסגירות + הרווח מכל ליד.
כל זה פחות התקציב שהוקדש לפלטפורמה ולדמי ניהול של חברת הפרסום שלכם.
תתפלאו כמה עסקים לא יודעים לעשות את החישוב הזה.
אם אתם מורווחים – מעולה תמשיכו ככה
אם אתם לא – בדקו כיצד ניתן לשפר את הקמפיין. ישנם עשרות סיבות למה קמפיין לא עובד, החל מתקציב נמוך מדיי, לאסטרטגיה, עיצוב המודעות, קופירייטינג של המודעות, חברת הפרסום/קמפיינר ועוד.
2. עיצוב המודעות
מאחר ויש מאות פוסטים בכל פיד של משתמש פייסבוק / אינסטגרם / לינקדאין, המשתמשים כבר יודעים לזהות בין פרסומת לפוסט מקורי.
לכן כדאי להיות יצירתיים ולבצע פרסום בצורה לא מכירתית מדיי.
סרטונים שיווקים וכמו גם סרטוני אנימציה יכולים להיות דרך מצויינת להגיע לקהל היעד.
הסרטונים משפרים משמעותית את אחוז ההמרה של הקמפיין ומצליחים להמחיש ללקוח בצורה ברורה יותר במה העסק מתעסק.
אם חשבתם שחייבים להשקיע אלפי שקלים על סרטונים מיוחדים, לפעמים דווקא הסרטונים האותנטיים הם אלו שעובדים הכי טוב.
אותם סרטונים שאתם מצלמים עם הפלאפון נראים יותר אמינים, פחות מכירתיים וכמובן הרבה יותר זולים.
אך לפני שאתם מעלים סרטונים לפייסבוק כדאי ללמוד איך לעשות את זה נכון:
מומלץ לעשות סרטונים קצרים (בין 1-3 דקות) בעלי ערך עם הנעה לפעולה בסיום הסרטון.
פלג גוף עליון (מהחזה עד הראש), צילום עם חצובה או על ידי אדם ללא תנועות כך שתהיו במרכז הפריים.
מומלץ לצלם במקום שקט ללא רעשי רקע, עם תאורה טובה ונוף הקשור לעסק ברקע.
3. הוספת פלטפורמה
אז הבנתי כבר שאתם עושים פרסום בגוגל זה מחזיר את ההשקעה? או ניהול קמפיינים בפייסבוק מחזיר את ההשקעה?
זה הזמין להוסיף פלטפורמה נוספת נוספת. זה יכול להיות פלטפורמה דיגיטלית כמו קידום באינסטגרם או פרסום בלינקדאין אך זה גם יכול להיות בשילוב של פרסום מסורתי כמו פרסום בשלטי חוצות, פרסום בעיתון או פרסום ברדיו.
לעיתים מומלץ בשלב לשלב גם אסטרטגיות לטווח ארוך כמו קידום אורגני בגוגל כדיי להוזיל את עלויות הממומן או שיפור המיתוג של העסק כדיי ליצור תזרים חדש של לקוחות.
4. טיפים לעסקים החשוב ביותר – בחרו בפרימיום
בכל החלטה שתצטרכו לקבל תמיד תהיה את האופציה הזולה ואת האופציה היקרה.
אני לא אומר שהיקר הוא בהכרח הטוב, אני כן אומר שבחירת ספק איכותי תטיב גם לכם וגם ללקוחות שלכם.
דוגמאות:
מרכזיה בענן – אם הלקוח לא ישמע אותכם כמו שצריך או שאתם לא תשמעו אותו כמו שצריך, כמה עסקאות תפסידו?
מערכת CRM – אם לא תתנהלו נכון, כמה לקוחות יפלו לכם "בין הכיסאות" ? כמה לידים תפספסו?
משרד פרסום – אם תבחרו בפרילנסר שאתמול סיים קורס ואתם הלקוח הראשון שלו, כמה לידים תצליחו לייצר? ובאיזו איכות?
זכרו, הזול עולה ביוקר.
5. הגעה לשווקים חדשים
בשביל לפרוץ לשוק הבינלאומי חשוב לגבש תוכנית אסטרטגית מעמיקה יותר,
בנוסף למתחרים הקיימים במדינות השונות והמחירים השונים, קהל היעד בדרך כלל גם חושב אחרת מהקהל הישראלי.
לדוגמה הקהל האמריקאי מבצע אחת לשנה שירותי ניקיון מזגנים וניקוי מייבשים בעוד שבארץ לא.
חשוב להבין אם העסק שלכם יכול לספק פתרונות ללקוחות במדינת היעד.
לאחר שביצעתם מחקר מעמיק חשוב לתרגם את האתר לאנגלית ולצאת בקמפיינים מדוייקים.
ברגע שתצליחו למכור סחורה לחו"ל, למעשה לא תהיה לכם תקרת זכוכית ותוכלו להשקיע גם מאות אלפי שקלים כל חודש שיוכלו להכניס לכם מיליונים.
6. שיתופי פעולה
בין אם העסק שלכם מתעסק בסושיאל,ובין אם לא, יש הרבה דרכים לבצע שיתופי פעולה.
בסושיאל – דרך משפיעני דעת קהל תוכלו לפרסם את המוצרים או את השירותים שלכם ולחזק את פרסום בפייסבוק או פרסום בטיקטוק של העסק שלכם.
פודקסטים – היא דרך מעולה שבה תוכלו להשמיע את הדעה שלכם בנושא מסויים בשילוב של מומחה אחר.
חשוב מאוד למדוד מהיכן הגיעו הלידים, האם מנטוורקינג או מפה לאוזן או אולי דרך שיווק דיגיטלי.
אם אתם רואים שאתם מבזבזים את הזמן שלכם על כנסים ושיתופי פעולה לא מועילים אז הפסיקו.
מומלץ אפילו רק להתייעץ עם משרד פרסום או חברה לפרסום, שאלו אותם איך הם היו ממליצים לכם לפרסם. לא משנה כמה התחום שלכם מיוחד, הם כבר נתקלו בשירותים או מוצרים שאתם מספקים והאינטרס שלהם הוא אך ורק שתצליחו.
רוצים עוד טיפים לעסקים?
פוש דיגיטל נותנת מגוון רחב של שירותי ייעוץ פרסומי ביחד עם שירותי דיגיטל כמו קידום אורגני בגוגל או ברשתות החברתיות.
אנו מזמינים אותכם לשיחת ייעוץ ללא עלות עם מיטב המומחים שלנו.
התקשרו עכשיו או השאירו פרטים ונחזור אליכם.