פרסום בX או בשמה הישן פרסום בטוויטר זה שירות שאין להרבה חברות דיגיטל וחבל.
כי בX (אני אקרא לזה ככה מעכשיו ברשותכם) יש אפשרות לשלוט בשיח הציבורי סביב המותג שלכם, במיוחד אם אתם אנשי ציבור או חברות גדולות.
כמובן תמיד מתחילים בהגדרת מטרות ברורות
כאן יכולות להיות כמה דברים:
- מודעות למותג
- הגדלת מכירות
- קידום אורגני בגוגל
- ועוד
מהרגע שהגדרתם מטרה ברורה תוכלו להתחיל לבנות אסטרטגיה, והיא מתחילה מהדבר השני:
הגדרת קהל יעד בצורה הכי מדוייקת שאפשר
ככל שיעבור הזמן תבינו יותר ויותר מי קהל היעד שלכם, אבל בנתיים תנסו להבין בצורה מדויקת את הגיל, המיקום, התחומים עניין של הקהל, השפה, וגם מילות מפתח.
אם תבנו אווטר של המשתמש הממוצע יהיה לכם הכי קל.
תוך כדיי תנועה תבינו יותר איך לדייק את הקהל, אבל תרגוט זה אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום בX.
בחרו את הפורמט שלכם
יש המון אפשרויות: תמונות, סרטונים, GIF, CARDS ועוד.
מהחיתוכים שלנו, סרטונים עובדים פי 8 יותר טוב מתמונה / CARDS / כל פורמט אחר אז מומלץ לבחור בסרטון.
למרות שאנחנו לא מתווכחים עם תוצאות, לעיתים דווקא התמונות ממירות יותר טוב.
הטיפ שלנו בכל מקרה זה לבחור כמה פורמטים ולבדוק מה עבד הכי טוב.
קופי יעזור לכם בפרסום בX
כמו פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל, ככה גם פרסום ברשת X חייבת קופי טוב.
חייבים להיעזר כאן בקופירייטרית מומחית.
רשת X שונה ודומה לפייסבוק ולאינסטגרם, גם שם מומלץ להשתמש ברגש עם סיפור או שאלה כדיי למשוך תשומת לב.
וגם בX אפשר להשתמש באימוג'ים זה יוסיף אם עושים את זה במידה.
כמובן איך לא, לסגור בהנעה לפעולה
אם לא תגידו למשתמשים מה לעשות הם לא יעשו. אתם רוצים להוביל אותם לעמוד אחר אז תרשמו להם "היכנסו עכשיו". אתם רוצים שהם יגיבו תרשמו להם "מה אתם חושבים?" וכו.
טיימינג זה המפתח
תהיו עם האצבע על הדופק ותבינו בדיוק מתי נושא חם עולה לכותרות שאתם יכולים להגיב ותגיבו מהר. הרבה בעלי עסקים מאמינים בפרפקציוניזם וזו טעות אדירה.
יש לי כמה לקוחות שקשורים לניהול כספים, ניהול עסקים ועורכי דין שאמרתי להם גם בקורונה, וגם במלחמות שהיו, "תכינו סרטון על נושא 1,2,3 ותשלחו לי אותו עד סוף היום!".
אתם יכולים לנחש שאלו שהשקיעו ושלחו לי אחרי שבוע איבדו את כל המומנטום ואלו שפשוט צילמו עם הפלאפון הרוויחו חשיפה אדירה.
אז חלאס עם הפרפקציוניזם, 90% זה מספיק טוב ב90% מהמקרים.
עקביות בפרסום בX או שאל תתחילו בכלל
הקול שלכם, העיצוב שלכם, הסגנון שלכם, העמדות שלכם חייבות להישאר זהה כדיי שיבינו מי אתם.
אז גם תקפידו להיות עצמכם וגם תקפידו על העלאת נושאים באופן תדיר.
אז אם אין לכם זמן תפנו לחברת פרסום כמו פוש דיגיטל שיודעת מהי עושה.
ועוד טיפ אחרון ששווה זהב עבור פרסום בX:
נצל את הפשטות והאוטנטיות של הפלטפורמה
אנשים מזהים פרסום, לפעמים שורה אחת חזקה תעשה אחלה עבודה. וגם ספר סיפור אמיתי זה יעזור מאוד למעורבות.
בהצלחה וכמובן אם צריך, אנחנו כאן בשבילך 😊