אז מה זה בעצם Facebook business ?
Facebook business הוא כלי שעוזר לאותה חברת הפרסום שלכם לבצע ניהול קמפיין בפייסבוק.
הוספת משתמשים ל- Facebook business תספק גישה מלאה עבור חשבון המודעות כך שתמיד יהיה בקרה על הקמפיינים שרצים, קבוצת המודעות והמודעות עצמם ותועיל לכם בשירות ניהול רשתות חברתיות.
אחד הפרמטרים ליצירת קמפיין מוצלח, הוא המעקב היומי על ידי איש מקצוע.
רק איש מקצוע שניהל בעברו קמפיינים רבים, בתקציבים שונים ובתחומים שונים, יוכל לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.
נכנסים לפייסבוק ביזנס https://business.facebook.com
ובוחרים בחשבון המודעות הרצוי
אחרי שבחרנו בחשבון המודעות הרצוי לחצו על 3 הקווים בצד ימין למעלה
ניפתח לפנינו התפריט של חשבון המודעות. נילחץ על "הגדרות העסק"
לאחר שנכנסו ל"הגדרות העסק" נלחץ על לחצן "הוסף"
בשורה הראשונה ממלאים את כתובת המייל של המשתמש החדש. מגדירים תפקיד ולוחצים הבא
זהו סיימנו!
Facebook business נועד להתמקד בכל הפעילות העסקית של פייסבוק.
בשונה מניהול עמוד הפייסבוק, אותו תוכלו לראות במדריך הבא שלפניכם:
הוספת תפקידים בדף העסק.
ההבדל בין Facebook business לניהול העמוד מאפשר לכם להחליט אילו הרשאות תרצו לתת לחברת הפרסום שלכם.
חלוקת התפקידים הולכת ככה:
קמפיינר בפייסבוק / חברת פרסום בפייסבוק – יש לבצע הוספה ל-Facebook business
מעצב בפייסבוק / כותב תוכן בפייסבוק / חברת פרסום בפייסבוק – יש לצרף להיות מנהלי עמוד בפייסבוק.
צרפו רק מי שאתם סומכים עליו. כמובן שעל חברת פרסום עם חוזה מסודר אין מה לדאוג, אך בכל הקשור לאנשים שאתם לא סומכים עליהם, כמו לדוגמה פרילנסרים או חברים שלכם, מומלץ לא לתת להם הרשאה לעמוד או ל-Facebook business.
תמיד אפשר להסיר משתמשים מעמוד הפייסבוק או מחשבון המודעות. מומלץ לבצע זאת במידה ואתם מסיימים עם חברת פרסום או עם מישהו שקידום לכם בצורה של קידום אורגני או קידום ממומן בפייסבוק.
כל הזכויות שמורות 2025 | פוש דיגיטל
WhatsApp us