ישנם דרכם רבות לבצע קידום אתרים אך רק מטרה אחת – להגיע למיקומים הראשונים בגוגל וכך לייצר תנועה לאתר.
ברגע שהאתר ועמודי האתר שאנו מקדמים ימצאו בקלות רבה יותר, בביטויים עם נפח חיפושים גבוה ורלוונטים לאתר, תוכלו לייצר תזרים לידים ללא הוצאות של ניהול קמפיינים.
תוצאות אורגניות הן לא רק זולות יותר כשמסתכלים לטווח הארוך, אלא הן גם איכותיות יותר מתוצאות ממומנות, מה שיוצר אחוז המרה גבוה יותר ללא צורך להוציא שקל אחד.
לא סתם השמות האחרים של קידום אתרים נקראים בחו"ל "קידום אורגני" , "קידום טבעי" וגם "קידום חינמי".
ישנם מאות טכניקות של אופטימיזציה כדיי להבטיח שהאתר שלך יהיה מותאם לגוגל, אחד הדברים החשובים ביותר הם שהאתר יותאם גם למשתמש.
אותו שילוב בין ההתאמה לגוגל לבין ההתאמה למשתמש היא מה שהופכת אתר עם מעט טראפיק לבין אתר עם מאות אלפי מבקרים.
אנחנו כאן להקשיב
צרו איתנו קשר
מדוע קידום אתרים הכרחי לעסקים?
אחת הבדיחות המפורסמות ביותר של קידום אתרים היא שהמקום הכי טוב להחביא גופה היא בעמוד השני של גוגל.
ממחקרים שערכנו למעלה מ-60% נכנסים לתוצאה הראשונה בתוצאות האורגניות, וככל שהמיקומים נמוכים יותר, כך גם הטראפיק יורד בצורה משמעותית.
ועמוד 2.. עמוד 2 בכלל לא נחשב כקידום אורגני מוצלח, אלא רק שעדיין הלקוח בתהליך קידום.
לכן זה כל כך מוזר לנו, שבעלי העסקים רבים מעדיפים ללכת לאותו משרד פרסום גדול עם עשרות עובדים וגם מאות לקוחות בדיוק בתחום שלו. אם לדוגמה הביטוי שהוא רוצה לקדם זה "עורך דין נזיקין" ויש להם כבר 30 לקוחות כאלו, כמה כבר מקום יש בעמוד הראשון?
קידום אתרים הכרחי היום מאחר ובניגוד לאותו ניהול קמפיינים, התוצאות לא יסתיימו ברגע שתפסיק לשלם.
אנחנו לא אומרים שלבצע ניהול קמפיינים זה רע, אנחנו עושים את זה, הלקוחות שלנו עושים את זה, אנחנו רק אומרים שאותו קידום אורגני יכול לייצר לכם צינור נוסף של לידים ששווה להשקיע בו.
מה הם גורמי דירוג החשובים ביותר לטובת קידום אתרים?
- תוכן איכותי
- בניית אתר תדמית או בניית אתר חנות איכותי ברמה טכנית ועיצובית
- קישורים נכנסים רלוונטיים ואיכותיים
- מהירות אתר
- דומיין – חוזק, גיל ותנועה
- חוויית משתמש
- סכימה נכונה
מהי תוצאה אורגנית?
תוצאות אורגניות מופיעות מתחת לתוצאות הממומנות בגוגל. אין דרך להשפיע על תוצאות אורגניות בתשלום ולכן הן נקראות גם "תוצאות טבעיות".
גוגל בעצם בוחרת את האתר שהכי רלוונטי לאותו ביטוי שחיפשו, זה נקבע על בסיס כל הפרמטרים שציינו ומשתני דירוג נוספים שחלקם ידועים רק לאותם חברות מומחות לקידום אתרים כמו פוש דיגיטל, חברה לקידום אתרים מומלצת.
מהי תוצאה ממומנת?
תוצאות ממומנות הן אלו שמופיעות מעל התוצאות האורגניות. בשביל להופיע בהם על אותו מפרסם או חברה לניהול קמפיינים לשלם כסף לגוגל עבור כל קליק שמישהו מקליק.
התוצאות נקבעות בשכלול על פי המחיר ועל פי ציון האיכות.
התוצאות הן אולם מיידיות, אך יש לשים לב שלפעמים העלויות לקליק הן גבוהות מאוד, במיוחד לתחומי תחרותיים כמו קידום אורגני לעורכי דין. עוד פרטים תוכל למצוא בעמוד שלנו של ניהול קמפיינים בגוגל.
מהו גוגל סנדבוקס ואיך הוא קשור לאותו קידום אתרים?
סנדבוקס או ארגז חול, זאת התקופה שבה אתרים חדשים נמצאים ב"תקופת מבחן".
זאת התקופה בה גוגל בודק בצורה קפדנית האם האתר מבצע קידום לבן (חוקי) או קידום שחור (לא חוקי) ולאחר מכן יחליט האם לקדם את האתר בביטויים או לא.
