fbpx

TIKTOK

קמפיינים בטיקטוק

מדברים טיקטוקית שוטפת

כמו עובדת חדשה שמגיעה לארגון ותיק, צבעונית, חסרת עכבות ועומס יתר היא מצליחה לשבור את כולם וליצור תרבות חדשה, כך הצליחה טיקטוק לכבוש את ליבם של צעירים ובני נוער, לשבור את הרשת ולטפס במעלה דירוג האפליקציות המובילות בעולם As we speak. בשונה מקודמותיה הבוגרות יותר, פייסבוק ואינסטגרם שנותנות במה לתמונות, תוכן כתוב וסרטונים, טיקטוק מתמקדת בסרטוני וידאו קצרים וכמה שיותר אותנטיים, יותר טוב.

כבר לא רק לצעירים

עם הצלחתה המסחררת של יותר מ 165 מיליארד הורדות בארצות הברית בלבד, הגיע גם תורה של טיקטוק להשיק אפשרויות קידום, מה שמיד הפך אותה לאלטרנטיבה פרסומית משתלמת, למותגים ועסקים רבים שמיהרו להכניס אותה כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלהם.

ברוכים הבאים לכוכב טיקטוק

טיקטוק יכולה להיות הזדמנות מדהימה לפרסם את העסק ולהביא אותו לחשיפה רחבה, אבל היכולת להבין אותה לעומק היא עדיין חידה לא מפוצחת בקרב לא מעט אנשים. לפלטפורמה יש את הטרנדים, את השפה ואת ההתנהלות שלה, מה שבאופן טבעי גורם להרבה שגיאות של ניסוי וטעיה, בדרך לבנות קמפיין שעובד ואולי אפילו מתפוצץ ברשת.

בונים לכם קמפיין מנצח

טיקטוק מציעה אפשרויות פרסום דרך קידום סרטונים בפיד (מודעות וידאו), אתגרי האשטאג שהפכו לטרנדים מאוד,  השתלטות על מותג בסרטוני מסך מלא שמופיעים עם פתיחת האפליקציה, קידום סרטונים ארוכים יותר (Topview), אפקטים ממותגים שניתן להוסיף לסרטונים ועוד..

כדי לבנות את הקמפיין המנצח שלכם, נתמקד בכמה שלבים עיקריים:

ניתוח המטרות השיווקיות שלכם- חשיפות / טראפיק /צפיות / הורדות /המרות ובניית תמהיל מודעות אופטימלי

פיצוח הטון והשפה הנכונים לעסק שלכם, במנעד שבין רצינות לבין טרנד והומור.

יישום קריאייטיב יצירתי, עדכני ואותנטי שלא מרגיש כמו פרסומת, אלא מציע תוכן שממגנט אליו את קהל היעד.

שימוש ביישומי האפליקציה (כגון פסקול וידאו חכם) שממנפים את הקידום.

ניהול הקמפיין, ניתוח תוצאות, ניהול תקציב באופן מיטבי ואופטימיזציה

בחינה ובחירת משפיענים ליצירת יחס המרה גבוה ועוד..

אנחנו כאן בשבילכם, בואו נדבר טיקטוק

איך מתחילים?

בשיחת ייעוץ ובניתוח השיווק הקיים שלך ללא עלות

*מתקציבים של 3,000 ש"ח ומעלה