ישנם דרכים רבות וגם טיפים לעסקים רבים שיעזרו ללקוחות שלכם לתעדף אותך על המתחרים שלך ו/או לגרום ללקוחות שלך להיות מוכנים לשלם יותר. הטיפ המומלץ ביותר היא לבצע פגישת לאסטרטגיה שיווקית ולבחור חברת פרסום שיודעת למצוא את הייחודיות שלך וככה להפוך את השירות שלך למוצר פרימיום. אז אילו דרכים יעזרו לך בקידום העסק?
הכנסת קריאה לפעולה בחתימה של הדואר האלקטרוני שלך
עובד ממוצע שולח מאות מיילים. עבור עסק ממוצע בעל 6 עובדים מדובר על 600 מיילים ביום.
בעזרת חתימה אלקטרונית בעלת מבצע מיוחד תוכל לתפוס את תשומת הלב של הגולש ולהניע אותו לפעולה במשפך השיווקי שלך.
פרסום בגוגל לעסקים
פרסום בגוגל לעסק שלי מאפשר לעסק שלך להופיע במפות. לא משנה אם אתה מבצע קידום אתרים בחו"ל או קידום אתרים בארץ, זה יעזור מאוד ללקוחות שלך למצוא אותך ואת המוצרים שאתה מספק.
יתרון נוסף הוא שזה מאפשר ללקוחות להשאיר ביקורות מה שישפר לכם את האמינות אצל לקוחות אחרים שמחפשים אותך.
אסטרטגיה שיווקית בדואר האלקטרוני
כשחושבים על אסטרטגיה שיווקית בדר"כ חושבים על פרסום בפייסבוק לעסקים או קידום אתרים בגוגל. אך למעשה צריך גם לבצע אסטרטגיה שיווקית כשמדובר על דואר אלקטרוני. יש דרכים מיוחדות לבנות משפך שיווקי כמו למשל לשלוח 100 מיילים, לבדוק מי פתח וקרא ולהמשיך לפרסם להם.
הטבה / מוצר בחינם
אנשים נהנים לקבל מבצעים מיוחדים ומתנות. לכן כלל ראשון בשיווק היא להציע מבצע מיוחד שיגרום ללקוחות שלך להזמין. זה עוזר למכור יותר טוב וזה גם מגדיל את רווח העסקה.
וובינר
כלי שימושי לאסוף דאטה של משתמשים, לחזק מיתוג ולקבל לידים. יש הרבה טיפים לעסקים לביצוע פרסום בוובינר נכון. אחד מהטיפים הוא לבחור את השעה לאחר שמבינים באיזו שעה רוב המשתמשים פנויים.
ביקורות חיוביות
רוב האנשים מרגישים יותר בנוח להזמין מאתר עם המלצות חיוביות. זה עוזר לאמינות העסק לא משנה אם הביקורות הן בגוגל או ברשתות החברתיות. במידה ואין ביקורות חיוביות מומלץ לבקש מהלקוחות כדיי לייצר אמון.
תוכן איכותי מקורי
הבן מה מושך את קהל היעד שלך ופרסם עבורו מאמרים. במידה ויש לך אתר השקיע בכתיבת מאמרים כך תוכל לשפר את הפרסום בגוגל וכך גם את הקידום האורגני בגוגל.
במידה ויש לך עמוד פייסבוק השקיע בכתיבת פוסטים אינפורמטיביים ודאג לממן אותם כדיי לקבל עוד חשיפה.
אנשים אוהבים לצרוך תוכן מעניין, אז שים לב שהמאמרים חייבים לעניין את הגולש ולא לעשות פרסום לעסקים.
במידה והלידים זה מה שאתה רוצה, אנו ממליצים לך לעשות ניהול קמפיינים עם חברת פרסום מקצועית.
קידום אתרים בגוגל
טיפים לעסקים נוספים שעוזרים בתהליך קידום עסקים היא לבצע אופטימיזציה כדיי לתת לגוגל להבין על מה כל עמוד/תמונה/מאמר מדבר.
על ידי אופטימיזציה נכונה גוגל יכול לקשר בין המאמר שכתבתם לחיפוש של הגולשים שלכם וכך לחשוף אותך יותר.
