פרסום בשלטי חוצות – הפרסום הגדול ביותר אך האם גם האפקטיבי ביותר?

קידום עסקים על ידי פרסום בשלטי חוצות
תוכן עניינים

פרסום בשלטי חוצות הוא הפרסום הגדול ביותר אך האם הוא גם האפקטיבי ביותר? פרסום שלטי חוצות מצליח להגיע לקהל רחב מאד של אנשים ובעיקר מייצר מודעות סביב המותג ובאז תקשורתי. אך זה לא אומר שפרסום בשלטי חוצות נועד לייצר רק מיתוג, באמצעות מבצעים מיוחדים תוכלו להניע את הלקוחות שלכם לפעולה ולצבור גם הזמנות על הדרך. איך פרסום שלטי חוצות עובד? למי כדאי לפרסם בשלטי חוצות? ומה כדאי לדעת?

יתרונות של פרסום בשלטי חוצות

מיתוג 

אין דרך להימנע מפרסום שנמצא ברחוב. לא משנה אם המודעה קטנה או גדולה, התנועתיות שלה תופסת את העין הרבה יותר מאשר פרסום של ניהול קמפיינים.

לקוח שבוי

אנו רגילים לקבל פרסומות בטלפון הנייד שלנו ולכבות אותן מיד לאחר שאנחנו רואים אותן. לעומת זאת בפרסום שאנו רואים "על הדרך" בשלטי חוצות אין דרך לדלג על הפרסומת ולכן הן נותרות בראש שלנו. אם שלט החוצות ממוקם ברחוב כל הולך רגל יראה אותו ויקרא את מה שכתוב בו ואם מדובר בצומת דרכים, כל נהג יראה זאת ולאור גודלו ומיקומו האסטרטגי, הוא גם יצליח לקרוא את מה שכתוב בו.

הנעה לפעולה מהירה

בעזרת פרסום ממוקד ליד מסעדה או ליד מספרה לדוגמה, הלקוח יקשר בין הפרסום הספציפי בשלטי החוצות לבין העסק ובדרך זו תוכלו להניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה עכשווית ומהירה.

פרסום שלטי חוצות מתחלק לכמה קטגוריות עיקריות

  1. פרסום בריהוט רחוב – כמו לדוגמה כיתוב על ספסלים ובתחנות רכבת.
  2. פרסום בתנועה – על גבי הדפנות של אמצעי תחבורה שונים כמו אוטובוסים ומוניות שירות.
  3. פרסום בשלטי ענק / ביל בורדס – על גבי בניינים גבוהים, גשרים או חנויות.
  4. פרסום במסכי חוצות – אשר מוצבים בדרך כלל בצמתים, או על עמודים בנקודות אסטרטגיות בצירי תנועה ראשיים.

פרסום בשלטי חוצות מחירים

העלות של פרסום שלטי חוצות משתנה בהתאם לגודלו של השלט וכך גם לפי משך הזמן שהוא אמור להיות ממוקם בנקודה ספציפית זו. טווח העלויות של פרסום באמצעות שלטי חוצות יכול לעלות כמה מאות שקלים וגם להגיע לכמה מאות אלפי שקלים. כדי להגיע לתוצאות אפקטיביות יש להתייעץ עם סוכנות דיגיטל בנושא המטרות והיעדים שהלקוח שואף להשיג במסע פרסומי זה.

מהי הדרך המומלצת לביצוע פרסום שלטי חוצות?

לפני שאתם מתקשרים להזמין ביל-בורדס ענקי בלב תל אביב, אנו מציעים לכם ליצור קשר עם אחד מיועצי הפרסום שלנו. גם בשלטי חוצות חשוב מאד שתהיה אסטרטגיה שיווקית הכוללת סיעור מוחות לגבי מיקום הפרסום, מה לפרסם וכיצד לפרסם. בעזרת קופירייטינג, עיצוב, שפה ויזואלית ואפיון של קהל היעד, תוכלו להיות ממוקדים יותר להחליט על השיטות הנכונות וכך לתפוס את עינם של הגולשים ולהניע אותם לפעולה.

ההתאמה של הקמפיין הפרסומי ובניית אסטרטגיה שיווקית שהיא מעטפת כללית עבור העסק היא הצעד הראשון והמהותי ביותר בנושא זה. כל החלטה שתתקבל ללא השלב הבסיסי עלולה ליצור מצב שבו הלקוח ישקיע הון עצום במקום שאינו אפקטיבי לסוג המוצר שהוא מייבא, מייצר או משווק. לכן כל הלקוחות שלנו פועלים על פי תוכנית מובנית שמתחיל באפיון של המוצר, בחירה של קהל היעד והדרך האסטרטגית שמדברת לקהל זה. פרסום שמיועד לבני העשרה, אינו זהה לפרסום שמיועד לגמלאים. לכן יועצי הפרסום המיומנים שלנו בוחנים כל מקרה לגופו וממליצים ללקוח על מלוא המעטפת שכוללת לפעמים כמה פלטפורמות במינונים שונים כמו למשל:

כדי להבין את הנושא באופן מעמיק, דברו אתנו או השאירו פרטים.

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר
בניית פרופיל קישורים לאתר
קידום אתרים בגוגל

בניית פרופיל קישורים לאתר- למה זה חשוב?

בניית פרופיל קישורים לאתר הוא אחד הפקטורים החשובים ביותר עבור קידום אתרים בגוגל, אם לא החשוב ביותר שביניהם. הסיבה לכך היא שמלבד איכות התוכן עצמו

טיפים לעיצוב פליירים
טיפים לעסקים

טיפים לעיצוב פליירים לעסק שלכם

פליירים מהווים דבר חשוב מאוד עבור כל עסק אשר מעוניין לחשוף את עצמו בצורה רחבה ומשמעותית ובעיקר במסגרת תקציבית הגיונית. מכיוון הפליירים יכולים להיות אמצעי

אנחנו כאן להקשיב

צרו איתנו קשר

כל הזכויות שמורות  © 2019 

מפת אתר | Site By PUSH DIGITAL

Call Now Button דילוג לתוכן