בתקופה זו צריך להיות זהירים, כמו לדוגמה להימנע מחיבור של הרבה קישורים לאתר, בטח שלא מאתרים מפוקפקים.
התקופה הזאת היא בערך כמה חודשים, אז חשוב מאוד להיזהר מאותם נוכלים שמבטיחים קידום אתרים בתוך חודש או בתקופת זמן קצרה כי האתר עדיין נמצא בסנדבוקס.
מהי השלמה אוטומטית של גוגל?
כאשר משתמש מתחיל לכתוב בשדה החיפוש, השלמה אוטומטית תציע לו רשימה של הצעות שיעזרו לו לסיים את השאילתה. זה מאפשר חיפוש מהיר יותר ומדויק יותר. משתמשים באותה השלמה אוטומטית בעיקר דרך המובייל, וזה מושפע מאוד משאילתות מחיפושים קודמים.
מה זה TLD?
TLD זה הסיום של דומיין כמו: co.il / com / org וכו
מה זה ccTLD?
ccTLD זה קוד של מדינה. לכל מדינה יש סיום שונה, לדוגמה us מייצג את ארצות הברית.
מה זה צפיפות מילות מפתח?
תדירות מילות מפתח הינן כמות הפעמים שביטוי מופיע בעמוד ספציפי. יש להיזהר משימוש גבוה באותו ביטוי כי אז גוגל יחשוב שמדובר באופטימיזציה מניפולטיבית.
מה זה קושי מילת מפתח (KD)?
קושי מילת מפתח מודדת עד כמה קשה לתפוס ביטוי מסוים. נקבע כמובן על בסיס המתחרים הקיימים בשוק.
מה זה ביטוי זנב ארוך?
ביטוי זנב ארוך הם ביטויים שבדרך כלל עם נפח חיפושים נמוך יותר ושקל יותר לתפוס אותם. הם כוללים למעלה מארבע מילים. כאשר נצליח לתפוס הרבה ביטויי זנב ארוך, נוכל להשיג כמות תנועה משמעותית לאתר. לעיתים נעדיף לתפוס כמה ביטוי זנב ארוך מאשר ביטוי זנב קצר אחד. כל זה ינבע מאסטרטגיה שיווקית שאותה אנו עושים בתחילת כל קמפיין לקידום אורגני.
מהו robots.txt?
זהו קובץ שמסביר לגוגל איך לסרוק אתר לאינדקס. לפעמים מקדמי אתרים שעושים קידום שחור יעבירו לאתרים שלנו קישורים מזיקים רבים. במקרים אלו יש לעדכן את גוגל דרך הסרש קונסול שאנו לא קשורים לקישורים אלו ואנו רוצים להתנער מהם על ידי הכנסת קובץ של רובוט txt.
מטא של תג רובוט יכול להיות: FOLLOW/ NOFOLLOW INDEX/NOINDEX
מהו טקסט עוגן?
טקסט עוגן עוזר למשתמשים להבין מהי מטרת הדף. חשוב שיהיה מאמר אחד עבור כל טקסט עוגן.
אנחנו כאן להקשיב
צרו איתנו קשר
מהי מפת אתר ואיך היא תעזור לכם באותו קידום אתרים בגוגל?
תפקידה של מפת אתר היא לעזור לגוגל לאנדקס בצורה ברורה יותר את כל העמודים באתר. היא מועילה מאוד במיוחד אם יש לכם אתר שמכיל המון עמודים.
איך נדע האם קידום אתרים הצליח לנו או לא?
זה אולי לוקח זמן להביא אתר למקומות הראשונים, אבל תוכלו איתנו או עם חברה מקצועית תוכלו לראות התקדמות בביטויים מחודש לחודש וכך גם עלייה בתנועה שלכם דרך גוגל אנליטיקס.
בסוף המטרה של קידום אתרים היא ליצור לידים איכותיים ומדויקים. ישנם ביטויים זנב ארוך עם ממש מעט חיפושים, שגם אם נגיע בהם למקומות הראשונים לא תקבלו תנועה ובטח שלא לידים.
לכן חשוב ליצור אסטרטגיה שיווקית ותיאום ציפיות בינכם לבין אותו מקדם אתרים SEO.
התוכנית אמורה להיות ברורה ומוכנה לשנה קדימה.
אז נכון, אי אפשר להבטיח הבטחות אבל כן אפשר להניח הנחות.
וחברות דיגיטל בעלות ניסיון וידע יבואו אליכם מוכנים עם מחקר של מילות מפתח, מחקר מתחרים, מחקר שגיאות אתר ותוכנית אסטרטגית.
רוצים לשמוע מה יש לנו להציע על קידום אתרים SEO?
התקשרו אלינו, תאמו פגישה עם מקדם אתרים SEO מומחה והתחילו לעלות בביטויים עוד היום!