קידום אתרים אורגני עוזרת בכך שהיא גם לטווח ארוך יותר וגם נחשבת לאיכותית יותר מאחר שהיא לא עולה כסף.
השתתף באירועים קהילתיים
למרות שאנו נמצאים בעולם דיגיטלי, אין כמו פגישות פיזיות. זה יכול לעזור למשוך לקוחות וזה גם יכול לעזור למצוא שיתופי פעולה. חשוב מאוד לבחור את האירועים שבהם הקהל יעד שלך נמצא כדיי שהנוכחות שלך תהיה אפקטיבית.
טיפים לעסקים בבניית אתר
בניית אתר עבור העסק שלך תעזור לך ביצירת תדמית אמינה ומקצועית ללקוחות שלך וגם תאפשר למשתמשים שמחפשים אותך למצוא אותך בקלות.
כדאי מאוד לבנות את האתר עם חברה לקידום אתרים כך שהאתר לא רק יראה טוב אלא גם יהיה בעל יכולת המרה טובה.
מה שלא ניתן למדוד לא ניתן לשפר
אל תסתכלו על לידים, לא על לייקים ולא על תגובות.
תסתכלו רק על החזר על ההשקעה.
אם אין לכם מערכת שיכולה לעזור את זה, תוכלו אפילו להשתמש בXL לחישוב:
חישוב סה"כ של כל הלידים:
מתוכם חישוב הסגירות + הרווח מכל ליד.
כל זה פחות התקציב שהוקדש לפלטפורמה ולדמי ניהול של חברת הפרסום שלכם.
תתפלאו כמה עסקים לא יודעים לעשות את החישוב הזה.
אם אתם מורווחים – מעולה תמשיכו ככה
אם אתם לא – בדקו כיצד ניתן לשפר את הקמפיין. ישנם עשרות סיבות למה קמפיין לא עובד, החל מתקציב נמוך מדיי, לאסטרטגיה, עיצוב המודעות, קופירייטינג של המודעות, חברת הפרסום/קמפיינר ועוד.
עיצוב המודעות
אחת מהטיפים לעסקים שאנו נותנים לעסקים שמתייעצים איתנו הוא מאחר ויש מאות פוסטים בכל פיד של משתמש פייסבוק / אינסטגרם / לינקדאין, המשתמשים כבר יודעים לזהות בין פרסומת לפוסט מקורי.
לכן כדאי להיות יצירתיים ולבצע פרסום בצורה לא מכירתית מדיי.
סרטונים שיווקים וכמו גם סרטוני אנימציה יכולים להיות דרך מצויינת להגיע לקהל היעד.
הסרטונים משפרים משמעותית את אחוז ההמרה של הקמפיין ומצליחים להמחיש ללקוח בצורה ברורה יותר במה העסק מתעסק.
אם חשבתם שחייבים להשקיע אלפי שקלים על סרטונים מיוחדים, לפעמים דווקא הסרטונים האותנטיים הם אלו שעובדים הכי טוב.
אותם סרטונים שאתם מצלמים עם הפלאפון נראים יותר אמינים, פחות מכירתיים וכמובן הרבה יותר זולים.
אך לפני שאתם מעלים סרטונים לפייסבוק כדאי ללמוד איך לעשות את זה נכון:
מומלץ לעשות סרטונים קצרים (בין 1-3 דקות) בעלי ערך עם הנעה לפעולה בסיום הסרטון.
פלג גוף עליון (מהחזה עד הראש), צילום עם חצובה או על ידי אדם ללא תנועות כך שתהיו במרכז הפריים.
מומלץ לצלם במקום שקט ללא רעשי רקע, עם תאורה טובה ונוף הקשור לעסק ברקע.
הוספת פלטפורמה
אז הבנתי כבר שאתם עושים פרסום בגוגל זה מחזיר את ההשקעה? או ניהול קמפיינים בפייסבוק מחזיר את ההשקעה?
זה הזמין להוסיף פלטפורמה נוספת נוספת. זה יכול להיות פלטפורמה דיגיטלית כמו פרסום באינסטגרם או פרסום בלינקדאין אך זה גם יכול להיות בשילוב של פרסום מסורתי כמו פרסום בשלטי חוצות, פרסום בעיתון או פרסום ברדיו.
לעיתים מומלץ בשלב לשלב גם אסטרטגיות לטווח ארוך כמו קידום אורגני בגוגל כדיי להוזיל את עלויות הממומן או שיפור המיתוג של העסק כדיי ליצור תזרים חדש של לקוחות.
בחרו בפרימיום
בכל החלטה שתצטרכו לקבל תמיד תהיה את האופציה הזולה ואת האופציה היקרה.
אני לא אומר שהיקר הוא בהכרח הטוב, אני כן אומר שבחירת ספק איכותי תטיב גם לכם וגם ללקוחות שלכם.
דוגמאות:
מרכזיה בענן – אם הלקוח לא ישמע אותכם כמו שצריך או שאתם לא תשמעו אותו כמו שצריך, כמה עסקאות תפסידו?
מערכת CRM – אם לא תתנהלו נכון, כמה לקוחות יפלו לכם "בין הכיסאות" ? כמה לידים תפספסו?
משרד פרסום – אם תבחרו בפרילנסר שאתמול סיים קורס ואתם הלקוח הראשון שלו, כמה לידים תצליחו לייצר? ובאיזו איכות?
זכרו, הזול עולה ביוקר.
הגעה לשווקים חדשים
עוד טיפים לעסקים שאנחנו נותנים בשביל לפרוץ לשוק הבינלאומי חשוב לגבש תוכנית אסטרטגית מעמיקה יותר,
בנוסף למתחרים הקיימים במדינות השונות והמחירים השונים, קהל היעד בדרך כלל גם חושב אחרת מהקהל הישראלי.
לדוגמה הקהל האמריקאי מבצע אחת לשנה שירותי ניקיון מזגנים וניקוי מייבשים בעוד שבארץ לא.
חשוב להבין אם העסק שלכם יכול לספק פתרונות ללקוחות במדינת היעד.
לאחר שביצעתם מחקר מעמיק חשוב לתרגם את האתר לאנגלית ולצאת בקמפיינים מדוייקים.
ברגע שתצליחו למכור סחורה לחו"ל, למעשה לא תהיה לכם תקרת זכוכית ותוכלו להשקיע גם מאות אלפי שקלים כל חודש שיוכלו להכניס לכם מיליונים.
שיתופי פעולה
בין אם העסק שלכם מתעסק בסושיאל,ובין אם לא, יש הרבה דרכים לבצע שיתופי פעולה.
בסושיאל – דרך משפיעני דעת קהל תוכלו לפרסם את המוצרים או את השירותים שלכם ולחזק את פרסום בפייסבוק או פרסום בטיקטוק של העסק שלכם.
פודקסטים – היא דרך מעולה שבה תוכלו להשמיע את הדעה שלכם בנושא מסויים בשילוב של מומחה אחר.
חשוב מאוד למדוד מהיכן הגיעו הלידים, האם מנטוורקינג או מפה לאוזן או אולי דרך שיווק דיגיטלי.
אם אתם רואים שאתם מבזבזים את הזמן שלכם על כנסים ושיתופי פעולה לא מועילים אז הפסיקו.
מומלץ אפילו רק להתייעץ עם משרד פרסום או חברה לפרסום, שאלו אותם איך הם היו ממליצים לכם לפרסם. לא משנה כמה התחום שלכם מיוחד, הם כבר נתקלו בשירותים או מוצרים שאתם מספקים והאינטרס שלהם הוא אך ורק שתצליחו.
טיפים לעסקים סיכום
ישנם דרכים רבות לבצע קידום עסקים נכון, ומאות טיפים לעסקים לפרסום נכון. אך מומלץ לבחור חברת פרסום או חברה לקידום אתרים המומחית בתחום עם ניסיון ומקצועיות. פוש דיגיטל בעלת ניסיון של שנים עם עשרות לקוחות מרוצים בארץ ובחו"ל, אנו מזמינים גם אותך להצטרף למשפחת פוש דיגיטל ולהנות מפרסום אפקטיבי לעסק שלך.